Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sidste transferdag 31/8-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    McGeady valgte Preston istedet

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...-championship/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
      Syntes at have set Jesper Hansen til landskampen, så helt travlt har han ikke haft...
      Meget kan man sige om den gode Jesper Hansen, men det tror jeg simpelthen ikke på. Hvis der (f.eks.)pludselig kom et 18-millioners bud på AK fra Championship/Portugal, så ville det være ekstremt uprofessionelt, hvis han befandt sig i Horsens til landskamp.

      Pics or it didn't happen!
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
        Syntes at have set Jesper Hansen til landskampen, så helt travlt har han ikke haft...
        Det var sikkert Ståles skaldede isse du så... der gik også rapporter om der var et helvedes skrigeri fra en eller anden på lægterne... så det vil være mit bud...

        For at være seriøs, så tror jeg ikke han har været ude og se bold i dag...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          AGF ligner ikke nogen der helt havde lukket i alligevel(i skrivende stund er Masango også rygtet til)... Og SDR måtte lige pludselig åbne igen efter at salg her kl. 23(Har hentet en Rodrigues i stedet)...

          Man kan vel altid håbe at en "ekstraordinær markant forstærkning" dukker op her i 11 time for OB..?



          ........................... ja jeg ved det godt... det er skovlet at tro på...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            AGF ligner ikke nogen der helt havde lukket i alligevel(i skrivende stund er Masango også rygtet til)... Og SDR måtte lige pludselig åbne igen efter at salg her kl. 23(Har hentet en Rodrigues i stedet)...

            Man kan vel altid håbe at en "ekstraordinær markant forstærkning" dukker op her i 11 time for OB..?



            ........................... ja jeg ved det godt... det er skovlet at tro på...
            Ramon Rodrigues ... fra FCN.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Ramon Rodrigues ... fra FCN.
              Det var sådan det var... tak...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Randers afviser AGF... Så er der nok mere ballade i farvandet i Kronjylland, det er måske godt nok...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Så for satan. AGF har ophævet med Mate Vadsatze. Mon JH er i gang ved faxen?

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Det var sådan det var... tak...
                    Det var så lidt :D.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Den her følelse... godnat...

                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Så for satan. AGF har ophævet med Mate Vadsatze. Mon JH er i gang ved faxen?

                        MvT
                        Jeg holder fast i, at Mathias Gehrt sikkert lander i brevsprækken inden for en uges tid. Ren og skær gut feeling.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Nu er der maksimalt pres på Jesper "jeg er tilfreds" Hansen, man må give ham, at han har is i maven, når han tror på vores nuværende hold i top-6, der burde ligge en fyreseddel klar, hvis målsætningen ikke lykkedes.
                          Det tror jeg også han får .. om han trækker KN med sig er måske usikkert, jeg håber det ikke
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jeg holder fast i, at Mathias Gehrt sikkert lander i brevsprækken inden for en uges tid. Ren og skær gut feeling.
                            "Brøndbys Messi"...jeg tvivler
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det tror jeg også han får .. om han trækker KN med sig er måske usikkert, jeg håber det ikke
                              Det håber jeg heller ikke. Det ville da være latterligt komisk hvis Jespers inkompetence skulle koster Kent jobbet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det håber jeg heller ikke. Det ville da være latterligt komisk hvis Jespers inkompetence skulle koster Kent jobbet
                                men hvis KN har peget på det meste, og JH bare har nikket, er de vel begge lige ansvarlige?

                                Comment

                                Working...
                                X