Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanscenen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Spillede U 15 og U 19 samme tid og i nærheden af hinanden?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Spillede U 15 og U 19 samme tid og i nærheden af hinanden?
      Ja u 15 spillede på banen ved siden af kunststof banen og sluttede lige lidt før U19 kampen begyndte

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Så længe de(n) skyldige ikke er blevet fundet, kan pågældende jo roligt komme anstigende igen næste gang og råbe et eller andet idioti der igen trækker overskrifter. Jeg kan ikke fortænke nogle i, hvis de vælger at bruge tid og kræfter på noget andet, hvis den indsats der ligges for dagen alligevel ender med at tiltrække tosser der ødelægger det.
        Altså, hvis jeg skal skære det helt forskåret, så har vi udfordringer med “racisme” til fodboldkampe i Danmark og også i Odense. Langt det meste er “hyggeracisme” med folk der synger sange, som de til enhver tid vil påstå ikke er racistiske, og enkeltpersoner, der udnytter muligheden ved andre tilråb til lige at snige lidt abelyde med ud eller lignende.

        Jeg tror langt de færreste af de her mennesker er racister, men at de dels gør det for at få lidt status i en gruppe eller gør det som et oprør mod den politiske korrekthed, fordi de kommer fra et miljø hvor det at sige neger bare er noget man gør.

        jeg tror sådan nogle sager her er med til at få ryddet ud i det, så vi kan få fokus på at skabe stemning og vildskab på tribunerne. Grænserne synes jeg faktisk ikke er så svære at finde.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

          Nu var jeg ikke med den gruppe der mødte op for at skabe stemning til u19 holdet, så jeg kan naturligvis ikke udtale mig på deres vegne. Men som sagen er blevet fremstillet i medierne og på de sociale netværk etc. er de fans som stablede et fedt initiativ på benene for at give talenterne en god oplevelse, i den grad blevet sat i bås som racister. Selv nu hvor OB har afsluttet sin undersøgelse og meldt ud, lyder overskrifterne i medierne at "OB bekræfter racistiske tilråb til ungdomskamp" etc. Det er ikke et særligt fedt prædikat, og jeg kan godt forstå hvis man mister noget gejst og lyst til at gentage lignende initiativer, også selvom man ved med sig selv at man udelukkende har bidraget med god positiv stemning.
          Ja, men den specifikke sag er glemt om 14 dage, og så klæber prædikatet til os som ob-fans indtil vi får ryddet ud i det.

          Comment


            Apropos noget helt andet, så nævnte Simon Voetmann i SFÅ at der er snak om, at der bliver produceret et banner tilsvarende det vi havde i pokalfinalen i 2007 med ordlyden "I disse farver har vi vundet større steder" - Nogen der ved, om det bliver til noget? Kunne være et mega fedt take på hele det Miraklet i Madrid-tribute vi kører i år, inkl. at vi spiller i gul/sorte trøjer i Parken.

            Comment


              Hvis du har fulgt med i debatten på Twitter, mckellberg, så postulerer nogle, at det ville blive for dyrt, uden klubbens hjælp. Så det er spændende at se, hvad det bliver til. Og tak for at flytte tråden væk fra den åndssvage racisme-sag.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                Ja, men den specifikke sag er glemt om 14 dage, og så klæber prædikatet til os som ob-fans indtil vi får ryddet ud i det.
                Hvad er det præcis vi diskuterer?
                Jeg skriver at jeg ikke kan fortænke de fans, der bruger en eftermiddag på at give u19 holdet en god oplevelse, hvis de mister motivationen til at gentage lignende initiativer, når det eneste de får ud af det er at blive sat i bås med, lad os da bare kalde det hyggeracister.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                  Hvis du har fulgt med i debatten på Twitter, mckellberg, så postulerer nogle, at det ville blive for dyrt, uden klubbens hjælp. Så det er spændende at se, hvad det bliver til. Og tak for at flytte tråden væk fra den åndssvage racisme-sag.
                  Jeps, hørte godt, at der ville blive behov for at folk spytter lidt i kassen. Jeg har ikke selv stor erfaring med at producere bannere af den størrelse, men hvor meget skal vi i givet fald kunne samle ind? Og/eller ligger vi ikke stadig inde med det gamle banner, eller er det long gone?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-tag...ende-ytringer/

