Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nana Welbeck
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet har hele vejen igennem været et underligt forløb. Skal ikke undre mig om han ryger til Vejle, hvis de rykker op. Og så bliver en habil superliga spiller. Jeg synes aldrig han har faldet igennem når han har fået nogle minutter.
Men når vi snakker om at vi skal hæve vores spilleres niveau ved kommende indkøb, så har han ikke noget at gøre her.. Vi skal lige et niveau eller to højere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAlt andet end et exit ville også være en skandale.
Totalt til grin at han var vores midtbaneforstærkning i 2016 og har vel sammen med Thrane om nogen været symbolet på OB`s middelmådighed de sidste årGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAlt andet end et exit ville også være en skandale.
Totalt til grin at han var vores midtbaneforstærkning i 2016 og har vel sammen med Thrane om nogen været symbolet på OB`s middelmådighed de sidste år
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet har hele vejen igennem været et underligt forløb. Skal ikke undre mig om han ryger til Vejle, hvis de rykker op. Og så bliver en habil superliga spiller. Jeg synes aldrig han har faldet igennem når han har fået nogle minutter."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet har hele vejen igennem været et underligt forløb. Skal ikke undre mig om han ryger til Vejle, hvis de rykker op. Og så bliver en habil superliga spiller. Jeg synes aldrig han har faldet igennem når han har fået nogle minutter.
Muligt han kan få en kontrakt et sted i 1.div men nogen habil superliga spiller bliver han aldrig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMeget uenig. Alt hvad jeg har set fra ham har lugtet af manglende klasse. Syntes han bringer meget meget lidt når han er inde og gør som Thrane ingen forskel på banen.. Selv mod Dalum kunne han ingenting da han fik chancen.
Muligt han kan få en kontrakt et sted i 1.div men nogen habil superliga spiller bliver han aldrig
Men jeg medgiver at jeg ingen tiltro har til trænerens evner når det gælder om at sætte et slagkraftig mandskab sammen. Desværre ....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMeget uenig. Alt hvad jeg har set fra ham har lugtet af manglende klasse. Syntes han bringer meget meget lidt når han er inde og gør som Thrane ingen forskel på banen.. Selv mod Dalum kunne han ingenting da han fik chancen.
Muligt han kan få en kontrakt et sted i 1.div men nogen habil superliga spiller bliver han aldrigBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet kræver vel som 1. punkt at han faktisk også får tilliden fra træneren, på samme måde som Eskesen gerne skal have snart. Punkt 2 er måske at Nana imø ikke er en type som KN gerne vil se på hans OB-hold. 1. prioritet er vel 2-vejsspillere som Rømer, CN, Kløve og før det Makrini osv. Nana mener jeg mere er den defensive kontrollerende type, her er Thrane markant stærkere end Nana
2) Kent var selv med til at hente ham. Så hvis han ikke er den type han vil se på sit hold er det jo hovedrystende.
Fact er at man har fejlet med denne signing og vi var mange der har sagt fra day 1 at han ikke var god nok.
Jeg forlanger ikke at JH rammer plet hver gang med sine signinger. Det er der ingen sportsdirektører der gør. Men der i 2016 hvor vi virkelig havde brug for en midtbaneforstærkning og vidste det en hel sommer, var Welbeck det eneste man kunne støve op. Det er satme bare skidt arbejde og en kæmpe mangel på ambitioner
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg1) Tillid er vel også noget man skal gøre sig fortjent til. Hvis ikke til kamp så på træningsbanen. At Eskesen ikke har fået mere spilletid endnu skyldes vel også at han kun er 18 år og skal bygges stille op. Samt det fact at de pladser han slås om er noget bedre besat end på den centrale midtbane pt.
2) Kent var selv med til at hente ham. Så hvis han ikke er den type han vil se på sit hold er det jo hovedrystende.
Fact er at man har fejlet med denne signing og vi var mange der har sagt fra day 1 at han ikke var god nok.
Jeg forlanger ikke at JH rammer plet hver gang med sine signinger. Det er der ingen sportsdirektører der gør. Men der i 2016 hvor vi virkelig havde brug for en midtbaneforstærkning og vidste det en hel sommer, var Welbeck det eneste man kunne støve op. Det er satme bare skidt arbejde og en kæmpe mangel på ambitionerBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment