Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ønskespiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ønskespiller

    Hvis nu vi kunne være Jesper Hansen for en dag, hvilken spiller ville du forstærke OB med.

    Mit bud Simon kron ( Sønderjyske )

    #2
    Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
    Hvis nu vi kunne være Jesper Hansen for en dag, hvilken spiller ville du forstærke OB med.

    Mit bud Simon kron ( Sønderjyske )
    Totalt urealistisk med Kroon, men han ville godt nok pynte på holdet.

    Jeg må ærligt indrømme at Bashkim så jeg gerne tilbage. Han må blive min ønskespiller, hvis jeg skal forholde mig lidt realistisk og med tanke på hvilken hylde vi umiddelbart kan handle på.

    Comment


      #3
      J Andersen fra EfB som semirealistisk
      Bashkim som realistisk

      Comment


        #4
        Ønsker mig mest af alt en, der kan vække Kent og Bredahl fra deres tornerose søvn.... Der er lige gået ALT for meget DBU/Peter Bonde/Jonas Dahl/skolelærer/Troels Beck i den. Kent har tidligere vist at fodbold kan spilles anderledes. Hvad med en ikke-tiki taka/Nordsjælland assistent træner.... Og så mangler vi nogen flere power spillere... Både på nr. 8, på kanterne og tildels i angrebet - med mindre det atter lykkes at få AK til at genfinde ydmygheden og presspillet.

        Comment


          #5
          Jeg hopper med på Jeppe Andersen-vognen. Ham kan vi godt blive enige om fmprOB Jeg tror at han ville være det optimale led at have liggende foran El Makrini.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
            Jeg hopper med på Jeppe Andersen-vognen. Ham kan vi godt blive enige om fmprOB Jeg tror at han ville være det optimale led at have liggende foran El Makrini.
            Ja det kunne blive godt. Samtidig med at vi ville have en gardering til venstrekanten hvor han også ville passe ind som spillertype.
            Det hele afhænger vel af om han vil forlænge i EfB eller ej. Hvis han ikke vil er det jo muligt at de vil sælge. Men de var lidt smarte og gjorde ham til anfører så det kan jo være at han er blødt op og bare forlænger

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Totalt urealistisk med Kroon, men han ville godt nok pynte på holdet.

              Jeg må ærligt indrømme at Bashkim så jeg gerne tilbage. Han må blive min ønskespiller, hvis jeg skal forholde mig lidt realistisk og med tanke på hvilken hylde vi umiddelbart kan handle på.
              OB forsøgte sig faktisk med Kroon for flere år (og sportsdirektører) siden, jeg mener at det var året efter han var kommet til MFF, og havde lidt svært ved at komme på holdet. Dengang ville de have 10 mill for ham.

              Jeg tror at jeg ville forsøge mig med Danny Amankwa, jeg synes at han har noget af den speed og opportunisme jeg savner fra RJ.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                OB forsøgte sig faktisk med Kroon for flere år (og sportsdirektører) siden, jeg mener at det var året efter han var kommet til MFF, og havde lidt svært ved at komme på holdet. Dengang ville de have 10 mill for ham.

                Jeg tror at jeg ville forsøge mig med Danny Amankwa, jeg synes at han har noget af den speed og opportunisme jeg savner fra RJ.
                Havde faktisk tænkt mig at foreslå det samme. Om det er realistisk er svært at sige. På begge kanter har de jo to, der er foran ham. Mindst. Men omvendt mangler de jo heller ikke pengene og skal jo spille en del kampe.

                Måske man kunne leje, men det håber jeg ikke vi ender ud i.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                  OB forsøgte sig faktisk med Kroon for flere år (og sportsdirektører) siden, jeg mener at det var året efter han var kommet til MFF, og havde lidt svært ved at komme på holdet. Dengang ville de have 10 mill for ham.

                  Jeg tror at jeg ville forsøge mig med Danny Amankwa, jeg synes at han har noget af den speed og opportunisme jeg savner fra RJ.
                  Amankwa er 100% urealistisk med alle de kampe de får

                  Comment


                    #10
                    Har tidligere nævnt Jeppe A som en ønskespiller, men er bange for, at det tog er kørt. Det skulle have været, da han meldte ud, at han gerne ville væk, mens der stadig var lidt positiv hype omkring OB (og det modsatte i EfB), inden Nana og inden anførerbindet.

                    Har svært ved at se, at der skulle være nogle realistiske spillere tilbage på det danske marked, som kan give det løft, som vi har brug for. Håber derfor, at vi kigger udenlands efter en kant, der har bevist et godt niveau på den position.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Amankwa er 100% urealistisk med alle de kampe de får
                      Tjah, tjoeh - ham eller Kadrii skal vel ud og have spilletid. Jeg tror ikke at Ståle har et religiøst forhold til hvem af dem det skal være.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                        Tjah, tjoeh - ham eller Kadrii skal vel ud og have spilletid. Jeg tror ikke at Ståle har et religiøst forhold til hvem af dem det skal være.
                        Jeg er ret sikker på, at Kadrii har trukket det korteste strå af de to.

                        Ønskespiller: Bashkim tilbage. Lidt vildskab oppe foran ville pynte.

                        Comment


                          #13
                          Kunne godt have tænkt mig Nicolai Boilesen :)

                          Åh, det må være en fryd at være FCK-fan.
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Jeg er ret sikker på, at Kadrii har trukket det korteste strå af de to.

                            Ønskespiller: Bashkim tilbage. Lidt vildskab oppe foran ville pynte.
                            Måske. Ståle har vidst udtalt han primært ser Bashkim som angriber (gør jeg også selv). Der kan Amankwaa vel også spille, men tror mere han er kant i FCK.

                            Comment


                              #15
                              Bashkim med sin fighter-gen ville være meget velkommen. Der har vi brug for.
                              Men hvis det skulle være som leje med en realistisk køboption for os.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X