Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ønskespiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg håber godt nok ikke, at beslutningstagerne i den her klub, er så inkompetente, at de tager sådan en beslutning på baggrund af en kamp syv runder inde i en sæson, så er der grund til for alvor at blive bekymret.

    Det er næsten ligeså dumt som de klubber, hvor man lige skal ned og slikke bunden, og tabe til HB Køge f.eks., før at man fyrer sin træner, som både vi og Brøndby gjort før. Enten stoler man på sin træner eller trup, ellers gør man ikke, det skal resultatet af én enkelt fodboldkamp, hvor så mange tilfældigheder kan spille ind, ikke afgøre.
    Ikke kun 1 kamp nej. Selvfølgelig ikke. Men holder fast i ovenstående påstand

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      håber da godt nok ikke det er det vi er ude i.....hvis man afventer resultatet i dag - så har man som du siger lidt over 3 dage til at finde de fornødne forstærkninger.....ville jo være håbløst.

      Kommer der noget formoder (og håber jeg) at jh allerede er i fuld gang med det arbejde - det andet vil jo være panik handlinger
      Tror bestemt at han er igang med noget. Læs nu hvad jeg skriver . Det er beslutningen der kan blive påvirket af dagens resultat.
      selvfølgelig har dagens resultat indflydelse på en eller anden måde. Stor eller lille

      Comment


        #48
        Zohore, Kusk og en ny CB så Tverskov kan forblive på 8eren.

        Zohore/Zohore type ville betyde at vores monotone boldmassage kan varieres, Kasper Kusk ville gi os en ny Falk der kan vende med bolden og udfordre 1:1.

        Samtidig kunne vi lade Izunna, Jønsson og Bredebro gå...

        Damn han får travlt den gode Jesper Hansen...

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
          Zohore, Kusk og en ny CB så Tverskov kan forblive på 8eren.

          Zohore/Zohore type ville betyde at vores monotone boldmassage kan varieres, Kasper Kusk ville gi os en ny Falk der kan vende med bolden og udfordre 1:1.

          Samtidig kunne vi lade Izunna, Jønsson og Bredebro gå...

          Damn han får travlt den gode Jesper Hansen...
          Kan godt lide dine ambitioner. Men Zohore og Kusk er 100% urealistiske

          Comment


            #50
            Ja det er ikke blevet lettere at skulle rekruttere deciderede forstærkninger til start11. Mange potentielle spillere vil selvfølgelig blive ramt af samme tvivl som vi fans oplever.

            Comment


              #51
              Hvad med Martin Pusic?
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fcm-pusic-kan-kigge-efter-ny-klub

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                Kunne vi få et skud transferdoping der hed Pusic og leje af Kadrii, evt. Kusk hvis han er til udleje, Så ville det pynte gevaldigt.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Kunne vi få et skud transferdoping der hed Pusic og leje af Kadrii, evt. Kusk hvis han er til udleje, Så ville det pynte gevaldigt.
                  Kusk bliver ikke lejet ud, tror jeg. Han er pt. fjerdevalg på kanterne, og skal nok få spilletid i efteråret med CL, pokal og et sammenpresset SL-program.

                  Pusic? Hmm. Han er et notorisk pikhoved, men måske lidt "rystelser" i truppen og lidt "kom nu, for satan" ikke er det værste man kunne gøre? Jeg er desperat nok til at ville give det et forsøg.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Kusk bliver ikke lejet ud, tror jeg. Han er pt. fjerdevalg på kanterne, og skal nok få spilletid i efteråret med CL, pokal og et sammenpresset SL-program.

                    Pusic? Hmm. Han er et notorisk pikhoved, men måske lidt "rystelser" i truppen og lidt "kom nu, for satan" ikke er det værste man kunne gøre? Jeg er desperat nok til at ville give det et forsøg.
                    Nu er man i OSE jo nærmest desperat bange for enhver konflikt og uenighed internt, hvilket vel også er grunden til, at der i den grad mangler sult og fælles vindervilje i hele den organisation. Så de rører nok ikke Pusic med en ildtang, når nu JH er af samme overdiplomatiske tørre skole, men for fanden hvor er det nogle gange godt, at få et røvhul ind i truppen, så længe de bare præsterer på banen også.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Kusk bliver ikke lejet ud, tror jeg. Han er pt. fjerdevalg på kanterne, og skal nok få spilletid i efteråret med CL, pokal og et sammenpresset SL-program.

