Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ambitionsniveau - Denne sæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    I forbindelse med mit arbejde i uddannelsesindustrien, har jeg beskæftiget mig med emnet "motivation". Motivation er en svær størrelsen, men der er rimelig enighed om, at motivationen er størst, hvis der er overensstemmelse mellem ens indre værdier, og så det man beskæftiger sig med. En elev vil således arbejde bedre med en lærer, hvis værdier og metoder vækker genkendelse hos elevens egne værdier. Det samme må det være med spillere og trænere, eller fans og klubledelse.

    OB ville med udrensningen i 2010 tilbage til rødderne, men lige siden, har de faktisk gjort alt andet. Hvad er OBs rødder? det er vores storhedstid under Ricardo, og senere videreført under Brink: Et hold med en jernfysik, en flok spillere, der som en flok sydkoreanere i kampsportsfilmen "best of the best" brækker træstammer med knæene i skoven, eller mere virkelighedsnært (som Nedergaard fortalte mig) spurtede rundt om skovsøen som gale til tungen stod ud af halsen på dem. Det er en no-nonsens spillestil med en flok hårde hunde der kæmper for hinanden, som var de medlemmer af en rockerklub.

    I stedet har vi fået den ene træner efter den anden, der har snakket om proces og possession, som skulle vi lave en FCN. Det kan vi bare ikke opnå, fordi faciliteterne ikke er til det, men det er fandeme ikke en undskyldning for, ikke at præstere. Vi skal bare finde de der halvgale Hemmingsen, Brian Steen, Nedergaard, HHA, mv. typer som bløder for sagen, og som sagtens kan træne kondition og presse sig til det yderste i en skov på en mudret sti, som ikke behøver et blankpoleret træningslokale.

    Stammen på holdet skal bestå af løbevillige og kampgale spillere, og så kan der være plads til en enkelt nipser og en kreatør, så skal vi nok få resultater.

    JH og KN er jo allerede begyndt at prime for undskyldningerne, når målet ikke lykkedes: faciliteterne er ringe....bare vent.
    Helt enig .

    En anden meget vigtig faktor mellem ledelse/klub -fans og ledelse/klub - sponsore er troværdighed , ligesom det også er mellem træner - spillere .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Gode gamle Jesper :)

      Vi må se hvem der har ret i løbet af et par måneder. Jeg tror han tager fejl men bøjer mig gerne i støvet hvis det modsatte bliver bevist...
      Truppen er stadig lidt tynd rent antalsmæssigt ift de sidste par sæsoner så vi må håbe at vi kan holde os væk fra alt for mange skader.
      JH= Komiske Ali

      Comment


        +1

        Comment


          AGF som nok er nærmeste konkurrent til den 6.plads er ved at sælge ud. DC er solgt igår og Jønsson er også på vej ud. Bjarnasson vil også gerne væk..
          Så det bliver spændende at se om de forstærker truppen eller er tilfreds med de 23-24 de så er(stadig 1-2 mere end os)..
          For hvis vi ikke gider at forstærke os ydeligere må vi jo håbe at vores direkte konkurrenter bliver svagere i den sidste uge inden vinduet lukker. Det er efter min mening vores håb for at komme med i det sjove selskab

