Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nana Welbeck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nana Welbeck

    http://www.ob.dk/artikel/nana-welbeck-klar-for-ob.aspx
    Velkommen til

    #2
    Nana, naaaaaaaaaaana! Har du hørt om Naaaaaana?

    Næh, lyder som en klassisk JH-lynlotto før lukketid.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      #3
      Velkommen til. Har desværre ingen idé om niveauet, men hvis den her beskrivelse fra Kent passer, er det lige sådan en spiller jeg har ønsket mig.

      - Han er en meget løbestærk midtbanespiller, som har hurtige fødder, hvilket er med til at gøre ham til en dygtig presspiller. Han er meget fremadrettet i sit spil, og han indgår fint i de hurtige kombinationer.

      - ..samtidig med at vi ser ham som en stærk kandidat til startpladserne allerede nu.

      Tyg lidt på den Izunna.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Nana, naaaaaaaaaaana! Har du hørt om Naaaaaana?

        Næh, lyder som en klassisk JH-lynlotto før lukketid.
        Før lukketid? Vinduet lukker jo først om en lille måned.

        Men spændende med en central midtbane, som kan presse de tre andre - Makrini, Izunna og JJT.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Nana, naaaaaaaaaaana! Har du hørt om Naaaaaana?

          Næh, lyder som en klassisk JH-lynlotto før lukketid.
          Lynlotto er vel ikke den rigtige betegnelse i og med Kent og co har haft god tid til at se ham an.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Nana, naaaaaaaaaaana! Har du hørt om Naaaaaana?

            Næh, lyder som en klassisk JH-lynlotto før lukketid.
            Malplaceret indlæg

            Velkommen til klubben Nana!

            Comment


              #7
              Velkommen til.
              Bliver spændende at se hvad han kan.
              Udefra nogle af de kommentarer der har været herinde så ved jeg ikke hvor positiv jeg skal være....

              Comment


                #8
                Altid spændende med nye spillere. Kent og John har set ham an længe, så vi må for fanden håbe at de har styr på hans kvalifikationer, og at han ikke blot er endnu en Diarra eller Lucas. Knægten er 21 - så man må formode at der kan bygges meget på, og han stadigvæk kan formes ift. vores spillestil.

                Velkommen til Nana. Held og lykke

                Comment


                  #9
                  Dem der har set ham på reserveholdet/træning har jo ikke været sindssygt imponerede - håber virkelig der kommer noget ind fra en højere hylde på både offensiv midt og angreb.

                  Comment


                    #10
                    Velkommen til Welbeck. Håber du er en usleben diamant..

                    Når det er sagt er jeg utroligt skuffet.. Er det virkelig hvad vi kan hente af forstærkninger?? En ukendt prøvespiller??
                    Top 6 rykker længere og længere væk

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Velkommen til Welbeck. Håber du er en usleben diamant..

                      Når det er sagt er jeg utroligt skuffet.. Er det virkelig hvad vi kan hente af forstærkninger?? En ukendt prøvespiller??
                      Top 6 rykker længere og længere væk
                      Der er næsten 1 måned til vinduet lukker...

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                        Dem der har set ham på reserveholdet/træning har jo ikke været sindssygt imponerede - håber virkelig der kommer noget ind fra en højere hylde på både offensiv midt og angreb.
                        Jeg tror godt, at du kan skyde en hvid pil efter, at det kommer flere tilføjelser til den centrale midtbane. Vores suverænt største mangelvare, er stadig en dygtig kantspiller efter min mening, vi savner i den grad stadig en god løsning på tabet af Falk, og så er jeg da som alle andre helt enig i, at noget bredde til angrebet er nødvendigt, hvis man vil byde sig til i subtoppen.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Velkommen til Welbeck. Håber du er en usleben diamant..

                          Når det er sagt er jeg utroligt skuffet.. Er det virkelig hvad vi kan hente af forstærkninger?? En ukendt prøvespiller??
                          Top 6 rykker længere og længere væk
                          Ja jeg er sgu heller ikke vanvittigt imponeret...

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                            Dem der har set ham på reserveholdet/træning har jo ikke været sindssygt imponerede - håber virkelig der kommer noget ind fra en højere hylde på både offensiv midt og angreb.
                            Problemet er vel jo at han netop er hentet ind som vores nye offensive midt og der nok ikke kommer flere forstærkninger der til vores "i forvejen stærkt besatte midtbane" som der bliver nævnt i artiklen...
                            Virkelig skuffende umiddelbart men er klar med åbne arme til at blive overbevist om andet

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              Der er næsten 1 måned til vinduet lukker...
                              Jo jo.. Men nu er midtbanen jo besat.. Og vi skulle jo kun hente 1-2 mere sagde JH for et stykke tid siden..
                              Der kommer nok noget mere jo. Men er dette hylden????? Var han hentet ind som udviklingsspiller så fair nok..
                              Men han er hentet til start 11

                              Comment

                              Working...
                              X