Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ønskespiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    Tjah, tjoeh - ham eller Kadrii skal vel ud og have spilletid. Jeg tror ikke at Ståle har et religiøst forhold til hvem af dem det skal være.
    Tror Kadrii har længere vej til spilletid og de er nok kommet i tvivl om han er værd at satse på. Amankwa er egen avl og skal nok få spilletid i efteråret..
    Kadrii bliver solgt eller udlejet. Det gør Amankwa ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
      Tjah, tjoeh - ham eller Kadrii skal vel ud og have spilletid. Jeg tror ikke at Ståle har et religiøst forhold til hvem af dem det skal være.
      Helt klart at det er Kadrii

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-er-snart-vaek

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Solbakken udmelder allerede nu hvem de sælger i 2017. Synes plastikklubben har lidt mere plan i deres handling end vores ledelse... :-(
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
          Måske. Ståle har vidst udtalt han primært ser Bashkim som angriber (gør jeg også selv). Der kan Amankwaa vel også spille, men tror mere han er kant i FCK.
          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...adrii-laant-ud

          Comment


            #20
            Det er jo ikke den samme Kadrii vi i givet fald ville få tilbage. Der er lidt lotto-kupon over det efter min mening. To så alvorlige skader kan jo ikke undgå at have sat sine spor. De kampe hvor han har fået spilletid for FCK, som jeg har set, synes jeg slet ikke han har været i nærheden af sit gamle niveau. Måske har andre set noget andet?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
              Det er jo ikke den samme Kadrii vi i givet fald ville få tilbage. Der er lidt lotto-kupon over det efter min mening. To så alvorlige skader kan jo ikke undgå at have sat sine spor. De kampe hvor han har fået spilletid for FCK, som jeg har set, synes jeg slet ikke han har været i nærheden af sit gamle niveau. Måske har andre set noget andet?
              Ingen tvivl om at han nok er rusten men med vilje kan man komme langt på hurtig tid. Det kan jo umuligt være dårligere end Jönsson

              Comment


                #22
                Hva med ham Rygaard fra Lyngby? Han så god ud mod os og har vidst spillet rigtig godt. Han burde da være mulig at hente. Er han god nok?

                Comment


                  #23
                  Ville gerne se Robert Skov fra Silkeborg i OB...

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hva med ham Rygaard fra Lyngby? Han så god ud mod os og har vidst spillet rigtig godt. Han burde da være mulig at hente. Er han god nok?
                    Rygaard skal bare hentes. Men det er mest fordi han minder om Søren Berg, når han løber rundt på banen. Det er ikke det samme som den ægte, men tager geren en painkiller

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #25
                      Hvad med en Rurik Gislason. Kunne det være interessant at hente ham hjem?

                      Comment


                        #26
                        Tvivler på han er interesseret. Tidligere var han min favorit spiller.

                        Comment


                          #27
                          Bashkim

                          Comment


                            #28
                            Daniel Høegh!
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Daniel Høegh!
                              Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Men han skal nok vinde Championsleague før.
                              :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                Jeppe Andersen - Kasper kusk!

                                Comment

                                Working...
                                X