Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ambitionsniveau - Denne sæson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Personligt er jeg ret ligeglad med flot fodbold... Jeg vil hellere have sejre.
    Jo jo. Men det hænger jo tit sammen :)

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jo jo. Men det hænger jo tit sammen :)
      Det ved jeg nu ikke. Under Lars Olsen var det vist ikke flot bold der var i højsædet... Men der blev vundet kampe
      Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Han havde også budgettet og spillerne til det

Comment

Det ved jeg nu ikke. Under Lars Olsen var det vist ikke flot bold der var i højsædet... Men der blev vundet kampe
          Og tilskuere på stadion

Comment

Nogle meget dyrt købte sejre, det er jo faktisk mere eller mindre derfor, vi er hvor vi er nu.

MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Han havde også budgettet og spillerne til det
              Det må man jo så sørge for at have igen, hvis man vil indfri egne løfter og ambitioner....
              Mvh Kent

Comment

Der er også spillere der skal hanke op i sig selv... Jeg er selvfølgelig med på at niveauet altid kan diskuteres, og at JH og KN i sidste ende er de øverst ansvarlige, men der er altså spillere der slet ikke levere det grundlæggende for overhovedet at bør stille op i nogen som helst form for sport...
                Det kan jo ikke passe at vores træner hele tiden skal stå og råbe fordi de ikke er i omdrejninger eller ikke tænker sig om...

Nu scorer Fester i dag, men der er godt nok langt fra det mål og til det han scorede sidste år omkring samme tid i Farum, som var(endnu) et rendyrket powermål. Han er slet ikke i gear, og AK ligner noget nær en amatør og har intet i dag... jo en skovlet assist, som jo selvfølgelig trods alt kræver lidt udover det held der var, men hold op det var fattigt fra angriberne i dag...

Synes egentlig Edmund lavere ok på den front i dag, og belønnes, som Mikkelsen i sidste uge, med mål... så kokser det for ham ved det 3. mål, men for at vende tilbage til det andet, så var der heller ikke nogen interesse fra resten af holdet i at ville hjælpe ham...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Kæmpe mangler. Vi spiller ringe og skal til at møde tophold nu efter Horsens som vi heller ikke vinder over..
                  Selv om vi kun har 1p op til den forjættede 6. Plads vil vi se et OB hold der i løbet af de næste 6 kampe kommer længere og længere væk fra målet..

Kun en stor åben pengepung kan måske ændre på dette... Og det sker jo ikke
                  Meget enig. Nu er vi snart igen i en situation, hvor tiden ikke arbejder for OB. Nu bliver det agenternes spil.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Der er også spillere der skal hanke op i sig selv... Jeg er selvfølgelig med på at niveauet altid kan diskuteres, og at JH og KN i sidste ende er de øverst ansvarlige, men der er altså spillere der slet ikke levere det grundlæggende for overhovedet at bør stille op i nogen som helst form for sport...
                    Det kan jo ikke passe at vores træner hele tiden skal stå og råbe fordi de ikke er i omdrejninger eller ikke tænker sig om...

Nu scorer Fester i dag, men der er godt nok langt fra det mål og til det han scorede sidste år omkring samme tid i Farum, som var(endnu) et rendyrket powermål. Han er slet ikke i gear, og AK ligner noget nær en amatør og har intet i dag... jo en skovlet assist, som jo selvfølgelig trods alt kræver lidt udover det held der var, men hold op det var fattigt fra angriberne i dag...

Synes egentlig Edmund lavere ok på den front i dag, og belønnes, som Mikkelsen i sidste uge, med mål... så kokser det for ham ved det 3. mål, men for at vende tilbage til det andet, så var der heller ikke nogen interesse fra resten af holdet i at ville hjælpe ham...
                    Meget enig over hele linien..

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Meget enig. Nu er vi snart igen i en situation, hvor tiden ikke arbejder for OB. Nu bliver det agenternes spil.
                      Hvornår har tiden sidst arbejdet for OB :(

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        Vrøvl !
                        Husk på at når vores sportsdirektør står frem og siger at vi er meget tilfredse med truppen så kan agenterne slet ikke se at der er mangler i OB ;-)
                        Og når man venter til sidste øjeblik med at handle så kommer de store tilbud ligesom tidligere ...
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Leif Rasmussen kommer også til samme konklusion som de fleste af os andre herinde

http://www.fyens.dk/sport/Slutspil-s...rtikel/3053493

Comment

Jeg er på INGEN måder tilhænger af JH som sportsdirektør - magen til nikkedukke og anonyme mand skal man lede længe efter.
                            Men, jeg er faktisk ret sikker på, at den stikker meget dybere.
                            Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at fortidens synder har fået Leasy Peter til at kræve absolut smalhals ifht økonomien - og det er jo forståeligt nok, at der skulle rettes op på den økonomisk synkende skude, som vi jo også er blevet tudet ørerne fulde om er sket - "nu har vi luft igen" bla bla bla.
                            Men, at der så fortsat plapres løs om en useriøs målsætning i forsøget på at fastholde de mest naive sponsorer og fanatiske fans, er en skændsel i mine ører, uden at ledelse reelt investerer i strategien, tror jeg ganske enkelt ikke ligger på JH's skuldre - det er Leasy Peter, som sidder på mulvarpen.
                            Vi er nødt til at have disse rigmænd i baghånden for at få dækket vores fodboldmæssige driftsunderskud, men det kunne være rart at se noget initiativ - penge avler penge, men fordrer også risikovillighed.

Comment

Efter sommerpausen har OB - inkl. træningskampe - 1 sejr i 9 kampe.
                              Spændende, hvad der kommer først - hønen eller æggene.
                              Spændende, om man ændrer målsætningen eller om man via forstærkninger forsøger at indfri målsætningen.

Det hold her, som det spiller pt., kommer ikke i top 6.

Det er aldrig en skam at tabe til eller spille uafgjort mod et skide godt hold, eller et virkelig godt spillende hold. Slet ikke, hvis spillerne kæmper røven ud af bukserne for at forsøge at ændre på kampen undervejs.
                              Her i de første 6 kampe har jeg intet set fra holdet, der berettiger til en placering i top 6. OB har i de 6 runder mødt 5 hold, som man SKAL vinde over, og som teoretisk burde ligge i den tunge ende, og som i hvert fald ikke bør være kandidater til top 6. Nu går OB så nogle runder imøde mod nogle hold, som på papiret er noget stærkere, og som helt klart skal ligge i toppen. Det bliver ikke for børn....og OB-fans
                              Mvh Kent

Comment

Det er blevet en dårlig start, og det er ikke lige til at se, at vi bare skulle være uheldige - vi er ganske enkelt ikke bedre. Selv om der kommer en spiller eller to til, så er det nok for meget at forlange, at en enkelt 'frelser' kan løfte holdet. Ambitionen om slutspil er klart meldt ud; det burde også være økonomisk muligt, men det er evnerne, det nu er sat spørgsmålstegn ved. Hos træner, spillere, sportschef og øverste koncernledelse. Sejlet var - og er vel stadig - sat til at OB skulle hæve sig over de sidste 5 års underpræstationer, hvor vi kontinuerligt er endt under klubber i tabellen, der har mindre budgetter end os. Det ser svært ud.

Comment

Working...
                                X