Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob-fcn 14/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Ja den opstilling kan jeg godt købe. Specielt Greve tror jeg ville være god som offensiv midtbane, og det vil måske også passe bedre til Yao at spille en mere offensiv kant.

    Men OB har aldrig spillet andet end 4-4-2, altså hvis man ser bort fra Ove's 3-4-3 og det var med defensiven som hovedpunkt.

    Håber jeg oplever den dag, hvor stædige trænere kan indrømme deres fejl og prøve noget fucking nyt. DU ER LÆST KENT.
    Det handler om kvaliteten af spillerne, ikke at systemet er læst ... det er dokumenteret at Kent kan få systemet til at virke.
    Sådan ser jeg det.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Det handler om kvaliteten af spillerne, ikke at systemet er læst ... det er dokumenteret at Kent kan få systemet til at virke.
      Sådan ser jeg det.
      Jeg er helt enig. At ændre på systemet med de spillere vi har vil nok ikke ændre det store.. Men det er jo også hypotetisk da Kent ikke ændre på sin 4-4-2

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg er helt enig. At ændre på systemet med de spillere vi har vil nok ikke ændre det store.. Men det er jo også hypotetisk da Kent ikke ændre på sin 4-4-2
        Det handler vel om at finde de rette spillere til det system man vil spille , hvis man allerede efter fire kampe må ændre system så erkender man vel samtidig at man har hentet de forkerte spillere .
        Sidste sæson blev forsvaret syltet mens angrebet blev forstærket , denne sæson er det så midtbanen som er mangelfuld hvorimod forsvaret er forstærket .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Det handler vel om at finde de rette spillere til det system man vil spille , hvis man allerede efter fire kampe må ændre system så erkender man vel samtidig at man har hentet de forkerte spillere .
          Sidste sæson blev forsvaret syltet mens angrebet blev forstærket , denne sæson er det så midtbanen som er mangelfuld hvorimod forsvaret er forstærket .
          Det burde man jo være mænd nok til at gøre. Fodbold er ikke matematik.. Ting skal have tid. Spillere skal have tid. Men nogen gange kan vi alle se at et projekt er så dødsfødt(Jönsson på vk) at man bare må prøve noget andet og erkende at det ikke gik..

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Kunne godt tænke mig, vi prøvede en 4-3-3. På den måde kan vi bruge vores spillere, hvor de er bedst - samt slippe for at overveje, hvem der skal spille på fløjene, hvor vi er svagest. Samtidig kunne det dæmme op for FCN, der ofte stiller med 3 på midtbanen.

            Lund - Kenneth Emil - Tverskov - Perreira

            Izunna - Makrini

            JJT ( evt Greve )

            Jønsson - Festersen

            AK

            De tre forreste vil kunne skifte positioner løbende.
            Det der vil stort set kun ændre på talkombinationen og meget lidt i praksis med de typer vi har/du vælger.

            Comment


              #36
              Hvis man skal have succes på den lange bane, så er man jo nødt til at have en form for koncept, som man har indarbejdet. Så kan man måske godt synes, at Kent har holdt lidt for stædigt fast i de første fire kampe, men hvis han allerede efter 4 kampe begynder at vise, at han har mistet troen, så er det måske også svært at spillerne med på vognen

              Udover at vi mangler noget tempo og kvalitet i udførelsen af det offensive koncept pt, så synes jeg, at det er et stort problem, at vi mangler evnerne til at lave de "nemme" mål.
              1) Vi er komplet ufarlige på dødbolde, da vi både mangler en god server og har få folk, der er gode med låget.
              2) Vi mangler nogen, der kan drive bolden med fart i vores omstillinger. Hvis den ikke straks bliver bragt frem til de to forreste, går det for langsomt.
              3) det er vel stort set kun AK, der kan lave det uventede og lave mål "ud af ingenting", og han døjer desværre med ryggen og har desuden været for uskarp

