Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sidste transferdag 31/8-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Husk på at vi efter de seneste tre vinduer lukkede, hentede en spiller i ugerne efter, det kan sagtens tænkes, at det sker igen.

    For mig er det fint, at man ikke henter noget nu. Jeg tror ikke der findes mange spillere der kan gå ind og få det her hold til at hente mange point i de næste 12 kampe, så vi er sandsynligvis bedre tjent med at køre igennem med truppen som det er nu, og så må de penge, der bliver sparet her i efteråret, ryge oven i budgettet til vinter, så man kan finde en kvalitetsspiller frem mod foråret, der sandsynligvis byder på nedrykningsslutspil, og måske nogle playoffkampe om en europæisk plads.

    Men hold nu kæft det siger ikke så lidt om inkompetencen, at man er i markedet efter en spiller, men ikke formår at lukke en aftale med en. Sørgeligt at klubben drives med sådan en middelmådighed
    .
    men man er jo knapt overrasket efterhånden, "kom og blv en del af middelmådigheden".....
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det kommer de ikke til. Bliver virkelig spændende at høre undskyldningerne når vi ikke når Top 6..

      Troede virkelig aldrig nogensinde det skulle komme over mig , men kommer vi ikke i top 6 så vil jeg stærkt overveje at returnere mit sæsonkort til OB og ikke vende tilbage før JH er fortid i klubben .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Har brug for den en eller anden snaps. Håber jeg finder min generel positive stemning igen i de næste dage (eller uger).
        Godnat.
        (Stribet og såret i hjertet)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          syntes ærlig talt det værste er man totalt sælger kent nielsen.....man henter en tidligere mestertræner ind, men støtter jo ikke nok op om ham - holdet mangler kvalitet det kan enhver jo se.

          Det mindste de så kunne gøre var da at erkende at de har solgt endnu en sæson....
          Selvfølgelig er det skuffende, at der ikke hentes spillere i dag. Men det er jo især skuffende, fordi Kent ikke er lykkedes med at få vores spillere til at performe bare noget nær deres topniveau.

          Kigger vi på truppen, kan man sige:
          - Kenneth Emil spiller under niveau, ikke vanvittigt meget (alternativt er det et dårligt indkøb fordi han er over the hill - har helt sikkert været ønsket af Kent)
          - El Makrini er ikke nået op på samme niveau som sidste sæson
          - Rasmus Jønsson (så heller ikke god ud i den sidste tid i AaB - problemet er, at han både ser ud til at mangle selvtillid og basal træning. Han er langsom, sjusket, dårlig i vendingerne og uskarp i alle spillets facetter. Har helt sikkert også været ønsket af Kent)
          - Festersen, har spillet under niveau - efter de første par chancer og straffesparket blev brændt har han mistet selvtilliden
          - Izunna, har også spillet langt under niveau
          - Mikkel Desler, har også spillet under niveau
          - Mathias Greve har også spillet under det fine niveau han til tider nåede i sidste sæson
          - Anders K. har spillet langt under niveau

          Der er en lang række spillere. Både de, der er kommet til, som Kent har ønsket, og de, der skal været holdets bærende stamme, som ikke har leveret i år. Det er trænerens ansvar.

          Kents stædige fastholdelse af et system, der ikke helt harmonerer med holdet, og som tvinger spillere på mærkelige positioner, har ikke hjulpet i en krisetid. Når han så efterfølgende, efter kamp nummer 7 langt under niveau stiller sig op og siger, at han egentlig er meget godt tilfreds, men at det handler om detaljer og justeringer og lidt manglende skarphed. Så er det, at han skaber en kæmpe kløft mellem fans og klub.

          Kort og godt: Mange har fejlet i OB over de senere år. Også Kent, der lige spiller OB-holdet dårligere end det er.

          Comment


            Synes det er mega spændende at sidde her og hygge med at følge med i hvilket transfers de forskellige andre Superligaklubber ligger og roder med. Jeg kan SAGTENS sætte mig ud over egne behov og ønsker. Jeg er bare super duper glad på de andre klubber og fans vegne. Jeg skal ikke i seng foreløbig!

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Troede virkelig aldrig nogensinde det skulle komme over mig , men kommer vi ikke i top 6 så vil jeg stærkt overveje at returnere mit sæsonkort til OB og ikke vende tilbage før JH er fortid i klubben .
              Jeg er så skuffet lige nu at jeg bare overvejer at trække stikket med det samme.
              Nuværende OB er ikke mit OB så længe han sidder der.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Selvfølgelig er det skuffende, at der ikke hentes spillere i dag. Men det er jo især skuffende, fordi Kent ikke er lykkedes med at få vores spillere til at performe bare noget nær deres topniveau.

                Kigger vi på truppen, kan man sige:
                - Kenneth Emil spiller under niveau, ikke vanvittigt meget (alternativt er det et dårligt indkøb fordi han er over the hill - har helt sikkert været ønsket af Kent)
                - El Makrini er ikke nået op på samme niveau som sidste sæson
                - Rasmus Jønsson (så heller ikke god ud i den sidste tid i AaB - problemet er, at han både ser ud til at mangle selvtillid og basal træning. Han er langsom, sjusket, dårlig i vendingerne og uskarp i alle spillets facetter. Har helt sikkert også været ønsket af Kent)
                - Festersen, har spillet under niveau - efter de første par chancer og straffesparket blev brændt har han mistet selvtilliden
                - Izunna, har også spillet langt under niveau
                - Mikkel Desler, har også spillet under niveau
                - Mathias Greve har også spillet under det fine niveau han til tider nåede i sidste sæson
                - Anders K. har spillet langt under niveau

                Der er en lang række spillere. Både de, der er kommet til, som Kent har ønsket, og de, der skal været holdets bærende stamme, som ikke har leveret i år. Det er trænerens ansvar.

