Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ob-fcn 14/8
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægVil da hellere se Buus end Thrane, Buus er da i det mindste back og han virker rimelig hurtig. Defensivt er nok lidt som Lund og offensivt mener jeg faktisk han er god nok til SL.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægThrane fik vel 15-20 min og gjorde det okay. Tror det er bedste løsning..
Comment
-
FCN's JJ nok ikke med mod os pga kommende transfer
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...af-joshua-john
en lille fordel igen vel
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlægBedømt ud fra dagens træning bliver start 11'eren således:
Gryte
Lund - KEP - Tverskov - Joao
Edmundson - MeM - JJ - Jönne
AK - Fester
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægIkke overraskende. Jønsson stadig med som blind passager. Han får lang snor på en plads hvor han ikke føler sig hjemme. Synd for ham og for OB.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvem siger han ikke føler sig hjemme på pladsen , og mon ikke det har været afklaret under forhandlingerne med ham at han skulle være kant i OB ?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvem siger han ikke føler sig hjemme på pladsen , og mon ikke det har været afklaret under forhandlingerne med ham at han skulle være kant i OB ?
Jeg er i træningskampene blandt andet blevet brugt på midtbanens venstrekant hos OB. Men allerhelst vil jeg spille i angrebet, siger Jönsson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg har svært ved at se han skulle være blevet en angrebsplads under kontraktforhandlingerne .
Og har endnu sværere ved at se det er synd for ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg har svært ved at se han skulle være blevet en angrebsplads under kontraktforhandlingerne .
Og har endnu sværere ved at se det er synd for ham
Comment
Comment