Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sidste transferdag 31/8-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Så tror jeg ikke, at Davidsen ville udlægge teksten, som han gør der. Det er mere noget bold.dk journalistisk du hentyder til.
    Jeg har nu før oplevet Davidsen mangle viden om det han skrev om ... faktisk to gange.
    En gang med u21, hvor han tydeligvis ikke kendte nok til truppen og en gang i suppen ...
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Jeg har nu før oplevet Davidsen mangle viden om det han skrev om ... faktisk to gange.
      En gang med u21, hvor han tydeligvis ikke kendte nok til truppen og en gang i suppen ...
      Jeg har også set ham komme med en mere eller mindre velovervejet påstand nogle gange. Men når det kommer til OB, så tror jeg, at han har ok styr på, hvad der foregår, og jeg tror ikke, at han vil bringe noget videre, han ikke selv har en kilde på.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Ryk Tverskov op på midten, og hent Daniel Høegh tilbage...

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...orespoergsler/
        Åh ja tak! Min Høegh trøjer bære jeg stadig med stolthed. Men det er nok for tideligt at vende hjem, men med tverskov Makrini på midten og Høegh sammen med Kenneth Emil... En lille våd drøm fordi så er der lukket af defensivt.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #64
          Davidsen har helt styr på OB. Det er i hvert fald mit indtryk og mine oplevelser med det han bringer. Hvis ikke altid, så 95% af gangene.. Det er rigeligt for mig. Dejligt at have en journalist som bruger så meget tid på OB.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Davidsen har helt styr på OB. Det er i hvert fald mit indtryk og mine oplevelser med det han bringer. Hvis ikke altid, så 95% af gangene.. Det er rigeligt for mig. Dejligt at have en journalist som bruger så meget tid på OB.
            Enig

            Comment


              #66
              Masango nyt om lidt. Håber ikke det er OB relateret

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Masango nyt om lidt. Håber ikke det er OB relateret
                Der er vist gået "ballade" i den deroppe... de vil ikke sælge til AaB, så tænker ikke vi kan være et emne heller...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Masango nyt om lidt. Håber ikke det er OB relateret
                  Sidste nyt er, at hans agent stadig er en idiot.

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...elagt-det-hele

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Der er vist gået "ballade" i den deroppe... de vil ikke sælge til AaB, så tænker ikke vi kan være et emne heller...
                    Masango mener ikke at de er gode nok til ham og de er for uambitiøse..
                    Så kan den vist godt lukkes mht OB

                    Comment


                      #70
                      Sidste nyt er at Schöne nok bliver i Ajax. Så kan den også lukkes

                      Comment


                        #71
                        Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 3m3 minutes ago Der har som skrevet i EB været en forespørgsel på Izunna fra AGF, men ikke mere i denne omgang #sldk #TransferDeadline #ultratwitteragf #ob


                        FUCK FUCK FUCK

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af sheed Se indlæg
                          søren sorgenfri ‏@ssorgenfri 3m3 minutes ago der har som skrevet i eb været en forespørgsel på izunna fra agf, men ikke mere i denne omgang #sldk #transferdeadline #ultratwitteragf #ob


                          fuck fuck fuck
                          fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuckkkkkkkkkkkkkk

                          Comment


                            #73
                            Ipsa til AGF

                            Comment


                              #74
                              SS om OB transfers

                              @rortoft Der er følere ude, men ikke sikkert de får hvad de vil have. Som jeg hører det

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                SS om OB transfers

                                @rortoft Der er følere ude, men ikke sikkert de får hvad de vil have. Som jeg hører det
                                Lyder til det bliver "F5" lige til den bitre ende.

                                Comment

                                Working...
                                X