Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob-fcn 14/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ob-fcn 14/8

    FCN taber for 3. Gang i træk og ligner bestemt ikke et godt hold

    Nogen der vil vædde 17 milliarder med at vi ikke slår dem næste weekend? Ser faktisk muligheden for at tabe større end for at vi vinder..

    FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRCKKKKK mit stribede hjerte er i smerte

    #2
    Det er to hold der bestemt ikke vinder mange fodboldkampe... tænker en uafgjort ville være bedste bud, men tror ikke på 0-0... Hvorfor ikke prøve at gætte på 3-3...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      FCN's miniputter er til at tale med. Vi skal selvfølgelig have de 3 point.

      Comment


        #4
        Det ville da være en skam hvis vi ødelagde chancen for at lave hattrick med kedelige 0-0 hjemmekampe, ved rent faktisk at score. Regner stærkt med vi fortsætter stimen af stærke hjemmebanepræstationer og sørger for at begge hold holder nullet. Vi skulle jo nødig give folk en grund til at komme på stadion når der ikke er gratisbilletter.

        Comment


          #5
          JJT og Jønsson burde i den grad få en tur på bænken. De var selvfølgelig ikke ene om at være dårlige igår, men skrabede bunden. En kamp som den imod Viborg må kræve sine ofre, for det var en pinlig optræden foran et ligeså pinligt menneskefattigt hjemmepublikum.
          Ellers er det endnu en god mulighed for at komme i gang. Fcn er et meget ungt hold i en lille krise, så vi skal være langt mere aggressive og få dem til at synke endnu længere ned i dybet. Nu møder vi heldigvis et hold som vil spille med, og så er der større muligheder for omstillinger. Man fornemmer det er derfra det skal komme, når spillet er så jammerligt forudsigeligt

          Comment


            #6
            De siger på TV3+ at der er opstået nogle problemer i FCN. Disciplinærsager mod etablerede spillere - det lyder sgu meget godt ift. at de er vores næste kamp. :-)

            Nogen som kender mere til dette?

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              De siger på TV3+ at der er opstået nogle problemer i FCN. Disciplinærsager mod etablerede spillere - det lyder sgu meget godt ift. at de er vores næste kamp. :-)

              Nogen som kender mere til dette?
              Fellah og John smidt ud af truppen pga dårlig indstilling til træningen osv

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                De siger på TV3+ at der er opstået nogle problemer i FCN. Disciplinærsager mod etablerede spillere - det lyder sgu meget godt ift. at de er vores næste kamp. :-)

                Nogen som kender mere til dette?
                http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...ellah-og-john/
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Lyder til der var en flok spillere der varmede op til kampen med en bytur... Hvis det er tilfældet, så kunne det vel godt tænkes at en straf også indebærer en bænk/tribune plads i næste runde også...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Lyder til der var en flok spillere der varmede op til kampen med en bytur... Hvis det er tilfældet, så kunne det vel godt tænkes at en straf også indebærer en bænk/tribune plads i næste runde også...
                    Spørgsmålet er vel så om vi håber på at Danmark ryger tidligt ud.. Vi kan vel mere undvære vores 2 end de kan undvære deres med alle de skader og diciplinære ting de har

                    Comment


                      #11
                      Det kan blive noget af en kamp: begge hold kunne vel på en måde ikke ønske sig bedre modstander lige nu. Set fra FCNs perspektiv kan de presse op på vores grundspil og få de omstillinger, som de lever af. I etableret angrebsspil er de næsten lige så tandløse, som vi er, så en kontra-kamp imod os er jo guf for dem. Omvendt vil FCN også gerne have bolden, og de har forsvaret sig skidt på indlæg og dødbolde, ligesom de selv er sårbare under pres. Det første mål kan meget vel blive afgørende, og jeg håber virkelig, at vi får det. Ellers kan det blive en laaang og trist kamp.
                      @anglicantian: mener du seriøst, at vi skulle være favoritter og 'bør' have 3 points? Har du set et andet OB-hold end mig, så? For det OB-hold jeg har set, står overfor en sej opgave i alle kampe.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Det kan blive noget af en kamp: begge hold kunne vel på en måde ikke ønske sig bedre modstander lige nu. Set fra FCNs perspektiv kan de presse op på vores grundspil og få de omstillinger, som de lever af. I etableret angrebsspil er de næsten lige så tandløse, som vi er, så en kontra-kamp imod os er jo guf for dem. Omvendt vil FCN også gerne have bolden, og de har forsvaret sig skidt på indlæg og dødbolde, ligesom de selv er sårbare under pres. Det første mål kan meget vel blive afgørende, og jeg håber virkelig, at vi får det. Ellers kan det blive en laaang og trist kamp.
                        @anglicantian: mener du seriøst, at vi skulle være favoritter og 'bør' have 3 points? Har du set et andet OB-hold end mig, så? For det OB-hold jeg har set, står overfor en sej opgave i alle kampe.
                        Nej, jeg har to forskellige måder at anskue vores kampe på - en objektiv og en subjektiv. Vi kommer umiddelbart ikke til at være klare favoritter mod mange hold denne sæson, men en hjemmekamp mod FCN, der umiddelbart er det tynde øl, og en bobler til top 6 som vi selv - der bør vi have de 3 point. Især mhp vores sæsonstart. Om ikke andet, så pga. vores målsætning.

                        Men jeg er da enig i, at det objektivt ikke bliver nogen nem kamp, og i at vi ikke har set bedre ud end FCN i starten. Derfor mener jeg stadig, at vi bør slå FCN, uden at jeg forventer det, eller ser det som givet.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Spørgsmålet er vel så om vi håber på at Danmark ryger tidligt ud.. Vi kan vel mere undvære vores 2 end de kan undvære deres med alle de skader og diciplinære ting de har
                          Det kunne du godt have ret i, men egentlig er jeg bare glad for det ikke blev os der nappede Fellah...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Mit bedste bud er OB får en snitter på 4-0.

                            Vi sætter et hold i krise igang og graver vores dybe hul endnu dybere.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Mit bedste bud er OB får en snitter på 4-0.

                              Vi sætter et hold i krise igang og graver vores dybe hul endnu dybere.
                              Nejjj! En sejr, uanset om den er beskidt, patetisk, fantastisk, lykkelig, ufortjent eller suveræne. Bare 3 elendige point. Og jeg vil se et hold som løber sålerne sort og fighter røven ud af buksen fra første til sidste minute ligegyldig om de har "kvalitet" eller ikke. Og vil se som de for fanden scorer, ligefgyldig om med fod, hovedstød, røven eller testiklerne. Og jeg vil se de liggende på banen efter kampen, med en sejr og absolut udmattet. Og derfor vil jeg stå og synge, råbe, skrige og forbande på stadion.
                              Og alt andet er uacceptabelt.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X