Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ob-fcn 14/8
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægNu synes jeg også det er mest synd for OB. Mine Aab kammerater griner også hånligt af han er fejlplaceret. De gange han spillede på kanten i Aab fungerede det heller ikke. Det kommer det heller ikke til i OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDoping og blodtransfusioner hjælper mig igennem disse hårde tider.. En af bivirkningerne er optimisme før gameday.. Kan ikke anbefale detLast edited by andlox; 13-08-2016, 20:17."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg har svært ved at se han skulle være blevet en angrebsplads under kontraktforhandlingerne .
Og har endnu sværere ved at se det er synd for ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægHvem har dog også sagt det? Det er bare rædderligt set af Kent, hvis han virkeligt var udset til at skulle løfte arven fra Falk på en uvant plads.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægOg derfor er det håbløst at Kent Nielsen bliver ved med at sætte ham på kanten.
Men det må simpelthen være i desperation over at man er NØD TIL at have en af de største signings/lønninger igang..
Men projektet er dødsfødt på forhånd og kan vel på en god dag max komme op på acceptabelt.. Eneste løsning er vel at hente endnu en "stjerne" til kanten så man kan forsvare at skubbe ham på bænken og i første omgang få en afløser rolle i angrebet hvor han må vise at han er bedre end dem vi har(og det er han ikke)..
I alle klubber vil der altid være et par personer som fans virkelig er efter da de måske underpræsterer. De sidste år har vi selv haft en del. Ari og Hallgrimur var gode eksempler sidste år. De er væk nu. Nu ser det ud til at være Jönssons tur.. Håber virkelig at han stepper op og modbeviser men jeg tvivler desværre på det
Comment
-
Tipsbladet optakt med en lille stikpille til bla os herinde
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ordsjaelland-7
OB:
Den fynske klub med de store ambitioner har ikke fået den ønskede sæsonstart, og den ofte kritiske fanskare er allerede begyndt at mumle vrissent om holdets dårligdomme. OB bør dog stadig have holdet og kvaliteterne til at opnå målet om at komme i top seks, for sæsonen er lige så ung, som sommeren har været kold.
Comment
Comment