Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sidste transferdag 31/8-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Der var mange bud efter flere af OBs spillere, men alle bud blev afvist, og man er tilfredse med at fastholde truppen, som den er...

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...flere-spillere
    Hvorfor i alverden afskiber man ikke Izunna, en spiller som har spillet langt under forventet niveau, ikke gider være her og som tilmed har forrådt os ved at gøre sig til over for agf???
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

    Comment


      Nu er der maksimalt pres på Jesper "jeg er tilfreds" Hansen, man må give ham, at han har is i maven, når han tror på vores nuværende hold i top-6, der burde ligge en fyreseddel klar, hvis målsætningen ikke lykkedes.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
        Hvorfor i alverden afskiber man ikke Izunna, en spiller som har spillet langt under forventet niveau, ikke gider være her og som tilmed har forrådt os ved at gøre sig til over for agf???
        Jesper Hansen. Thats why

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
          Hvorfor i alverden afskiber man ikke Izunna, en spiller som har spillet langt under forventet niveau, ikke gider være her og som tilmed har forrådt os ved at gøre sig til over for agf???
          Vel nok Jesper Hansen største investering og satsning, det vil han nok gerne give lidt mere end lidt over et halvt år.

          Comment


            Jeg håber fandme at vi inden længe får en ny sportsdirektør med lidt større armbevægelser og med noget handling bag ordene det her er virkelig hårdt at stå model til som fan af klubben!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Nu er der maksimalt pres på Jesper "jeg er tilfreds" Hansen, man må give ham, at han har is i maven, når han tror på vores nuværende hold i top-6, der burde ligge en fyreseddel klar, hvis målsætningen ikke lykkedes.
              det er da så næsten det eneste håb vi har - for den top 6 ser ud til at være meget langt væk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                Hvorfor i alverden afskiber man ikke Izunna, en spiller som har spillet langt under forventet niveau, ikke gider være her og som tilmed har forrådt os ved at gøre sig til over for agf???
                Ok, det er i én useriøs og tvivlsom ekstrablads artikel blevet nævnt at AGF har forhørt sig omkring Izunna og det får du drejet til at han gør sig til overfor AGF. Har du hørt om begrebet kildekritik?.
                At påstå at han ikke gider være her synes jeg også er en useriøs kommentar. Hvis det er artiklen fra Tipsbladet du hentyder til så siger han jo ikke på noget tidspunkt at han ikke gider være her, men at han er skuffet over sin start i klubben og at han vil arbejde for at det bliver bedre.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Ok, det er i én useriøs og tvivlsom ekstrablads artikel blevet nævnt at AGF har forhørt sig omkring Izunna og det får du drejet til at han gør sig til overfor AGF. Har du hørt om begrebet kildekritik?.
                  At påstå at han ikke gider være her synes jeg også er en useriøs kommentar. Hvis det er artiklen fra Tipsbladet du hentyder til så siger han jo ikke på noget tidspunkt at han ikke gider være her, men at han er skuffet over sin start i klubben og at han vil arbejde for at det bliver bedre.
                  Izunna Uzochukwu er glad for interessen fra sin tidligere træner Glen Riddersholm.
                  - Det er godt for mig. Det er dejligt, når der er nogen, der gerne vil arbejde sammen med dig og ser dig som en god spiller. Jeg er glad for, at der er en klub, der vil have mig. Lige nu ved jeg ikke, hvad der kommer til at ske, men transfervinduet er stadig åbent, så vi må se, siger Izunna Uzochukwu til tipsbladet.dk.

                  Ja, sådan læser jeg det, han siger.
                  Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Ok, det er i én useriøs og tvivlsom ekstrablads artikel blevet nævnt at AGF har forhørt sig omkring Izunna og det får du drejet til at han gør sig til overfor AGF. Har du hørt om begrebet kildekritik?.
                    At påstå at han ikke gider være her synes jeg også er en useriøs kommentar. Hvis det er artiklen fra Tipsbladet du hentyder til så siger han jo ikke på noget tidspunkt at han ikke gider være her, men at han er skuffet over sin start i klubben og at han vil arbejde for at det bliver bedre.
                    Tror ikke at du har læst denne her

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-hvad-der-sker

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      det er da så næsten det eneste håb vi har - for den top 6 ser ud til at være meget langt væk.
                      Nej meget langt væk kan man ikke sige det er, 3 points op og der er 57 points at spille om . Men det er da rigtigt at hvis vi fortsætter stilen fra de første 7 runder så ser det meget håbløst ud, men lad os nu se.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Ok, det er i én useriøs og tvivlsom ekstrablads artikel blevet nævnt at AGF har forhørt sig omkring Izunna og det får du drejet til at han gør sig til overfor AGF. Har du hørt om begrebet kildekritik?.
                        At påstå at han ikke gider være her synes jeg også er en useriøs kommentar. Hvis det er artiklen fra Tipsbladet du hentyder til så siger han jo ikke på noget tidspunkt at han ikke gider være her, men at han er skuffet over sin start i klubben og at han vil arbejde for at det bliver bedre.
                        Izunna fortæller han har folk til at arbejde for at han kan komme videre. Så det er også svært at påstå at det er fordi han gider være her... Samtidig gør han sig til overfor AGF, i en undertone af at OB ikke gider ham...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Nej meget langt væk kan man ikke sige det er, 3 points op og der er 57 points at spille om . Men det er da rigtigt at hvis vi fortsætter stilen fra de første 7 runder så ser det meget håbløst ud, men lad os nu se.
                          Hvad skulle ændre sig???
                          Jeg tror desværre det er slut indenfor de næste 5 kampe.. Tror vi max får 1 point. Ønsker virkelig jeg tager fejl, kan bare ikke se hvordan spillerne pludselig skal blive så meget bedre end de er nu.
                          "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                            Izunna Uzochukwu er glad for interessen fra sin tidligere træner Glen Riddersholm.
                            - Det er godt for mig. Det er dejligt, når der er nogen, der gerne vil arbejde sammen med dig og ser dig som en god spiller. Jeg er glad for, at der er en klub, der vil have mig. Lige nu ved jeg ikke, hvad der kommer til at ske, men transfervinduet er stadig åbent, så vi må se, siger Izunna Uzochukwu til tipsbladet.dk.

                            Ja, sådan læser jeg det, han siger.

                            Det der er jo tydeligvis en journalist der fisker efter en historie uden rigtig at have en historie. Izunna svarer at han er glad for at der er en klub der gerne vil have ham og at han ikke ved hvad der kommer til at ske samt at transfervinduet stadig er åbent. Fortæl mig lige hvad det er jeg har overset her?. Der er en desperat transfervindue-hungrende journalist som spørger en spille om hvad han synes om at der er en klub som gerne vil have ham og spilleren svarer, Citat: "det er dejligt, når der er nogen, der gerne vil arbejde sammen med dig og ser dig som en god spiller".

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Nej meget langt væk kan man ikke sige det er, 3 points op og der er 57 points at spille om . Men det er da rigtigt at hvis vi fortsætter stilen fra de første 7 runder så ser det meget håbløst ud, men lad os nu se.
                              Joo, men har du tjekket hvem vi har mødt og hvem vi mangler at møde ... de 3 point snyder tungt.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Syntes at have set Jesper Hansen til landskampen, så helt travlt har han ikke haft...

                                Comment

                                Working...
                                X