                      Pusic? Hmm. Han er et notorisk pikhoved, men måske lidt "rystelser" i truppen og lidt "kom nu, for satan" ikke er det værste man kunne gøre? Jeg er desperat nok til at ville give det et forsøg.
                      Samme her. Han virker som en gigantisk nar, men hvis det kan ruske lidt op i truppen bestående udelukkende af flinke fyre, kan det måske være, der kommer lidt vildskab i truppen.

                      Kusk tror jeg heller ikke på, men helt seriøst. Manden var siet fra til truppen mod BIF, og efterfølgende har FCK hentet to yderligere spillere (der ikke var i spil til truppen), så det er ikke ligefrem fordi han kommer tættere på. Jeg er klar over, at det er to forsvarsspillere (og at Boilesen formentlig går et stykke tid før han er aktuel), men det er immervæk stadig en plads mere i truppen at kæmpe imod.

                      Bashkim er realistisk som leje, såfremt han selv har lyst, og jeg er sikker på, at han nok skal kunne bidrage med noget, hvis han kommer til Odense. Jeg tror desværre at Pusic er urealistisk hvad angår økonomi, da FCM formentlig gerne vil have nogle af de 7,5 mio tilbage igen, og det tror jeg ikke vi kan betale. Han ville ellers være super suplement til angrebet, og vil jo nok slå en af de to startende af, som det ser ud nu.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Nu er man i OSE jo nærmest desperat bange for enhver konflikt og uenighed internt, hvilket vel også er grunden til, at der i den grad mangler sult og fælles vindervilje i hele den organisation. Så de rører nok ikke Pusic med en ildtang, når nu JH er af samme overdiplomatiske tørre skole, men for fanden hvor er det nogle gange godt, at få et røvhul ind i truppen, så længe de bare præsterer på banen også.
                        Lige Pusic er måske alligevel for meget af et røvhul. Man behøver jo ikke gå fra 0 til KÆMPERØVHUL på under fem sekunder, når man ikke er vant til dem i truppen
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                          Kusk tror jeg heller ikke på, men helt seriøst. Manden var siet fra til truppen mod BIF, og efterfølgende har FCK hentet to yderligere spillere (der ikke var i spil til truppen), så det er ikke ligefrem fordi han kommer tættere på. Jeg er klar over, at det er to forsvarsspillere (og at Boilesen formentlig går et stykke tid før han er aktuel), men det er immervæk stadig en plads mere i truppen at kæmpe imod.
                          Han var siet fra, fordi Toutouh spillede en så god kamp mod APOEL, at Ståle ville belønne ham med en kampstart. Lige nu hedder den Verbic-Falk-Toutouh-Kusk-Amakwaa på kanterne i den rækkefølge. Jeg tror ikke på, at Kusk vil smide håndklædet i ringen og gå glip af CL-kampene, bare for at spille i Odense/Farum/Horsens. Han har alligevel fået en del spilletid i sæsonen indtil videre.

                          Og så kan jeg slet ikke se, hvad tilkomsten af en venstreback og en centerforsvarer har at sige for en højrekants muligheder for spilletid?
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
                            Hvis nu vi kunne være Jesper Hansen for en dag, hvilken spiller ville du forstærke OB med.

                            Mit bud Simon kron ( Sønderjyske )

                            Rafael van der Vaart

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Kunne vi få et skud transferdoping der hed Pusic og leje af Kadrii, evt. Kusk hvis han er til udleje, Så ville det pynte gevaldigt.
                              vi har rigeligt med angribere så Pusic kommer ikke til at ske det kan jeg næste garantere.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                                Zohore, Kusk og en ny CB så Tverskov kan forblive på 8eren.

                                Zohore/Zohore type ville betyde at vores monotone boldmassage kan varieres, Kasper Kusk ville gi os en ny Falk der kan vende med bolden og udfordre 1:1.

                                Samtidig kunne vi lade Izunna, Jønsson og Bredebro gå...

                                Damn han får travlt den gode Jesper Hansen...
                                Håber ikke han får travlt - ud fra den betragtning at han laver fejl på fejl på. Manden må fyres nu

                                Comment

                                Working...
                                X