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            AGF som nok er nærmeste konkurrent til den 6.plads er ved at sælge ud. DC er solgt igår og Jønsson er også på vej ud. Bjarnasson vil også gerne væk..
            Så det bliver spændende at se om de forstærker truppen eller er tilfreds med de 23-24 de så er(stadig 1-2 mere end os)..
            For hvis vi ikke gider at forstærke os ydeligere må vi jo håbe at vores direkte konkurrenter bliver svagere i den sidste uge inden vinduet lukker. Det er efter min mening vores håb for at komme med i det sjove selskab
            DC og Bjarnason har været backups i den her sæson, og trækker sikkert nogle dyre lønninger, så det er nok kun naturligt, at AGF får skippet dem. Samtidig har der ligget en gentlemanaftale med Jönsson ifm. hans seneste kontraktforlængelse, at den blev indgået så AGF også kunne tjene lidt penge på ham. Selv uden Bjarnason og Jönsson, har de Daniel A, Stephan P, Amini, Spelmann, Danny O, Stage, Zacho og Mikanovic til midtbanepladserne, og skulle angivelig være i markedet for en spiller mere dertil. Bredden bliver i hvert fald ikke mere pauvre i den kæde, end den er hos os.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              DC og Bjarnason har været backups i den her sæson, og trækker sikkert nogle dyre lønninger, så det er nok kun naturligt, at AGF får skippet dem. Samtidig har der ligget en gentlemanaftale med Jönsson ifm. hans seneste kontraktforlængelse, at den blev indgået så AGF også kunne tjene lidt penge på ham. Selv uden Bjarnason og Jönsson, har de Daniel A, Stephan P, Amini, Spelmann, Danny O, Stage, Zacho og Mikanovic til midtbanepladserne, og skulle angivelig være i markedet for en spiller mere dertil. Bredden bliver i hvert fald ikke mere pauvre i den kæde, end den er hos os.
              Arghhh dig og dine fornuftige vurderinger

              Comment


                Der var lige et indlæg nede fra Ådalen på tv2 fyn hvor JH igen fyrede sit mundgavl af og sluttede af med at sige at han havde en tiltro til at OB lå i Top 6 efter 26 spillerunder.. Selv min kone er begyndt at bede mig om at slå væk når han kommer på skærmen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  DC og Bjarnason har været backups i den her sæson, og trækker sikkert nogle dyre lønninger, så det er nok kun naturligt, at AGF får skippet dem. Samtidig har der ligget en gentlemanaftale med Jönsson ifm. hans seneste kontraktforlængelse, at den blev indgået så AGF også kunne tjene lidt penge på ham. Selv uden Bjarnason og Jönsson, har de Daniel A, Stephan P, Amini, Spelmann, Danny O, Stage, Zacho og Mikanovic til midtbanepladserne, og skulle angivelig være i markedet for en spiller mere dertil. Bredden bliver i hvert fald ikke mere pauvre i den kæde, end den er hos os.
                  .
                  Dem du nævnte var ikke nok åbenbart

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...nding-i-norge/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    .
                    Dem du nævnte var ikke nok åbenbart

                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...nding-i-norge/
                    Jeg skrev da vidst også, at de var i markedet efter en midtbanespiller.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Jeg skrev da vidst også, at de var i markedet efter en midtbanespiller.
                      Jeps

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        AGF som nok er nærmeste konkurrent til den 6.plads er ved at sælge ud. DC er solgt igår og Jønsson er også på vej ud. Bjarnasson vil også gerne væk..
                        Så det bliver spændende at se om de forstærker truppen eller er tilfreds med de 23-24 de så er(stadig 1-2 mere end os)..
                        For hvis vi ikke gider at forstærke os ydeligere må vi jo håbe at vores direkte konkurrenter bliver svagere i den sidste uge inden vinduet lukker. Det er efter min mening vores håb for at komme med i det sjove selskab
                        håber godt nok ikke det er sådan biksen køre - vil jo være totalt mangel på ambitioner. Vi skal da have et hold der er godt nok til at klare sig igennem på egne kvaliteter - ikke satse på de andre er dårligere....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          håber godt nok ikke det er sådan biksen køre - vil jo være totalt mangel på ambitioner. Vi skal da have et hold der er godt nok til at klare sig igennem på egne kvaliteter - ikke satse på de andre er dårligere....
                          Jeg tror det er lige nøjagtig sådan at det kører hvis man sætter det på spidsen. Jeg tror endda at Kent eller Jesper udtalte noget lign. tidligere på sommeren..
                          Det er muligt at det ikke forholder sig 100% sådan, men for mig virker det som om at man hellere vil gemme de ekstra midler hvis man mener at det er nok til liiige at klemme sig igennem til Top 6 end forstærke sig ydeligere.. Og ja. Det er mangel på ambitioner.