                    Så AGFs træner kommer med beskyldninger, dem kan OB ikke finde, men de kan så finde tilråb mod deres andet uhold der var i Ådalen den dsg ? Og det undskylder de for. Jeg hørte intet. Men fair hvis det er sket. Skal man self undskylde. Men desværre at selvom de anklager u 19 træneren kom med ikke kan bevises mod sine spillere. Er vi fans tabere ligemeget hvad desværre
                    Så der VAR noget om det, måske var det en anden gang smart ikke at melde så aggressivt ud fra fans og bare undersøge sagen.

                    Godt arbejde af OB, det må jeg sige ... det er set før at klubber dækker over sig selv!
                    Last edited by Entusiastens; 29-11-2019, 15:05.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Jeg Syntes det er en anelse forvirrende hvor og til hvilket hold tilråbene har foregået ligesom det er uklart hvordan man har fundet frem til at der har været tilråb, som tilsyneladende ingen omkring de pågældende tåber har hørt. Og så er det stadig uklart hvilke tilråb der har været.
                      U15 starter lidt efter at u19 slutter og u19 spiller tættest på klubhuset, dermed passerer de hinanden.
                      Last edited by Entusiastens; 29-11-2019, 15:06.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Så der VAR noget om det, måske var det en anden gang smart ikke at melde så aggressivt ud fra fans og bare undersøge sagen.

                        Godt arbejde af OB, det må jeg sige ... det er set før at klubber dækker over sig selv!
                        Den første anklage gik på abelyde, og den påstand er der så vidt jeg kan se ingen tydelige tegn på skulle være fundet sted.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                          Hvis du har fulgt med i debatten på Twitter, mckellberg, så postulerer nogle, at det ville blive for dyrt, uden klubbens hjælp. Så det er spændende at se, hvad det bliver til. Og tak for at flytte tråden væk fra den åndssvage racisme-sag.
                          Har man spurgt fanklubben om de kan hjælpe økonomisk??

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                            Altså, hvis jeg skal skære det helt forskåret, så har vi udfordringer med “racisme” til fodboldkampe i Danmark og også i Odense. Langt det meste er “hyggeracisme” med folk der synger sange, som de til enhver tid vil påstå ikke er racistiske, og enkeltpersoner, der udnytter muligheden ved andre tilråb til lige at snige lidt abelyde med ud eller lignende.

                            Jeg tror langt de færreste af de her mennesker er racister, men at de dels gør det for at få lidt status i en gruppe eller gør det som et oprør mod den politiske korrekthed, fordi de kommer fra et miljø hvor det at sige neger bare er noget man gør.

                            jeg tror sådan nogle sager her er med til at få ryddet ud i det, så vi kan få fokus på at skabe stemning og vildskab på tribunerne. Grænserne synes jeg faktisk ikke er så svære at finde.
                            Du har sikkert ret i ovenstående, men det er nok også grunden til, at tilskuertallene og opbakningen til Superligakampe er for nedadgående. Folk orker ikke at blive slået i hartkorn med enkelte individer der ikke kender grænserne, og skulle tage deres synder på sig, og så ender resultatet for nogle nok bare med at blive, at man trækker sig. Og når man ser på retorikken og udskamningen der foregår, kan jeg virkelig godt forstå dem der tænker, at de simpelthen ikke orker at tage de kampe.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

                              Men vi kan jo så bekræfte at de anklager u 19 træneren. Kom med er falske.

                              At nogle få idioter så har sagt nogle ting til u 15 spillerne da de gik forbi. Det hører ingen steder hjemme. Og det er forkert gjort.
                              men så tænker jeg, har det så helt taget noget med den flok fans der stod hvis det er blevet sagt af 2 omgange og det er kommet fra den folk må der da være nogen som har hørt et eller andet... medmindre vi er ude i en helt anden gruppe.
                              Ja jeg forstår simpelthen ikke samhængen


                              Comment


                                Nå, så kører Entusiastens igen... Lige så usaglig som Poul Hansen, når motoren først går i gang. Er der en voksen til stede?

                                Comment

                                Working...
                                X