Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sidste transferdag 31/8-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vanvittig skuffende. Jesper Hansen fejler igen på alle parametre

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      min største prioritet er at få losset dig af helvede til....
      mig? hvad har jeg nu gjort

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        mig? hvad har jeg nu gjort
        Shoot the messenger...

        Comment


          Hvorfor kommer det ikke bag på mig. Sådan en samling hængehoveder. Det er synd for os.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Vanvittig skuffende. Jesper Hansen fejler igen på alle parametre
            syntes ærlig talt det værste er man totalt sælger kent nielsen.....man henter en tidligere mestertræner ind, men støtter jo ikke nok op om ham - holdet mangler kvalitet det kan enhver jo se.

            Det mindste de så kunne gøre var da at erkende at de har solgt endnu en sæson....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              min største prioritet er at få losset dig af helvede til....
              Kæmpe kontrast mellem JHs udmelding (han har arbejdet med én handel hele dagen), og Bo Henriksens fra Horsens, som sådan ca. sagde: "Vi manglede en spiller på en bestemt position. Vi havde tre muligheder, og det var så ham her det blev". Det virker som om JH har svært ved at multitaske.... ;-(
              This is what you have been trained for, makes us proud!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                syntes ærlig talt det værste er man totalt sælger kent nielsen.....man henter en tidligere mestertræner ind, men støtter jo ikke nok op om ham - holdet mangler kvalitet det kan enhver jo se.

                Det mindste de så kunne gøre var da at erkende at de har solgt endnu en sæson....
                Det kommer de ikke til. Bliver virkelig spændende at høre undskyldningerne når vi ikke når Top 6..

                Comment


                  Hvordan kan JH sige disse to ting i samme interview. Han har altså jagtet en markant forstærkning til en trup der har de rette spillere:

                  Vi har arbejdet på at få en spiller ind. Det skulle ikke være en trupspiller eller en spiller til bredden. Det skulle være en markant forstærkning til truppen,


                  men vi har tillid til, at vi har de rette spillere.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Hvordan kan JH sige disse to ting i samme interview. Han har altså jagtet en markant forstærkning til en trup der har de rette spillere:

                    Vi har arbejdet på at få en spiller ind. Det skulle ikke være en trupspiller eller en spiller til bredden. Det skulle være en markant forstærkning til truppen,


                    men vi har tillid til, at vi har de rette spillere.
                    Giver vel mening i at du altid kan finde bedre uanset truppen..

                    Comment


                      Husk på at vi efter de seneste tre vinduer lukkede, hentede en spiller i ugerne efter, det kan sagtens tænkes, at det sker igen.

                      For mig er det fint, at man ikke henter noget nu. Jeg tror ikke der findes mange spillere der kan gå ind og få det her hold til at hente mange point i de næste 12 kampe, så vi er sandsynligvis bedre tjent med at køre igennem med truppen som den er nu, og så må de penge, der bliver sparet her i efteråret, ryge oven i budgettet til vinter, så man kan finde en kvalitetsspiller frem mod foråret, der sandsynligvis byder på nedrykningsslutspil, og måske nogle playoffkampe om en europæisk plads.

                      Men hold nu kæft det siger ikke så lidt om inkompetencen, at man er i markedet efter en spiller, men ikke formår at lukke en aftale med en. Sørgeligt at klubben drives med sådan en middelmådighed.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        syntes ærlig talt det værste er man totalt sælger kent nielsen.....man henter en tidligere mestertræner ind, men støtter jo ikke nok op om ham - holdet mangler kvalitet det kan enhver jo se.

                        Det mindste de så kunne gøre var da at erkende at de har solgt endnu en sæson....

                        Kent er i høj grad medskyldig .. Men ansvaret ligger hos JH.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Hvad nu hvis der opstår en mulighed her de sidste 3 timer..?

                          JH går forhåbentlig ikke hjem... mon dog, der kunne vel også tikke bud ind... og Izunna skal også lige løsrives her 23.55, så mon ikke han bliver på kontoret lidt endnu...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                            Kæmpe kontrast mellem JHs udmelding (han har arbejdet med én handel hele dagen), og Bo Henriksens fra Horsens, som sådan ca. sagde: "Vi manglede en spiller på en bestemt position. Vi havde tre muligheder, og det var så ham her det blev". Det virker som om JH har svært ved at multitaske.... ;-(
                            ja opfatter jeg det også lidt. Håbede og drømte om flere signinger - men det virkede ikke realistisk med JH ved roret - flere handler på en dag, nej vel

                            De bør sgu da have en plan klar - en liste, ikke med en men med flere spillere - hvis plan A og B glipper. Og ja fint det skal være markante forstærkninger - men måske også bare en smule realisme vil være tiltrængt. Hvis det kun er tidligere premiere league spillere JH har stående på sit papir - så er chancen for at det mislykkedes altså ret stor.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Hvordan kan JH sige disse to ting i samme interview. Han har altså jagtet en markant forstærkning til en trup der har de rette spillere:

                              Vi har arbejdet på at få en spiller ind. Det skulle ikke være en trupspiller eller en spiller til bredden. Det skulle være en markant forstærkning til truppen,


                              men vi har tillid til, at vi har de rette spillere.
                              Helt enig. Man har jagtet en markant forstærkning, men får man ikke det, kunne 2 "almindelige forstærkninger" åbenbart ikke dække det. Jeg er meget nervøs for hvor det her projekt er på vej hen. Er Kent Nielsen en færdig mand, hvis OB ikke kommer i top 6? Materialet er så tyndt gnisten er væk... En irsk profil som indpisker kunne have betydet meget imo...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                                Vi henter 2 i dag, og forlænger kontrakten med 1. Den ene er leje og 1 reel.
                                samtidig lejer vi 1 ud og ophæver med 1!

                                Comment

                                Working...
                                X