Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nana Welbeck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Der manglede lige et par ord som jeg har tilladt mig at smide ind med fed.....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Man håbede jo klart at finde den uslebne diamant. Men her fejlede man også. Smide Matti på porten til fordel for ham her siger jo alt om JH`s evner på transfermarkedet generelt. Der er simpelt flere missere end pletskud generelt..
      Og hvis han er sin opgave voksen begynder han allerede oprydning her til vinter så udskiftningen til næste sommer ikke bliver alt for stor
      I nogle butikker er der en kasse med “lykkepakker” , det er 99,89% ubrugeligt skrammel som de ikke kan slippe af med på anden vis og derfor pakker det ind i håb om at nogle køber det . Det er fra sådan en kasse Nana er hentet . Så blev han ellers præsenteret som en spiller som allerede ved ankomsten var meget tæt på
      start 11’eren ... og en spiller med serie A erfaring ��


      ser helvedes gerne en oprydning , som allerede burde være påbegyndt , men ser helst ikke JH/KN stå for den .
      Last edited by Magge; 22-11-2017, 08:26.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        I nogle butikker er der en kasse med “lykkepakker” , det er 99,89% ubrugeligt skrammel som de ikke kan slippe af med på anden vis og derfor pakker det ind i håb om at nogle køber det . Det er fra sådan en kasse Nana er hentet . Så blev han ellers præsenteret som en spiller som allerede ved ankomsten var meget tæt på
        start 11’eren ... og en spiller med serie A erfaring ��


        ser helvedes gerne en oprydning , som allerede burde være påbegyndt , men ser helst ikke JH/KN stå for den .
        Man skal jo tage en chance i ny og næ for at lave en Bassogog.. Lykkedes det er man genial. Men det er også fair at man måler sportsudvalget på alt det skrammel der bliver hentet og ikke er pengene værd.. Det eneste problem jeg havde med at hente Nana den gang var at han blev “solgt” til os som en forstærkning hvor vi var mange der kunne se at det var endnu en gang røgslør for at dække over et katastrofalt transfervindue..

        Nu mangler vi bare at man så også forlænger med ham og fortsætter middelmådigheden

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Man skal jo tage en chance i ny og næ for at lave en Bassogog.. Lykkedes det er man genial. Men det er også fair at man måler sportsudvalget på alt det skrammel der bliver hentet og ikke er pengene værd.. Det eneste problem jeg havde med at hente Nana den gang var at han blev “solgt” til os som en forstærkning hvor vi var mange der kunne se at det var endnu en gang røgslør for at dække over et katastrofalt transfervindue..

          Nu mangler vi bare at man så også forlænger med ham og fortsætter middelmådigheden
          Enig. Lad os nu få ryddet lidt op på bænken når muligheden er der, og få et par spillere ind som kan byde ind med mere end Nana og Thrane.
          Jeg frygter dog at JH tænker således. Nana og Thrane er billige i drift, vi kan bevare kontinuiteten ved at beholde dem, det er det vi gør.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            Enig. Lad os nu få ryddet lidt op på bænken når muligheden er der, og få et par spillere ind som kan byde ind med mere end Nana og Thrane.
            Jeg frygter dog at JH tænker således. Nana og Thrane er billige i drift, vi kan bevare kontinuiteten ved at beholde dem, det er det vi gør.
            Det frygter jeg bestemt også men så giver intet mening længere. Og unge U19 spiller må jo alle dage være endnu billigere :)
            Forventer desværre at man forlænger med Thrane mm at både Frøkjær og Fechtenburg op samtidig til sommer.
            Harboe får nok 1 år mere på U19.
            Frøkjær forventer jeg 100% tegner en kontrakt..

            Jeg havde som sportsdirektør ladet Thrane og Nana smutte.. Ingen fremtid. Kun fyld. Hentet en ny klasse 6`er og givet Frøkjær en 2 årig

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Man håbede jo klart at finde den uslebne diamant. Men her fejlede man også. Smide Matti på porten til fordel for ham her siger jo alt om JH`s evner på transfermarkedet generelt. Der er simpelt flere missere end pletskud generelt..
              Og hvis han er sin opgave voksen begynder han allerede oprydning her til vinter så udskiftningen til næste sommer ikke bliver alt for stor
              lad være med at nævne det, det er et dybt traume i mit OB hjerte, en helt igennem vanvittig og forfærdelig beslutning

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Man håbede jo klart at finde den uslebne diamant. Men her fejlede man også. Smide Matti på porten til fordel for ham her siger jo alt om JH`s evner på transfermarkedet generelt. Der er simpelt flere missere end pletskud generelt..
                Og hvis han er sin opgave voksen begynder han allerede oprydning her til vinter så udskiftningen til næste sommer ikke bliver alt for stor
                Mener bestemt jeg har hørt Kent Nielsen ikke ønskede Matti i truppen. Det var noget med han ikke slog til da han fik chancen for at spille sig til en kontrakt. Men kan selvfølgelig huske forkert.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Mener bestemt jeg har hørt Kent Nielsen ikke ønskede Matti i truppen. Det var noget med han ikke slog til da han fik chancen for at spille sig til en kontrakt. Men kan selvfølgelig huske forkert.
                  Så er Kent idioten.
                  Mange andre kan få alt den tid i verden de skal bruge men når der kommer en ægte OB’er skal de åbenbart præstere i løbet af kort tid

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Så er Kent idioten.
                    Mange andre kan få alt den tid i verden de skal bruge men når der kommer en ægte OB’er skal de åbenbart præstere i løbet af kort tid
                    Præcist, det er en vanvittigt dårlig vurdering. Matti var bestemt ikke i sit livs form nej, men så meget andet talte for: havde vist højt niveau i serie B (og bunden af A), var ekstremt opsat på at spille i OB, var en potentiel kulturbærer og lederskikkelse, er ekstremt arbejdsom, (de tre sidstnævnte har de jo skreget på), og så er han altså også en ret god og alsidig fodboldspiller, som kan dække alle pladser på midtbanen. Der gik jo ikke lang tid i Norge, før han var fast mand og profil for sit hold, alt imens vi har marginalspillere som Thrane, Wellbeck rendende, samt såkaldte profiler som Casper Nielsen og RJ der ikke præsterer men får uendelig snor.