                          Det er også derfor at jeg har det svært generelt med Jesper Hansen og måske har mere tendens til en negativ vinkel end positiv vinkel.. Og tro mig. Jeg er bevist om det. Jeg ville hellere være den positive. For generelt er jeg mere det som menneske..
                          Måske er det bestyrelsen der hellere skulle have hadet hvis det er dem der trækker trådene og Hansen bare er budbringeren. Jeg ved det ikke..

                          Men en ting er STEN sikkert:
                          Jeg kommer ALDRIG til at forstå hvordan man med denne start på sæsonen og det generelle dårlige spil fortsat bare kan gå til pressen og sige at vi ikke gør noget aktivt for at forstærke truppen selvom vi har pengene.. Jeg fatter det simpelthen ikke. Der hopper kæden simpelthen af. Hvad hulen er det for et signal at sende til fans og sponsorer der har hængt på i 5 års strid modvind.. Nu skulle cyklen være vendt og vinden er mere i ryggen.. Vi køber dog ingen nye reservedele så den kører bedre og stærkere..

                          5 dage tilbage af vinduet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg tror det er lige nøjagtig sådan at det kører hvis man sætter det på spidsen. Jeg tror endda at Kent eller Jesper udtalte noget lign. tidligere på sommeren..
                            Det er muligt at det ikke forholder sig 100% sådan, men for mig virker det som om at man hellere vil gemme de ekstra midler hvis man mener at det er nok til liiige at klemme sig igennem til Top 6 end forstærke sig ydeligere.. Og ja. Det er mangel på ambitioner.

                            Det er også derfor at jeg har det svært generelt med Jesper Hansen og måske har mere tendens til en negativ vinkel end positiv vinkel.. Og tro mig. Jeg er bevist om det. Jeg ville hellere være den positive. For generelt er jeg mere det som menneske..
                            Måske er det bestyrelsen der hellere skulle have hadet hvis det er dem der trækker trådene og Hansen bare er budbringeren. Jeg ved det ikke..

                            Men en ting er STEN sikkert:
                            Jeg kommer ALDRIG til at forstå hvordan man med denne start på sæsonen og det generelle dårlige spil fortsat bare kan gå til pressen og sige at vi ikke gør noget aktivt for at forstærke truppen selvom vi har pengene.. Jeg fatter det simpelthen ikke. Der hopper kæden simpelthen af. Hvad hulen er det for et signal at sende til fans og sponsorer der har hængt på i 5 års strid modvind.. Nu skulle cyklen være vendt og vinden er mere i ryggen.. Vi køber dog ingen nye reservedele så den kører bedre og stærkere..


                            5 dage tilbage af vinduet

                            Comment


                              JH sagde det før sommeren, at vi skal til at have bedre resultater, og vi skal til at tjene penge på de resultater... ellers vil det ikke kunne hænge sammen...

                              ... men der er måske nogen herinde der kan fortælle JH og mig hvor det er vi skal blive ved med at spare, for at kan få råd til at udvikle alle de ting vi gerne vil..? Eller forventer folk at kommunen eller vores rige onkel betaler gildet..?

                              Bedre resultater, og så kan vi snakke alt det andet bagefter...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                JH sagde det før sommeren, at vi skal til at have bedre resultater, og vi skal til at tjene penge på de resultater... ellers vil det ikke kunne hænge sammen...

                                ... men der er måske nogen herinde der kan fortælle JH og mig hvor det er vi skal blive ved med at spare, for at kan få råd til at udvikle alle de ting vi gerne vil..? Eller forventer folk at kommunen eller vores rige onkel betaler gildet..?

                                Bedre resultater, og så kan vi snakke alt det andet bagefter...
                                Bedre spillere , større nøjagtighed i transfer , mindre udskiftning og de rigtige spillere giver bedre kontinuitet som igen giver bedre resultater . Bedre resultater giver bedre indtjening og giver bedre muligheder for at holde på gode spillere og tiltrække andre .

                                På samme måde kan jeg godt forstå fanshoppen er lukket for vi har jo ikke en eneste "trøjesælger" i truppen .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X