                Kents stædige fastholdelse af et system, der ikke helt harmonerer med holdet, og som tvinger spillere på mærkelige positioner, har ikke hjulpet i en krisetid. Når han så efterfølgende, efter kamp nummer 7 langt under niveau stiller sig op og siger, at han egentlig er meget godt tilfreds, men at det handler om detaljer og justeringer og lidt manglende skarphed. Så er det, at han skaber en kæmpe kløft mellem fans og klub.

                Kort og godt: Mange har fejlet i OB over de senere år. Også Kent, der lige spiller OB-holdet dårligere end det er.
                kent har da bestemt fejlet - og ja mange der levere under niveau. At sige han stædigt holder fast i et system der ikke passer spillerne - når en ret stor del er hentet ind under ham, den køber jeg ikke.....så har man ihvertfald hentet spillere der ikke passede ind, velvidende at de ikke passede ind. Og det gør man vel ikke eller?

                Uanset at kent har en del af ansvaret - og en stor del af spillerne ikke levere det man burde kunne forvente, så mener jeg stadig det er tydeligt at der har været og er markante mangler i truppen - NÅR NU målet hedder top 6. Man spiller med 2 angribere - har 3 i truppen, hvoraf den ene er thomas mikkelsen.....det er ikke nok - der mangler en.

                Falk og den manglende kreativitet efter ham, det hul skal lukkes - det er det ikke blevet.

                Og den centrale midt hvor izunna ikke fungere - her mangler også noget.

                Når nu målet er top 6 - så mener jeg faktisk ikke det er for meget forlangt med de 3 ekstra spillere....men hvad ved jeg - JH er tilfreds med truppen......

                Comment


                  Hvor skal pengene til at opfylde jeres (vores) våde transferdrømme komme fra, folkens?

                  Jeg synes, B(ob) rammer den rimelig godt. På papiret har vi et fint hold, men en tilsyneladende blanding af dårlig coaching og spillere, der underpræsterer helt vildt, gør, at vi har fået en horribel start. Husk på, at bl.a. EB ratede vores trup som den fjerdebedste - om det så er fjerde-, femte- eller sjettebedste, kan man så diskutere.

                  JH-kritikkerne må se realistisk på økonomien, som er blevet markant bedre under JH. Vi har kørt med kæmpe underskud i mange år og er nu næsten i nul. Jeg var stor fan af Brink - hold nu kæft, hvor var det sjovere transfervinduer dengang - men han kørte på Papa Thorborgs nåde og for lånte penge.

                  IMO skal JH ha' cadeau for (på papiret) at sammensætte et udmærket hold, samtidig med han har været økonomisk ansvarlig. Problemet er tilsyneladende, at JH netop har kigget for meget på papiret og tidligere meritter og glemt et ordentligt scouting-arbejde. Jønsson, Pereira, KEP, Koval, Izu osv. ligner ikke spillere, der kan bidrage positivt til at bringe os op ad de sidste mange års slum.

                  Comment


                    31/08/2016 21:51 OB sagde nej til flere klubber
                    Flere klubber har henvendt sig til OB for at købe en eller flere af klubbens spillere. Men OB har sagt nej.
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Der var mange bud efter flere af OBs spillere, men alle bud blev afvist, og man er tilfredse med at fastholde truppen, som den er...

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...flere-spillere
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Der var mange bud efter flere af OBs spillere, men alle bud blev afvist, og man er tilfredse med at fastholde truppen, som den er...

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...flere-spillere
                        ret billig omgang - og er det noget der skal gøre os glade at de formåede at holde sammen på den trup?? Var det izunna (som gf vidst har spurgt til) der var bud efter - jamen hvorfor så holde på manden....?

                        Comment


                          En eller anden skaf mig Jesper Hansens telefonnummer, nu! Så må jeg forklare manden, at man ikke kan holde fri tre timer før, et transfervindue lukker. Der er stadig to timer tilbage, han kan bogstavligt nå at købe tre-fire spillere, hvis han vil. Hvis man giver op, så vil man da ikke nok. Eller som jeg plejer at sige, så er man en taber!

                          Comment


                            Det er simpelthen rystende. Manden har den sidste halvanden måned kunne se hvordan erstatningen for Falk bare har taget mere og mere til i styrke. Alligevel får manden ikke hentet en rygende fis, og står nu med en trup, som by far ikke har muligheder for at leve op til målsætningen. Direkte konkurrenter har styrket sig markant, mens han bare har mumlet sig frem til et eller andet med en tilfredsstillende trup. Jeg har faktisk ikke været den største modstander af JH, men det her er så rystende, at jeg nærmest griner i afmagt over hvor sindssygt det er, at man ikke har følt sig nødsaget til at styrke den her trup!!

                            Comment


                              Det Sgu hårdt at være OB fan. At se ens klub skuffe transfer vindue efter transfer vindue :( farvel top 6 abisioner

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                31/08/2016 21:51 OB sagde nej til flere klubber
                                Flere klubber har henvendt sig til OB for at købe en eller flere af klubbens spillere. Men OB har sagt nej.
                                Egen avl blandet med profiler udefra + Vi kan sælge profiler

                                Det skal nu omskrives til: Dels egen avl, dels profiler udefra, men først og fremmest middelmådige spillere + Vi må nu sige nej, da vi har for få profiler tilbage ved salg
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X