Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ingen hemmelighed at Jesper Hansens mail er jh@ob.dk
    Jeg skrev til ham sidste år og fik også et svar
    Den der er koblet direkte op til hans spam-filter på hans rigtige mail. Han vil ikke høre på vores brok.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      JH har som i alle hans vinduer startet op med en total ukomplet trup , vi har igen kæmpe mangler i truppen og starter op med flopindkøb som snart henvises til bænken og vores småpenge derfor skal bruges til at erstatte de indkøb som igen igen ikke flytter os . Så kommer der panikkøb til slut i vinduet , for vi skal jo vente på den rigtige og ikke vise de andre klubber hvad vi er på udkig efter ...
      jo det ser ikke godt ud nu, men op til - der syntes jeg det virkede til at man havde taget sig sammen - og selv om de bestemt kunne være bedre så er KEP, Tverskov og pereira da langt fra vores største problem.

      Men ja JH skal snart til at rydde op efter sig selv igen. Han kan passende starte med izunna og derefter få opgraderet jönsson....men begynder efterhånden at tvivle på om det virker. Min tro på kent falder støt og roligt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
        Kent har ansvaret for, at vores spillere går på banen med ild i øjnene og fråde om munden, og at sætte taktikken og de rigtige spillere på banen.. I dag fejlede han fuldstændig. Det her lal minder om de forfærdelige Troels Bech-dage
        Han formår desuden lige at hive selvtilliden ud af Lund ved at bænke ham. Han går nok i forrest til træning i morgen.

        Comment


          OB sygdommen igen igen. Mød EB klub i krise. Og OB sætter dem altid igang igen med en sejr

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
            Kent har ansvaret for, at vores spillere går på banen med ild i øjnene og fråde om munden, og at sætte taktikken og de rigtige spillere på banen.. I dag fejlede han fuldstændig. Det her lal minder om de forfærdelige Troels Bech-dage
            Fuldstændig enig. Ingen vilje, ingen pres, ingen vildskab. Bare kedeligt og langsomt pasningsspil der får mine øjne til at lukke i

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
              Kent har ansvaret for, at vores spillere går på banen med ild i øjnene og fråde om munden, og at sætte taktikken og de rigtige spillere på banen.. I dag fejlede han fuldstændig. Det her lal minder om de forfærdelige Troels Bech-dage
              Personligt er jeg lidt træt af at høre om det her med ...
              ... at spillerne ikke gav sig nok.
              ... at der mangler vildskab.
              ... at vi ikke var klar fra start.
              ... at der mangler vildskab.
              ... at vi kun yder 98% og blodet ikke sprøjter fra øjnene.
              ... at der mangler vildskab.

              Jeg savner bedre kvalitet i truppen, der er intet overraskende over det her, truppen er ikke til mere.
              Hvis vi bare vil have vildskab og fight, så kan vi jo bare investere i professionelle rugbyspillere, de er sikkert heller ikke så dyre ... at de ikke kan spille fodbold gør vel ikke så meget?
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Det er sgu sørgeligt at være fan af en klub, hvor middelmådighed og oldnordisk tankegang er konge i ledelsen, og der er dømt bedemandsfjæs fra spillerne, fra de betræder banen til de forlader den. Et hold der er så indifferent ift. om de vinder eller ej, er selvfølgelig ikke et top 6-hold, det skal man godt nok være naiv for at tro på.
                Men JH har bragt klubben i økologisk, undskyld, økonomisk balance og bla bla bla. Lav den målsætning om... Nu. Til overlevelse. For den trup er håbløst sammensat. Og så er jeg ligeglad med hvis skyld eller ansvar det er.

                Bare en smule realisme. Ikke håb eller stikken blår i øjnene. Det hænger bare ikke sammen, og der er ikke det samme antal kampe at vende tingene på. Hvem tror på vi får point mod topholdene med den indstilling og sammenhæng? Kan Kent leverer mirakler med middelmådighed kombineret med egen stædighed?

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Tro sq ikke JH har hele skylden, mon ikke KN snart skulle vise lidt gnist på sidelinien. Det de viste i dag var under middel, langt under middel.. Hvordan skal det dog gå når vi møder Bundby og Fuck...Jeg gruer..

                  Comment


                    Nå det var den 5. plads

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Den der er koblet direkte op til hans spam-filter på hans rigtige mail. Han vil ikke høre på vores brok.
                      Hvis du skriver en sober og konstruktiv mail skal han nok svare. Hvis det bare er for at svine alt og alle til gør han nok ikke..
                      Jeg gider personligt ikke da det bare preller af. OB kører videre i deres økonomi proces uden slinger

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Personligt er jeg lidt træt af at høre om det her med ...
                        ... at spillerne ikke gav sig nok.
                        ... at der mangler vildskab.
                        ... at vi ikke var klar fra start.
                        ... at der mangler vildskab.
                        ... at vi kun yder 98% og blodet ikke sprøjter fra øjnene.
                        ... at der mangler vildskab.

                        Jeg savner bedre kvalitet i truppen, der er intet overraskende over det her, truppen er ikke til mere.
                        Hvis vi bare vil have vildskab og fight, så kan vi jo bare investere i professionelle rugbyspillere, de er sikkert heller ikke så dyre ... at de ikke kan spille fodbold gør vel ikke så meget?
                        DET er jeg også - men tror det er af en anden grund. Vilje, klar fra start, vildskab osv - det er da om ikke andet et minimum af hvad vi kan forlange - ja spillerne mangler kvalitet, men kan være der bare ikke er penge til mere....men så må man fandme finde nogle spelmann'er og Lasse Nielsen'er der måske ikke er de bedste boldspiller men da ihvertfald fighter røven ud af bukserne. Så man kan se de VIL

                        Det kan vi ikke lige nu - det ligner bare at vi ikke gider

                        Comment


                          KEP vil ikke male fanden på vægen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af roskha Se indlæg
                            Tro sq ikke JH har hele skylden, mon ikke KN snart skulle vise lidt gnist på sidelinien. Det de viste i dag var under middel, langt under middel.. Hvordan skal det dog gå når vi møder Bundby og Fuck...Jeg gruer..
                            JH henter spillerne, KN's opgave er at få det optimale ud af spillerne.. Begge fejler i mine øjne!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              KEP vil ikke male fanden på vægen
                              KEP skal gå hjem i seng!

                              Comment


                                Vores anfører er helt rolig. Ingen grund til at male fanden på væggen. Jeg gider sgu ikke lade mig gå på af vi er elendige når vores spillere er ligegladen.

                                Comment

                                Working...
                                X