Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ønskespiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Bubacarr Sanneh.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
      Jeppe Andersen - Kasper kusk!
      Af de to ville jeg vælge Kusk. Men de vil de begge pynte gevaldigt på vores hold.

      Comment


        #33
        Allan Kuhn
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Måske lidt OFF topic men en ny sportsdirektør
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #35
            Enig - det er en forudsætning for at genrejse holdet og klubben.

            Comment


              #36
              Jeg blev så misundelig, da Esbjerg hentede deres i Twente. For min skyld må det meget gerne være en udlænding, som kommer med et helt andet netværk. Jesper Hansens netværk tror jeg ikke er meget bedre end alle vores andres..
              Han virker til at starte med at kigge en liste af transferfrie spillere igennem, hvilket også er fornuftigt. Derefter ringer han til Horsens og spørg, om de har noget. Så kommer turen til at ringe til Vejle, og så er sidste opgave at spørge Kent, om han kan fiske noget i Aab. Derefter er det ren badeferie, medmindre telefonen ringer, og sælgeren lyder overbevisende.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Jeg blev så misundelig, da Esbjerg hentede deres i Twente. For min skyld må det meget gerne være en udlænding, som kommer med et helt andet netværk. Jesper Hansens netværk tror jeg ikke er meget bedre end alle vores andres..
                Han virker til at starte med at kigge en liste af transferfrie spillere igennem, hvilket også er fornuftigt. Derefter ringer han til Horsens og spørg, om de har noget. Så kommer turen til at ringe til Vejle, og så er sidste opgave at spørge Kent, om han kan fiske noget i Aab. Derefter er det ren badeferie, medmindre telefonen ringer, og sælgeren lyder overbevisende.
                Vi ved jo godt at det ikke forholder sig sådan men kan sagtens forstå hvorfor det virker sådan for nogle.. Klubber som AaB,AGF og Randers virker lidt mere internationale i deres scouting end vi gør i disse dage

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Vi ved jo godt at det ikke forholder sig sådan men kan sagtens forstå hvorfor det virker sådan for nogle.. Klubber som AaB,AGF og Randers virker lidt mere internationale i deres scouting end vi gør i disse dage
                  Det er selvfølgelig sarkastisk, det jeg har skrevet. Jeg vil bare så gerne have den mand i gang!

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Det er selvfølgelig sarkastisk, det jeg har skrevet. Jeg vil bare så gerne have den mand i gang!
                    Det samme her men med 3 dage tilbage begynder tiden at rinde ud

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det samme her men med 3 dage tilbage begynder tiden at rinde ud
                      Jeg forudser, at der om tre dage absolut intet er sket. Jesper Hansen går ud og lukker transfervinduet med ordene; jeg er meget tilfreds. Hvorefter vi her på forum begynder at spekulere i, hvilke realistiske spillere der stadig render rundt uden klub, som kunne være interessante. Vi laver lister fra Transfermarkt, diskutere spillerne, finder gamle artikler og youtubevideor om dem. Indtil nogen en dag finder os grædende i fosterstilling, fordi sandheden er gået op for os. Jesper Hansen er vitterligt tilfreds, det var ikke spind, som en jysk juletræsbonde i disse år, var han stolt af sin bedrift.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Jeg forudser, at der om tre dage absolut intet er sket. Jesper Hansen går ud og lukker transfervinduet med ordene; jeg er meget tilfreds. Hvorefter vi her på forum begynder at spekulere i, hvilke realistiske spillere der stadig render rundt uden klub, som kunne være interessante. Vi laver lister fra Transfermarkt, diskutere spillerne, finder gamle artikler og youtubevideor om dem. Indtil nogen en dag finder os grædende i fosterstilling, fordi sandheden er gået op for os. Jesper Hansen er vitterligt tilfreds, det var ikke spind, som en jysk juletræsbonde i disse år, var han stolt af sin bedrift.
                        Bestemt muligt. Men mon ikke at dagens kamp bliver udslagsgivende for de sidste 3 dage i transfervinduet?

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Bestemt muligt. Men mon ikke at dagens kamp bliver udslagsgivende for de sidste 3 dage i transfervinduet?
                          Hvis du har ret i det, skal man jo nærmest håbe på et nederlag.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Hvis du har ret i det, skal man jo nærmest håbe på et nederlag.
                            Arghhhh. Det får du mig ikke til at håbe

                            Men hvis de står med en spillerbeslutning på onsdag og har 5 min til at bestemme sig tror jeg bestemt at det betyder noget om vi har vundet idag og ligger godt til eller igen har tabt og kommer længere og længere bagud

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Bestemt muligt. Men mon ikke at dagens kamp bliver udslagsgivende for de sidste 3 dage i transfervinduet?
                              Jeg håber godt nok ikke, at beslutningstagerne i den her klub, er så inkompetente, at de tager sådan en beslutning på baggrund af en kamp syv runder inde i en sæson, så er der grund til for alvor at blive bekymret.

                              Det er næsten ligeså dumt som de klubber, hvor man lige skal ned og slikke bunden, og tabe til HB Køge f.eks., før at man fyrer sin træner, som både vi og Brøndby gjort før. Enten stoler man på sin træner eller trup, ellers gør man ikke, det skal resultatet af én enkelt fodboldkamp, hvor så mange tilfældigheder kan spille ind, ikke afgøre.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Arghhhh. Det får du mig ikke til at håbe

                                Men hvis de står med en spillerbeslutning på onsdag og har 5 min til at bestemme sig tror jeg bestemt at det betyder noget om vi har vundet idag og ligger godt til eller igen har tabt og kommer længere og længere bagud
                                håber da godt nok ikke det er det vi er ude i.....hvis man afventer resultatet i dag - så har man som du siger lidt over 3 dage til at finde de fornødne forstærkninger.....ville jo være håbløst.

                                Kommer der noget formoder (og håber jeg) at jh allerede er i fuld gang med det arbejde - det andet vil jo være panik handlinger

                                Comment

                                Working...
                                X