Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob-fcn 14/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Spændende at se om de så vi drive "rovdrift" på de 2 hvis de når hjem inden søndag. De har jo spillet lige så meget som Desler de sidste 10-14 dage
    Jeg tror, at de vil gøre det.
    Men de kan vil ikke tilnærmelsesvis spille 100 % af normalt eller hvad?

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
      Jeg tror, at de vil gøre det.
      Men de kan vil ikke tilnærmelsesvis spille 100 % af normalt eller hvad?
      Tja.. De får vel 80-85 timers hvile i ben og krop. Det burde være nok tid at restituere fysisk.. Mentalt må vi se..

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tja.. De får vel 80-85 timers hvile i ben og krop. Det burde være nok tid at restituere fysisk.. Mentalt må vi se..
        Spændende - nu håber jeg endnu mere på, at DK på en eller anden måde får spillet sig videre i nat.
        En konklusion på spørgsmålet omkring fravær af OL-spillere må vel være, at FCN uden tvivl er mere ramt end OB?

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
          Spændende - nu håber jeg endnu mere på, at DK på en eller anden måde får spillet sig videre i nat.
          En konklusion på spørgsmålet omkring fravær af OL-spillere må vel være, at FCN uden tvivl er mere ramt end OB?
          Ja 100% efter min mening. Desler kommer ikke til at spille alligevel.. Og betydningen af deres 2 spillere er meget større end om Barret spiller for os

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja 100% efter min mening. Desler kommer ikke til at spille alligevel.. Og betydningen af deres 2 spillere er meget større end om Barret spiller for os
            I virkeligheden er det jo helt grotesk, at den diskussion overhoved er aktuel. Det viser bare, hvor håbløst det er, at OL turneringen og Superligaen overlapper og skaber usportslige forvridninger

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              I virkeligheden er det jo helt grotesk, at den diskussion overhoved er aktuel. Det viser bare, hvor håbløst det er, at OL turneringen og Superligaen overlapper og skaber usportslige forvridninger
              Fuldstændig enig

              Comment


                #52
                Desler og JBL når ikke hjem til weekendens kamp men det burde være en fordel

                Så mon ikke vi stiller op sådan her

                Gryte
                Thrane KEP Tverskov Lund
                Joan Izunna Makrini Jönsson
                AK Fester

                Comment


                  #53
                  Jeg har desværre ikke set Viborg-kampen grundet ferie, men hvis Thrane spillede dårligt på højrebacken, kunne Buus så ikke spille den i stedet?

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Desler og JBL når ikke hjem til weekendens kamp men det burde være en fordel

                    Så mon ikke vi stiller op sådan her

                    Gryte
                    Thrane KEP Tverskov Lund
                    Joan Izunna Makrini Jönsson
                    AK Fester
                    Jeg var forhindret i at se Viborg-kampen, men kan forstå, at Thrane kom ind for for Pereira og Lund røg på venstre back?

                    Pereira har godt nok ikke været imponerende, men jeg tror ikke meget på, at han ikke starter i næste kamp. Medmindre han altså blev skadet? Kan godt være han spillede dårligt men det kan næsten ikke lade sig gøre at spille så dårligt så det retfærdiggør den rokering på backerne.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Jeg var forhindret i at se Viborg-kampen, men kan forstå, at Thrane kom ind for for Pereira og Lund røg på venstre back?

                      Pereira har godt nok ikke været imponerende, men jeg tror ikke meget på, at han ikke starter i næste kamp. Medmindre han altså blev skadet? Kan godt være han spillede dårligt men det kan næsten ikke lade sig gøre at spille så dårligt så det retfærdiggør den rokering på backerne.
                      Joao P blev skadet i kampen og bliver vist ikke klar mod FCN

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Joao P blev skadet i kampen og bliver vist ikke klar mod FCN
                        Hmm. Der kan man bare se. Den var værre.

                        Comment


                          #57
                          Spændende hvordan kabalen går op... Havde det været og inden sæsonstarten havde jeg nok sagt, hvad med Tverskov... men nej, han skal bare blive på sin plads nu...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Spændende hvordan kabalen går op... Havde det været og inden sæsonstarten havde jeg nok sagt, hvad med Tverskov... men nej, han skal bare blive på sin plads nu...
                            Nu ved jeg ikke, om Thrane nogensinde har spillet back tidligere i karrieren, men var det ikke en mulighed i stedet at smide Tverskov ud på den back, som han så vidt jeg ved, tidligere har spillet, og så få Tingager ind i midten? Jeg forstår ikke al den rykken rundt på uvante pladser, når man nu trods alt har spillere i truppen, der godt kan dække en plads, uden det er uvant for spilleren
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Desler og JBL når ikke hjem til weekendens kamp men det burde være en fordel

                              Så mon ikke vi stiller op sådan her

                              Gryte
                              Thrane KEP Tverskov Lund
                              Joan Izunna Makrini Jönsson
                              AK Fester
                              Gregor og Maxsø er dog nok to af de svageste, på et ikke skide stærkt OL-landshold.
                              Pyhaaa, det bliver tungt mod Nigeria.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                                Jeg har desværre ikke set Viborg-kampen grundet ferie, men hvis Thrane spillede dårligt på højrebacken, kunne Buus så ikke spille den i stedet?
                                Thrane fik vel 15-20 min og gjorde det okay. Tror det er bedste løsning..

                                Comment

                                Working...
                                X