Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EfB-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

For helvede da også....

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Så sætter vi endnu et hold igang
      Jeg er ikke engang sikker på, at vi sætter dem i gang. For næste gang møder de sikkert et hold, der ikke bare står og kigger på.

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Så er du vist oppe med en mere i vores væddemål :-)
        Og så er den vist slettet for i dag
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Top 3 bør vi have rigeligt kvalitet til.

Comment

det er straffen for at sætte Oliver lund af og ikke bruge Greve fra start

Comment

Jeg giver de grimme udebanetrøjer skylden. Hvor jeg dog savner Pumas grøn-sorte trøjer.
              OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Det er hermed officielt! Vi taber altid til hold i krise.. Hver gang siger jeg til mig selv "Argh, det passer jo ikke - så dårlige er vi heller ikke mod kriseramte hold." Men det er hver evig fucking eneste gang!!!!! Hver fucking pisse irriterende røv pis fuck lorte gang! HVER GANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                Silkeborg og andre taberhold venter bare på, at de skal møde OB, så de kan komme i gang igen. De aner ikke engang, hvem de skal møde næste gang. De tæller kun dage ned til OB.

Comment

Vi er helt til grin. Men Kent er jo gud, så det må være JH skyld.

Comment

Vores angribere kunne ikke ramme vand hvis de faldt ud af en båd!!
                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                    JM Barometer 1
                    2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Selv hvis vi vinder så er det jo tydeligt, at der problemer med indstilling, plan, bredde og pres.

MvH ChrisOB
                      I den grad....Men vil nu hellere end gerne tage 3 ufortjente point.....

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Jeg er ikke engang sikker på, at vi sætter dem i gang. For næste gang møder de sikkert et hold, der ikke bare står og kigger på.

MvH ChrisOB
                        Præcis. Jeg har set en kamp mellem to hold der supper efter elendigheden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Top 3 bør vi have rigeligt kvalitet til.
                          Ja og masser af "tålmodighed i boldomgangen" Det er jo det nye sort. Fuck pres og lederskab!

MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Nej vi er tålmodige....for det er åbenbart det der skal til....suk
                            Tålmodighed, kombineret med pasningsevner, fart og kreativitet er bestemt en god blanding ... den recept har vundet både VM, EM og CL flere gange ...
                            Problemet er at vi mangler det meste af de sidste 3.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                              Vores angribere kunne ikke ramme vand hvis de faldt ud af en båd!!
                              Det er sgu da fordi skuden er gået på grund... :-(
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Kan i huske da JH var genial fordi, at han hentede Izunna? Det grinte vi meget af den vinter.

Comment

Working...
                                X