              Det sætter et stort pres på udførelsen af vores offensive plan A, som ikke kan bære det (endnu - kan man forhåbentligt tilføje)
              Last edited by Limefrugten; 09-08-2016, 08:27.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Nejjj! En sejr, uanset om den er beskidt, patetisk, fantastisk, lykkelig, ufortjent eller suveræne. Bare 3 elendige point. Og jeg vil se et hold som løber sålerne sort og fighter røven ud af buksen fra første til sidste minute ligegyldig om de har "kvalitet" eller ikke. Og vil se som de for fanden scorer, ligefgyldig om med fod, hovedstød, røven eller testiklerne. Og jeg vil se de liggende på banen efter kampen, med en sejr og absolut udmattet. Og derfor vil jeg stå og synge, råbe, skrige og forbande på stadion.
                Og alt andet er uacceptabelt.
                Ja, det er meget muligt at vi gerne vil se det, men så var det under Ove P, du skulle have været på stadion.

                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                Argh hold da op! Hvad bygger du den "analyse" på? FCNs fremragende form, med tre nederlag i træk? Det er fint nok at være frustreret i øjeblikket, men kom nu liiiige ind i kampen.
                Den er vel ligeså god som alle andre, der bare kommer med en analyse.
                Men det er bare en lille følelse jeg har. FCN har ikke været fremravende, men de har trods alt mødt et hold ala voes kaliber og vundet 4-0 mod det hold.
                At du ikke tror på det er fint nok, men jeg havde da heller ikke regnet med at vi startede så ringe ud.

                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Kunne godt tænke mig, vi prøvede en 4-3-3. På den måde kan vi bruge vores spillere, hvor de er bedst - samt slippe for at overveje, hvem der skal spille på fløjene, hvor vi er svagest. Samtidig kunne det dæmme op for FCN, der ofte stiller med 3 på midtbanen.

                Lund - Kenneth Emil - Tverskov - Perreira

                Izunna - Makrini

                JJT ( evt Greve )

                Jønsson - Festersen

                AK

                De tre forreste vil kunne skifte positioner løbende.
                Kent kommer aldrig til at spille andet end 4-4-2, det er han for stædig til.

                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Det handler om kvaliteten af spillerne, ikke at systemet er læst ... det er dokumenteret at Kent kan få systemet til at virke.
                Sådan ser jeg det.
                Der er jeg ikke helt enig, for de spiller vi har har kvaliteten til at spille bedre end de gør.
                Det har noget med måden de blvier sat op til kampen at gøre.

                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Det handler vel om at finde de rette spillere til det system man vil spille , hvis man allerede efter fire kampe må ændre system så erkender man vel samtidig at man har hentet de forkerte spillere .
                Sidste sæson blev forsvaret syltet mens angrebet blev forstærket , denne sæson er det så midtbanen som er mangelfuld hvorimod forsvaret er forstærket .
                Enig, glæder mig til den dag hvor vi er forstærket i alle kæder, og vi kommer med en målsætning der giver mening.

                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det burde man jo være mænd nok til at gøre. Fodbold er ikke matematik.. Ting skal have tid. Spillere skal have tid. Men nogen gange kan vi alle se at et projekt er så dødsfødt(Jönsson på vk) at man bare må prøve noget andet og erkende at det ikke gik..
                Enig med dig, Jønsson på VK giver ingen mening, og det må KN sgu meget gerne snart indse.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Den er vel ligeså god som alle andre, der bare kommer med en analyse.
                  Men det er bare en lille følelse jeg har. FCN har ikke været fremravende, men de har trods alt mødt et hold ala voes kaliber og vundet 4-0 mod det hold.
                  At du ikke tror på det er fint nok, men jeg havde da heller ikke regnet med at vi startede så ringe ud.
                  Eh ok, så siger min analyse at vi vinder 19-0. At du ikke tror det er fint nok, men den er vel ligeså god som alle andre analyser...