                    Alene denne beslutning skriger så meget til himlen, at det burde løfte adskillige øjenbryn i bestyrelsen, og pilen peger både på Kent og JH, den skal de negle sammen, det var jo en totalt nobrainer, men de svigter begge.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Så er Kent idioten.
                      Mange andre kan få alt den tid i verden de skal bruge men når der kommer en ægte OB’er skal de åbenbart præstere i løbet af kort tid
                      Men jeg synes det illustrerer, at JH ikke sætter sig igennem overfor Kent, for der skal han jo påpege, at Matti har så mange kvaliteter til den lange bane, at Kent må vurdere ham anderledes end enhver anden simpel prøvespiller.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Men jeg synes det illustrerer, at JH ikke sætter sig igennem overfor Kent, for der skal han jo påpege, at Matti har så mange kvaliteter til den lange bane, at Kent må vurdere ham anderledes end enhver anden simpel prøvespiller.
                        Tror det er en af vores største problemer at JH og KN svømmer i en harmonisuppe hvor mangler et kritisk øje og nogen som skaber som dævlens advokat en ægte diskussion. De har det alt for hyggeligt med hinanden, klapper hinanden hele tid på skulderen og forsikrer hinanden hvor godt alt er og hvor tilfreds de er med hinanden. De er alt for enige uden at bagspørge positioner og ideer.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Men jeg synes det illustrerer, at JH ikke sætter sig igennem overfor Kent, for der skal han jo påpege, at Matti har så mange kvaliteter til den lange bane, at Kent må vurdere ham anderledes end enhver anden simpel prøvespiller.
                          man skal jo ikke hente en spiller mod trænerens vilje. Det giver jo ingen mening

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            man skal jo ikke hente en spiller mod trænerens vilje. Det giver jo ingen mening
                            Det giver heller ingen mening, at overlade alle beslutninger til en træner, hvis ansættelse pr. definition er meget kortvarig. Det sker altså hele tiden i fodboldverdenen, at sportschefer sætter sig igennem og henter spillere, der ikke umiddelbart er øverst på trænerens ønskeliste. Det handler jo om at snakke sammen, præge hinanden, argumentere for sine valg. Det kaldes professionel sparing, intern kritik og udfordring, det er helt naturligt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Det giver heller ingen mening, at overlade alle beslutninger til en træner, hvis ansættelse pr. definition er meget kortvarig. Det sker altså hele tiden i fodboldverdenen, at sportschefer sætter sig igennem og henter spillere, der ikke umiddelbart er øverst på trænerens ønskeliste. Det handler jo om at snakke sammen, præge hinanden, argumentere for sine valg. Det kaldes professionel sparing, intern kritik og udfordring, det er helt naturligt.
                              Nu er der jo så også temmelig stor forskel på at hente spillere, som ikke er ”øverst på trænerens ønskeliste” kontra at hente en spiller, som træneren har vendt tommelfingeren nedad til efter at have haft lejlighed til at se spilleren nærmere an og endda benytte ham i månedsvis. Selvfølgelig har de snakket om, hvad der skulle ske med Matti men til syvende og sidst så giver det jo overhovedet ingen mening at bruge lønkroner på en spiller, som man ved, træneren ikke har tænkt sig at bruge. Hvad skulle Jesper Hansen opnå ved det? Bevise hvem der bestemmer? Det kan godt være, at du kan finde eksempler på andre klubber, hvor man ville have gjort det, men det ser jeg nu godt nok nærmere som et tegn på uro og intern magtkamp end et tegn på sundhed.

                              Jeg havde også gerne set Matti spille i OB (hjertet ville i hvert fald), men hellere den nuværende løsning end at se ham blive syltet (endnu en gang) i Ådalen – det er meningsløst for alle parter.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Nu er der jo så også temmelig stor forskel på at hente spillere, som ikke er ”øverst på trænerens ønskeliste” kontra at hente en spiller, som træneren har vendt tommelfingeren nedad til efter at have haft lejlighed til at se spilleren nærmere an og endda benytte ham i månedsvis. Selvfølgelig har de snakket om, hvad der skulle ske med Matti men til syvende og sidst så giver det jo overhovedet ingen mening at bruge lønkroner på en spiller, som man ved, træneren ikke har tænkt sig at bruge. Hvad skulle Jesper Hansen opnå ved det? Bevise hvem der bestemmer? Det kan godt være, at du kan finde eksempler på andre klubber, hvor man ville have gjort det, men det ser jeg nu godt nok nærmere som et tegn på uro og intern magtkamp end et tegn på sundhed.

                                Jeg havde også gerne set Matti spille i OB (hjertet ville i hvert fald), men hellere den nuværende løsning end at se ham blive syltet (endnu en gang) i Ådalen – det er meningsløst for alle parter.
                                Det sidste har du ret i, men det ændrer ikke det mindste på, hvad der var min grundlæggende pointe, nemlig at det var en vanvittigt dårlig beslutning

                                Comment

                                Working...
                                X