Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Er vi overmatchet lige pt. eller hvad fanden er det jeg er vidne til..?
    Nej vi er tålmodige....for det er åbenbart det der skal til....suk

    Comment


      Tid til Mikkelsen NU
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Jönsson ud. Ind? Nærmest hvem som helst. Nøj, han irriterer mig at se på.

        Lund ind og Desler på kant.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Pres spil er ikke eksisterende i OB
          Meget godt illustret ved angrebet før hvor OB spillerne står og kigger på og afventer hvad EfB gør ved en nedfalds bold
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Bliver stadig en lang kamp....september bliver møg hård.....frygter lidt vi render ind i sådan en omgang AGF fik i går
            Jeg bor PT i Aarhus. Folk er forandret, byen er forandret. Det som, de er gået igennem og stadig bearbejder, det vil jeg aldrig nogensinde udsættes for!!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Tålmodighed i boldomgangen var Bredahls eneste recept... Puha, det er bekymrende...
              Man begynder at spørge sig selv om de ikke ser kampen med en sæk over hovedet?

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Der er bold i Nana

                Comment


                  Troede aldrig jeg skulle sige det; men lad os nu få Mikkelsen på banen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Nej vi er tålmodige....for det er åbenbart det der skal til....suk
                    Som ChrisOB skrev, vi bliver dårligere af at score... så måske vi venter til 90+ med 3-2 målet... :-)
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Nana har i øvrigt sendt stort set alle afleveringer fremad, i tempo og med snert...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Det er ingen hemmelighed, at jeg PT bor i Aarhus. Folk er forandret, byen er forandret. Det som, de er gået igennem og stadig bearbejder, det vil jeg aldrig nogensinde udsættes for!!
                        Det ønsker jeg heller ikke....Men det OB præstere pt mod et bif mandskab med fart og selvtillid....mangler bare et dumtrødt koret til KEP og så er vi der næsten

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Troede aldrig jeg skulle sige det; men lad os nu få Mikkelsen på banen
                          Tænk at den dag kom, hvor vi sidder og skriger efter Mikkelsen kommer på banen..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Som ChrisOB skrev, vi bliver dårligere af at score... så måske vi venter til 90+ med 3-2 målet... :-)
                            Selv hvis vi vinder så er det jo tydeligt, at der problemer med indstilling, plan, bredde og pres.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              Nana har i øvrigt sendt stort set alle afleveringer fremad, i tempo og med snert...
                              Yeah. Jeg kan mægtig godt li' Nana. Byder sig hele tiden til.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                AK enskygge af sig selv

                                Comment

                                Working...
                                X