Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ambitionsniveau - Denne sæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg synes, som sådan, at der ikke er ret meget forskel i måden; den her diskussion handler om hvor vidt, der rent faktisk er backing bag både ambition og fastholdelsen af ambitionen. Det synes jeg, personligt, der ikke er; men sportsdirektøren er sikker i sin sag og har valgt den mediestrategi; som han nu ikke kan bakke ud af, uden at fremstå som en mand, der vist nok lige har haft et liiiidt for optimistisk view på truppens udformning, styrke og potentiale.

    Aktuelle formnedgange og/eller skadesproblemer kombineret med en mildt sagt elendig start for én eller flere af indkøbene har det med at få skeptiske fans til at blive mere skeptiske; og muligheden for at man får mere syn for sagen i dag mod Horsens ligger desværre også for. Men uanset så håber jeg vi smadrer Horsens. For jeg håber vi vinder hver eneste kamp, vi spiller, også selv om et nederlag ville være foder til min egen teori om, at der ikke er styr på en s... i det sportslige set-up.

    Så for Guds skyld, lad mig ikke få ret; bliv bedre! Please.

    MvH ChrisOB

    Hvis der ikke sker noget de næste 3 dage mener jeg også bestemt at Jesper har lagt tissemanden på blokken hvor kun 2 konklusioner er mulige.
    Bestået eller ikke bestået. Ingen gråzone. Sort og hvidt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Det forstår jeg ikke, både JH og KN har sagt, at de er tilfredse, så burde folk da vælte ind på stadion i ren fryd.
      det har de....spørgsmålet er så hvorfor?

      Enten mener de det virkeligt, hvilket ville være nærmest forfærdeligt, og ret så håbløst.
      Eller også er der et ønske om ikke at lægge for meget pres på, sig selv og spillerne - noget der ikke ligefrem skriger "topklub" - for en smule pres burde de vel kunne håndtere.
      Sidste mulighed som jeg kan se er at der bare ikke er flere penge at gøre med - og man derfor er tilfredse med truppen - tvunget af nødvendighed, hvorfor det heller ikke hjælper noget at ytre sig som truppens manglende kvalitet - da det intet vil ændre. Er det tilfædet er det jo bare sørgerligt. Især da man efterhånden en del gange har lovet at nu skulle det nok vende....bare liiiige et par transfer vinduer mere, så er vi der.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        det har de....spørgsmålet er så hvorfor?

        Enten mener de det virkeligt, hvilket ville være nærmest forfærdeligt, og ret så håbløst.
        Eller også er der et ønske om ikke at lægge for meget pres på, sig selv og spillerne - noget der ikke ligefrem skriger "topklub" - for en smule pres burde de vel kunne håndtere.
        Sidste mulighed som jeg kan se er at der bare ikke er flere penge at gøre med - og man derfor er tilfredse med truppen - tvunget af nødvendighed, hvorfor det heller ikke hjælper noget at ytre sig som truppens manglende kvalitet - da det intet vil ændre. Er det tilfædet er det jo bare sørgerligt. Især da man efterhånden en del gange har lovet at nu skulle det nok vende....bare liiiige et par transfer vinduer mere, så er vi der.

        Jesper har jo netop sagt at der er flere penge at gøre med. Vi er 2-3 mindre i truppen end sidste sæson og løntunge spillere har forladt os.. Selvfølgelig er der også kommet et par stykker af de tunge til, men ud fra mit synspunkt ligner det at man endnu engang prøver at skrue ned på lønniveauet selv om han i sommeren 15 sagde at nu kunne alle lønkroner geninvesteres når spillere forlod os

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jesper har jo netop sagt at der er flere penge at gøre med. Vi er 2-3 mindre i truppen end sidste sæson og løntunge spillere har forladt os.. Selvfølgelig er der også kommet et par stykker af de tunge til, men ud fra mit synspunkt ligner det at man endnu engang prøver at skrue ned på lønniveauet selv om han i sommeren 15 sagde at nu kunne alle lønkroner geninvesteres når spillere forlod os
          det mener jeg jo også vi er blevet stillet i udsigt.....pt bare ikke noget der tyder på det passer, for de kan da ikke med ramme alvor mene at truppen er god nok? Det nægter jeg simpelthen at tro på

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            det har de....spørgsmålet er så hvorfor?

            Enten mener de det virkeligt, hvilket ville være nærmest forfærdeligt, og ret så håbløst.
            Eller også er der et ønske om ikke at lægge for meget pres på, sig selv og spillerne - noget der ikke ligefrem skriger "topklub" - for en smule pres burde de vel kunne håndtere.
            Sidste mulighed som jeg kan se er at der bare ikke er flere penge at gøre med - og man derfor er tilfredse med truppen - tvunget af nødvendighed, hvorfor det heller ikke hjælper noget at ytre sig som truppens manglende kvalitet - da det intet vil ændre. Er det tilfædet er det jo bare sørgerligt. Især da man efterhånden en del gange har lovet at nu skulle det nok vende....bare liiiige et par transfer vinduer mere, så er vi der.
            Jeg hælder til det første. Men man må jo så sandelig ikke antyde, at der kan være inkompetence involveret i beslutningerne. Man kunne jo såre deres følelser... ;-)

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Jeg hælder til det første. Men man må jo så sandelig ikke antyde, at der kan være inkompetence involveret i beslutningerne. Man kunne jo såre deres følelser... ;-)

              MvH ChrisOB
              jo....men kent nielsen, tidligere mestertræner - kan han tage sig meget fejl.

              JH kunne jeg forstå men det andet virker nærmest absurd på mig....

