Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nana Welbeck

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ligner et Farvel til Nana.

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ig-sommerexit/
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Det har hele vejen igennem været et underligt forløb. Skal ikke undre mig om han ryger til Vejle, hvis de rykker op. Og så bliver en habil superliga spiller. Jeg synes aldrig han har faldet igennem når han har fået nogle minutter.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Det har hele vejen igennem været et underligt forløb. Skal ikke undre mig om han ryger til Vejle, hvis de rykker op. Og så bliver en habil superliga spiller. Jeg synes aldrig han har faldet igennem når han har fået nogle minutter.
        Enig. Han er egentlig ganske udemærket, og jeg forstår godt at han mener, at han berettiget til mere spilletid, fordi vores spillere er ikke bedre pt.

Men når vi snakker om at vi skal hæve vores spilleres niveau ved kommende indkøb, så har han ikke noget at gøre her.. Vi skal lige et niveau eller to højere.

Comment

Alt andet end et exit ville også være en skandale.
          Totalt til grin at han var vores midtbaneforstærkning i 2016 og har vel sammen med Thrane om nogen været symbolet på OB`s middelmådighed de sidste år

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Totalt til grin at han var vores midtbaneforstærkning i 2016 og har vel sammen med Thrane om nogen været symbolet på OB`s middelmådighed de sidste år
            /JHs manglende evner.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              /JHs manglende evner.
              Ledelsens manglende ambitioner

Comment

enig - han er ikke en spiller der skal forlænges med. Og virker heller ikke til han er interesseret i at blive - ganske forståeligt, han skal da tro han er god nok til mere fast spilletid - og så gå efter det.

Comment

Ledelsens manglende ambitioner
                  Endnu et pletskud fra OB(J)H

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Endnu et pletskud fra OB(J)H

Comment

Enig. Det er skuffende. Det ser ud end ham fik aldrig en ægte mulighed at spille sig ind.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Meget uenig. Alt hvad jeg har set fra ham har lugtet af manglende klasse. Syntes han bringer meget meget lidt når han er inde og gør som Thrane ingen forskel på banen.. Selv mod Dalum kunne han ingenting da han fik chancen.
                        Muligt han kan få en kontrakt et sted i 1.div men nogen habil superliga spiller bliver han aldrig

Comment

Meget uenig. Alt hvad jeg har set fra ham har lugtet af manglende klasse. Syntes han bringer meget meget lidt når han er inde og gør som Thrane ingen forskel på banen.. Selv mod Dalum kunne han ingenting da han fik chancen.
                          Muligt han kan få en kontrakt et sted i 1.div men nogen habil superliga spiller bliver han aldrig
                          Det er meget muligt du har ret. Han er jo uden for bedømmelse i denne sæson med kun 22min. Fatter bare intet af at Thrane kan være foran welbeck. Men nu er det så også ved at være et år siden jeg har set ham spille.
                          Men jeg medgiver at jeg ingen tiltro har til trænerens evner når det gælder om at sætte et slagkraftig mandskab sammen. Desværre ....

Comment

Det kræver vel som 1. punkt at han faktisk også får tilliden fra træneren, på samme måde som Eskesen gerne skal have snart. Punkt 2 er måske at Nana imø ikke er en type som KN gerne vil se på hans OB-hold. 1. prioritet er vel 2-vejsspillere som Rømer, CN, Kløve og før det Makrini osv. Nana mener jeg mere er den defensive kontrollerende type, her er Thrane markant stærkere end Nana
                            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det kræver vel som 1. punkt at han faktisk også får tilliden fra træneren, på samme måde som Eskesen gerne skal have snart. Punkt 2 er måske at Nana imø ikke er en type som KN gerne vil se på hans OB-hold. 1. prioritet er vel 2-vejsspillere som Rømer, CN, Kløve og før det Makrini osv. Nana mener jeg mere er den defensive kontrollerende type, her er Thrane markant stærkere end Nana
                              1) Tillid er vel også noget man skal gøre sig fortjent til. Hvis ikke til kamp så på træningsbanen. At Eskesen ikke har fået mere spilletid endnu skyldes vel også at han kun er 18 år og skal bygges stille op. Samt det fact at de pladser han slås om er noget bedre besat end på den centrale midtbane pt.

2) Kent var selv med til at hente ham. Så hvis han ikke er den type han vil se på sit hold er det jo hovedrystende.

Fact er at man har fejlet med denne signing og vi var mange der har sagt fra day 1 at han ikke var god nok.
                              Jeg forlanger ikke at JH rammer plet hver gang med sine signinger. Det er der ingen sportsdirektører der gør. Men der i 2016 hvor vi virkelig havde brug for en midtbaneforstærkning og vidste det en hel sommer, var Welbeck det eneste man kunne støve op. Det er satme bare skidt arbejde og en kæmpe mangel på ambitioner

Comment

1) Tillid er vel også noget man skal gøre sig fortjent til. Hvis ikke til kamp så på træningsbanen. At Eskesen ikke har fået mere spilletid endnu skyldes vel også at han kun er 18 år og skal bygges stille op. Samt det fact at de pladser han slås om er noget bedre besat end på den centrale midtbane pt.

2) Kent var selv med til at hente ham. Så hvis han ikke er den type han vil se på sit hold er det jo hovedrystende.

Fact er at man har fejlet med denne signing og vi var mange der har sagt fra day 1 at han ikke var god nok.
                                Jeg forlanger ikke at JH rammer plet hver gang med sine signinger. Det er der ingen sportsdirektører der gør. Men der i 2016 hvor vi virkelig havde brug for en midtbaneforstærkning og vidste det en hel sommer, var Welbeck det eneste man kunne støve op. Det er satme bare skidt arbejde og en kæmpe mangel på ambitioner
                                Jeg er egentlig ikke uenig med dig, jeg tror han er lidt “offer” for den mere direkte stil der er lagt for dagen det seneste års tid. Jeg mener også der mangler noget fysik/højde på ham til at spille den position han kan bedst. Han skal videre, ingen tvivl om det.
                                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                                X