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Det handler om kvaliteten af spillerne, ikke at systemet er læst ... det er dokumenteret at Kent kan få systemet til at virke.
                    Sådan ser jeg det.
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg i førser helt enig. At ændre på systemet med de spillere vi har vil nok ikke ændre det store.. Men det er jo også hypotetisk da Kent ikke ændre på sin 4-4-2
                    Synes det er alt for let for modstandere at læse vores spil. Og Kents stædighed i hensigt til systemet ser jeg som problem.Et hold skulle have en filosofi og derfor et foretrukket system. Men filosofien står højere end systemet og det er trænerens opgave at forberede holdet på modstanderen og derfor kan det være meget rigtigt og vigtigt at forændre noget i systemet eller hele systemet.
                    Et fantastisk stykke træner arbejde viste Andre Schubert i Borussia Mönchengladbach i kampen mod Bayern sidste december. Det blev Bayerns første sæsonnederlag og Schubert spillede med en 3-5-2 i sted af deres 4-4-2 de spiller ellers.Han var modig og stillede op med en 19 eller 20 årig debutant som tredje cf. Så havde de i defensiven en 5 ER - kæde uden at blive alt for defensiv; da angribere løb såler sort med at genere Bayerns opbygning fra første øjeblik. De spillede desuden med en Manndeckung - mand mod mand- over hele banen så at Bayern kom ikke i deres farlige kombinationsspil.
                    Altid når Guardiola prøvte noget nyt havde Schubert det rigtige svar. Han vækselde systemet under kampen flere gange: 3-5-2 senere deres 4-4-2 og sådan 3-1-4-2 og 3-5-2 igen. Det var træneren med sine dispositioner som var kampafgørende, selvom sine spillere havde en mindre kvalitet end Guardiolas Bayern.
                    Forventer af Kent at han gør mere ud af holfet end vi se i øjeblikket.Det er i store dele et hold han valgte selv og hvad de mangler mest er inspiration og en taktisk variabler spil at finde løsninger under kampen. Og at skabe det er helt alene Kents opgave. Men det lyder alt lidt træt og stædig. Så kom nu i gang Kent. Det er dit ansvar!
                    http://m.focus.de/sport/experten/eck...d_5136298.html
                    Artiklen er desværre kun I tysk.
                    (At jeg forventer desuden forstærkninger for holdet er naturlig også helt klar, så kom i gang Jesper.)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                      Eh ok, så siger min analyse at vi vinder 19-0. At du ikke tror det er fint nok, men den er vel ligeså god som alle andre analyser...
                      Det er sødt.

                      Jeg skrev sgu da nogle af bevæg grundene bag i mit sidste indlæg.

                      Men om ikke andet, chancen for at jeg får en succes oplevelse er så større end chancen for at du får det.

                      Comment


                        #41
                        http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3046007
                        Jeg må sige at jeg i den grad håber Danmark ryger ud af OL i nat, så vi får Barrett hjem til at erstatte Joao. Meget så skidt ud imod Viborg, men Thrane på højre back var dog det værste. Det fattede han ikke en kæft af!

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3046007
                          Jeg må sige at jeg i den grad håber Danmark ryger ud af OL i nat, så vi får Barrett hjem til at erstatte Joao. Meget så skidt ud imod Viborg, men Thrane på højre back var dog det værste. Det fattede han ikke en kæft af!
                          Til gengæld gør det godt nok også ondt på FCN at skulle undvære Gregor og Maxsø. Den er svær

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Til gengæld gør det godt nok også ondt på FCN at skulle undvære Gregor og Maxsø. Den er svær
                            Ja, den er slem. :-) Hvad med de spillere som fik en disciplinærstraf, er de tilbage?

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Til gengæld gør det godt nok også ondt på FCN at skulle undvære Gregor og Maxsø. Den er svær
                              Tænkte jeg faktisk slet ikke over. Gysede bare ved tanken om Thrane på backen. Derudover er det ligesom med Desler, nok et par trætte gutter fcn får hjem, for de får også fuld spilletid.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Til gengæld gør det godt nok også ondt på FCN at skulle undvære Gregor og Maxsø. Den er svær
                                Spændende at se om de så vi drive "rovdrift" på de 2 hvis de når hjem inden søndag. De har jo spillet lige så meget som Desler de sidste 10-14 dage

                                Comment

                                Working...
                                X