              Comment


                Jeg synes nu at have skimtet en anelse tvivl om truppen fra KN (ved ikke om tvivl er det rigtige ord) men læste den anden dag at han mente der manglede individuel styrke på holdet... og det kan man jo kun give ham ret i... Om han så mener det kan bygges op, eller om det skal hentes udefra, det skal jeg så ikke kunne sige, men jeg tænker da at KN selvfølgelig gerne så vi blev en profil rigere...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Jeg synes nu at have skimtet en anelse tvivl om truppen fra KN (ved ikke om tvivl er det rigtige ord) men læste den anden dag at han mente der manglede individuel styrke på holdet... og det kan man jo kun give ham ret i... Om han så mener det kan bygges op, eller om det skal hentes udefra, det skal jeg så ikke kunne sige, men jeg tænker da at KN selvfølgelig gerne så vi blev en profil rigere...
                  det har jeg også set ham udtale, vidst endda ved flere lejligheder. Men det leder jo så til et andet ret åbenlydt spørgsmål; kommer det virkeligt som en overraskelse?
                  Han har siden januar vidst at falk smuttede - blev alligevel konsekvent ved med at bruge ham - selv efter falk var gået ned i tempo - og efter vi ikke rigtigt kunne opnå noget mere. Istedet for at begynde at bygge et spil op uden falk....
                  Tror endda der blev sagt at ja falk var en stor profil - med mange spidskompentencer, der ikke lige kunne erstattes - men at man så måtte finde andre typer - der kunne noget andet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    jo....men kent nielsen, tidligere mestertræner - kan han tage sig meget fejl.

                    JH kunne jeg forstå men det andet virker nærmest absurd på mig....
                    Det korte svar er "Ja". Han kan godt tage så meget fejl. Jeg vil også påstå, at han i AaB blev hjulpet på vej af, at vindertyperne, støttepillerne, allerede var i klubben, da han blev ansat, og så var han både dygtig og heldig med, at de unge spillere, der kom op fra AaBs ungdomsrækker var så gode, som de var og er. At der måske ikke er en forklaring på, hvordan han kan tage så meget fejl, ændrer ikke på, at han groft sagt kun havde den ene guldsæson i AaB, som i øvrigt i rene pointtal kastede ikke så mange flere points end da vi f.eks vandt bronze under Rioch.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Men gider spillere med ambitioner spille for os? Vi må erkender, at vi fremstår kønsløse. Tvivler på vi kan hente sultne danske spillere eller spillere fra Superligaklubber.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Men gider spillere med ambitioner spille for os? Vi må erkender, at vi fremstår kønsløse. Tvivler på vi kan hente sultne danske spillere eller spillere fra Superligaklubber.
                        Jeg tror heller ikke at vi henter spillere fra Superligaen. Der findes billigere, og bedre spillere i udlandet som sagtens kan hentes til klubben, JH skal bare se at komme igang.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          det har jeg også set ham udtale, vidst endda ved flere lejligheder. Men det leder jo så til et andet ret åbenlydt spørgsmål; kommer det virkeligt som en overraskelse?
                          Han har siden januar vidst at falk smuttede - blev alligevel konsekvent ved med at bruge ham - selv efter falk var gået ned i tempo - og efter vi ikke rigtigt kunne opnå noget mere. Istedet for at begynde at bygge et spil op uden falk....
                          Tror endda der blev sagt at ja falk var en stor profil - med mange spidskompentencer, der ikke lige kunne erstattes - men at man så måtte finde andre typer - der kunne noget andet.
                          Nej det gør det ikke rigtig, men så alligevel jo, for det er vel KN der selv har peget på det vi har fået ind i stedet...
                          Helt enig i vi skulle have brugt muligheden for at få ham udfaset... Det
                          endte med at blive en bjørnetjeneste vi gjorde os selv...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Men gider spillere med ambitioner spille for os? Vi må erkender, at vi fremstår kønsløse. Tvivler på vi kan hente sultne danske spillere eller spillere fra Superligaklubber.
                            har tænkt lidt på den - og uden sammenligning for øvrigt så vil jeg mene Man U har været lidt ude i det samme - ville de største spillere Man U. Høbløse managers de fandt efter sir Alex, manglende resultater og ikke mindst manglende Chl kval vil jeg mene gjorde at de har været nødt til at i nogen grad betale overpris for at hente spillere til med den fornødne kvalitet.
                            Og det har haltet lidt de sidste par år....men tror de i nogen grad har vendt det nu, først med ansættelsen af mourinho - bestemt ikke min ynglings manager - men et stort navn der er kendt for at skaffe resultater, og med ham kommer spillerne med de gode navne - og det er med til at vende indtrykket af klubben. Især efter de smed så latterligt mange penge efter pogba - pludselig er de igen at regne for en af de absolutte topklubber (nu skal det så bare bevises på banen)

                            Min pointe er at den samme positive steming skal (gen)skabes omkring OB. Og her snakker jeg ikke om positive ytringer på et debat forum. Men resultater, godt spil, investeringer i forholdene uden for banen. Og træneren. Og her tror jeg faktisk man begyndte godt med ansættelsen af Kent - det skabte noget positivt omtale, pludselig var der lidt perspektiv i OB igen. Problemet er bare at det ikke er nok i sig selv - der skal følges op, og har man først et par profiler og et hold der levere godt - og vinder - så bliver de næste lettere at tiltrække.
                            Men der skal nok smides nogle penge efter de første (og måske flere en JH/kent/bestyrelsen er klar til)

                            Comment


                              Det tror jeg du har ret i. Hvis NT ikke har lyst til at øge tilskuddet til klubben, så er investeringen i KN dømt til ikke at lykkedes.
                              især ikke Såfremt målet var en top 4 på sigt.

                              Comment


                                Overlevelse, må simpelthen være ambitionsniveauet for i år

                                Comment

                                Working...
                                X