Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob-fcn 14/8

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Gad vide om han stepper op i morgen så han går fra katastrofal til bare pænt ringe.. Vi kan da håbe. Så er vi jo så næsten 11 mod 11 igen
    Du er pænt optimist. Det må man give dig.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Nu synes jeg også det er mest synd for OB. Mine Aab kammerater griner også hånligt af han er fejlplaceret. De gange han spillede på kanten i Aab fungerede det heller ikke. Det kommer det heller ikke til i OB.
      Det gør det ikke nej. Men hvis det fortsætter på denne måde er det jo Kent der er fuldstændig væk fra vinduet.. Jeg håber vi henter en sygt god kant som vil tvinge Jönsson væk fra pladsen...

Comment

Det kunne jo godt have været planen, men måske lykkedes det ikke at få solgt en af de andre angribere, eller at få en kant ind man måske var tæt på... og foreløbig må Jønsson være kant...

... hvad ved jeg...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Du er pænt optimist. Det må man give dig.
          Doping og blodtransfusioner hjælper mig igennem disse hårde tider.. En af bivirkningerne er optimisme før gameday.. Kan ikke anbefale det

Comment

nu skal der fanme 3 point på tavlen !!!! rystende ringe indtil videre hvis vi skal i top 6

Comment

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...er-til-odense/
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Fiasko hvis vi ikke vinder over et hold der mangler 5-7 spillere ift deres optimale start 11/Den de startede sæsonen med..

Comment

Doping og blodtransfusioner hjælper mig igennem disse hårde tider.. En af bivirkningerne er optimisme før gameday.. Kan ikke anbefale det
                  Så skulle du prøve øl og Gammeldansk. Det hjælpr før og efter kampen...
                  Last edited by andlox; 13-08-2016, 20:17.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Jeg gad vide hvad der sker for, at Yao ikke kan bruges. Noget taktisk han mangler at få på plads?

Eller er det fordi han er uortodoks og direkte, og vi helst skal boldbesidde modstanderen i søvn?

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Jeg har svært ved at se han skulle være blevet en angrebsplads under kontraktforhandlingerne .

Og har endnu sværere ved at se det er synd for ham
                      Hvem har dog også sagt det? Det er bare rædderligt set af Kent, hvis han virkeligt var udset til at skulle løfte arven fra Falk på en uvant plads.

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Hvem har dog også sagt det? Det er bare rædderligt set af Kent, hvis han virkeligt var udset til at skulle løfte arven fra Falk på en uvant plads.
                        Vi er da enige , som nævnt på linje med Kryger som back .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Helt uvandt er den vidst ikke. Han spillede den også i AaB med jævne mellemrum og var også håbløs der

Comment

Helt uvandt er den vidst ikke. Han spillede den også i AaB med jævne mellemrum og var også håbløs der
                            Og derfor er det håbløst at Kent Nielsen bliver ved med at sætte ham på kanten.

Comment

Og derfor er det håbløst at Kent Nielsen bliver ved med at sætte ham på kanten.
                              Fuldstændig håbløst ja. Greve kunne 100% gøre det bedre..
                              Men det må simpelthen være i desperation over at man er NØD TIL at have en af de største signings/lønninger igang..
                              Men projektet er dødsfødt på forhånd og kan vel på en god dag max komme op på acceptabelt.. Eneste løsning er vel at hente endnu en "stjerne" til kanten så man kan forsvare at skubbe ham på bænken og i første omgang få en afløser rolle i angrebet hvor han må vise at han er bedre end dem vi har(og det er han ikke)..

I alle klubber vil der altid være et par personer som fans virkelig er efter da de måske underpræsterer. De sidste år har vi selv haft en del. Ari og Hallgrimur var gode eksempler sidste år. De er væk nu. Nu ser det ud til at være Jönssons tur.. Håber virkelig at han stepper op og modbeviser men jeg tvivler desværre på det

Comment

Tipsbladet optakt med en lille stikpille til bla os herinde

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ordsjaelland-7

OB:
                                Den fynske klub med de store ambitioner har ikke fået den ønskede sæsonstart, og den ofte kritiske fanskare er allerede begyndt at mumle vrissent om holdets dårligdomme. OB bør dog stadig have holdet og kvaliteterne til at opnå målet om at komme i top seks, for sæsonen er lige så ung, som sommeren har været kold.

Comment

Working...
                                X