Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sidste transferdag 31/8-2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlægSyntes at have set Jesper Hansen til landskampen, så helt travlt har han ikke haft...
Pics or it didn't happen!"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlægSyntes at have set Jesper Hansen til landskampen, så helt travlt har han ikke haft...
For at være seriøs, så tror jeg ikke han har været ude og se bold i dag...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
AGF ligner ikke nogen der helt havde lukket i alligevel(i skrivende stund er Masango også rygtet til)... Og SDR måtte lige pludselig åbne igen efter at salg her kl. 23(Har hentet en Rodrigues i stedet)...
Man kan vel altid håbe at en "ekstraordinær markant forstærkning" dukker op her i 11 time for OB..?
........................... ja jeg ved det godt... det er skovlet at tro på...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægAGF ligner ikke nogen der helt havde lukket i alligevel(i skrivende stund er Masango også rygtet til)... Og SDR måtte lige pludselig åbne igen efter at salg her kl. 23(Har hentet en Rodrigues i stedet)...
Man kan vel altid håbe at en "ekstraordinær markant forstærkning" dukker op her i 11 time for OB..?
........................... ja jeg ved det godt... det er skovlet at tro på...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet var sådan det var... tak...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægNu er der maksimalt pres på Jesper "jeg er tilfreds" Hansen, man må give ham, at han har is i maven, når han tror på vores nuværende hold i top-6, der burde ligge en fyreseddel klar, hvis målsætningen ikke lykkedes.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment