Oprindeligt indsendt af obforever
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sidste transferdag 31/8-2016
Collapse
X
-
Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægHvorfor i alverden afskiber man ikke Izunna, en spiller som har spillet langt under forventet niveau, ikke gider være her og som tilmed har forrådt os ved at gøre sig til over for agf???
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægNu er der maksimalt pres på Jesper "jeg er tilfreds" Hansen, man må give ham, at han har is i maven, når han tror på vores nuværende hold i top-6, der burde ligge en fyreseddel klar, hvis målsætningen ikke lykkedes.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægHvorfor i alverden afskiber man ikke Izunna, en spiller som har spillet langt under forventet niveau, ikke gider være her og som tilmed har forrådt os ved at gøre sig til over for agf???
At påstå at han ikke gider være her synes jeg også er en useriøs kommentar. Hvis det er artiklen fra Tipsbladet du hentyder til så siger han jo ikke på noget tidspunkt at han ikke gider være her, men at han er skuffet over sin start i klubben og at han vil arbejde for at det bliver bedre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægOk, det er i én useriøs og tvivlsom ekstrablads artikel blevet nævnt at AGF har forhørt sig omkring Izunna og det får du drejet til at han gør sig til overfor AGF. Har du hørt om begrebet kildekritik?.
At påstå at han ikke gider være her synes jeg også er en useriøs kommentar. Hvis det er artiklen fra Tipsbladet du hentyder til så siger han jo ikke på noget tidspunkt at han ikke gider være her, men at han er skuffet over sin start i klubben og at han vil arbejde for at det bliver bedre.
- Det er godt for mig. Det er dejligt, når der er nogen, der gerne vil arbejde sammen med dig og ser dig som en god spiller. Jeg er glad for, at der er en klub, der vil have mig. Lige nu ved jeg ikke, hvad der kommer til at ske, men transfervinduet er stadig åbent, så vi må se, siger Izunna Uzochukwu til tipsbladet.dk.
Ja, sådan læser jeg det, han siger.Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægOk, det er i én useriøs og tvivlsom ekstrablads artikel blevet nævnt at AGF har forhørt sig omkring Izunna og det får du drejet til at han gør sig til overfor AGF. Har du hørt om begrebet kildekritik?.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-hvad-der-sker
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet er da så næsten det eneste håb vi har - for den top 6 ser ud til at være meget langt væk.
Comment
-
At påstå at han ikke gider være her synes jeg også er en useriøs kommentar. Hvis det er artiklen fra Tipsbladet du hentyder til så siger han jo ikke på noget tidspunkt at han ikke gider være her, men at han er skuffet over sin start i klubben og at han vil arbejde for at det bliver bedre.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægNej meget langt væk kan man ikke sige det er, 3 points op og der er 57 points at spille om . Men det er da rigtigt at hvis vi fortsætter stilen fra de første 7 runder så ser det meget håbløst ud, men lad os nu se.
Jeg tror desværre det er slut indenfor de næste 5 kampe.. Tror vi max får 1 point. Ønsker virkelig jeg tager fejl, kan bare ikke se hvordan spillerne pludselig skal blive så meget bedre end de er nu."Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægIzunna Uzochukwu er glad for interessen fra sin tidligere træner Glen Riddersholm.
- Det er godt for mig. Det er dejligt, når der er nogen, der gerne vil arbejde sammen med dig og ser dig som en god spiller. Jeg er glad for, at der er en klub, der vil have mig. Lige nu ved jeg ikke, hvad der kommer til at ske, men transfervinduet er stadig åbent, så vi må se, siger Izunna Uzochukwu til tipsbladet.dk.
Ja, sådan læser jeg det, han siger.
Det der er jo tydeligvis en journalist der fisker efter en historie uden rigtig at have en historie. Izunna svarer at han er glad for at der er en klub der gerne vil have ham og at han ikke ved hvad der kommer til at ske samt at transfervinduet stadig er åbent. Fortæl mig lige hvad det er jeg har overset her?. Der er en desperat transfervindue-hungrende journalist som spørger en spille om hvad han synes om at der er en klub som gerne vil have ham og spilleren svarer, Citat: "det er dejligt, når der er nogen, der gerne vil arbejde sammen med dig og ser dig som en god spiller".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægNej meget langt væk kan man ikke sige det er, 3 points op og der er 57 points at spille om . Men det er da rigtigt at hvis vi fortsætter stilen fra de første 7 runder så ser det meget håbløst ud, men lad os nu se.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment