Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nana Welbeck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Med al respekt for Kent, så tror jeg ikke, at slovensk fodbold er noget han bruger synderligt meget tid på, og det håber jeg heller ikke det er. Det er fint, at trænerne har ønsker inden for de markeder de kender, hvor det danske selvsagt er oplagt, men derudover er en træner nødt til at have betroede medarbejdere i sportsdirektører og scouts, der kan identificere de typer, træneren mener der er brug for. Det mest realistiske scenarie i dette tilfælde, tror jeg nu er, at JH formentlig er blevet tilbudt at få Welbeck til prøvetræning af en agent, blandt hundrede af andre henvendelser, og han faldt så inden for kategorien af spillere med en baggrund, der kunne gøre ham interessant for OB, og så er det blevet gjort i stand.
    For os, der spiller FIFA (og formodentlig også FM), er Nana Welbeck nu et velkendt navn. Han har været anset for et stort talent i sine teenage-år.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      For os, der spiller FIFA (og formodentlig også FM), er Nana Welbeck nu et velkendt navn. Han har været anset for et stort talent i sine teenage-år.
      Nå, jamen det var da godt! Så må vi hellere hente Maxim Tsigalko, Tonton Zola Moukoko og Serge Makofo også, for de var da helt vildt gode i CM for over 15 år siden. Gud mand. Fucking Fifa? Come on!
      Last edited by StateTrooper; 03-08-2016, 13:26.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Nå, jamen det var da godt! Så må vi hellere hente Maxim Tsigalko og Serge Makofo, for de var da helt vildt gode i CM for over 15 år siden. Gud mand. Fucking Fifa? Come on!
        Talentfulde spillere i virkeligheden markeres som talentfulde i diverse fodboldspil, der dermed bliver en markør for, at spilleren (på et tidspunkt) var højt vurderet. Det er næppe så svært at forstå.

        Det er der i øvrigt flere trænere, der udnytter.

        https://www.theguardian.com/technolo...-scouting-tool

        http://www.birminghammail.co.uk/news...#ixzz1vU6kifLL

        Det betyder jo ikke, at man skal basere sin scouting på spil. Det betyder, at der sjældent kommer røg (omtale) uden ild.

        Og selvfølgelig skal vi ikke hente de herrer. De er jo 30-35 år gamle.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Nå, jamen det var da godt! Så må vi hellere hente Maxim Tsigalko, Tonton Zola Moukoko og Serge Makofo også, for de var da helt vildt gode i CM for over 15 år siden. Gud mand. Fucking Fifa? Come on!
          Det som du hentyder til tror jeg ikke er meningen med hans indslag. Jeg tror blot han ville pointere, at han kender til navnet igennem FIFA.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Det som du hentyder til tror jeg ikke er meningen med hans indslag. Jeg tror blot han ville pointere, at han kender til navnet igennem FIFA.
            Såmænd.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Talentfulde spillere i virkeligheden markeres som talentfulde i diverse fodboldspil, der dermed bliver en markør for, at spilleren (på et tidspunkt) var højt vurderet. Det er næppe så svært at forstå.

              Det er der i øvrigt flere trænere, der udnytter.

              https://www.theguardian.com/technolo...-scouting-tool

              http://www.birminghammail.co.uk/news...#ixzz1vU6kifLL

              Det betyder jo ikke, at man skal basere sin scouting på spil. Det betyder, at der sjældent kommer røg (omtale) uden ild.

              Og selvfølgelig skal vi ikke hente de herrer. De er jo 30-35 år gamle.
              Prøv at google de tre herrers karriereforløb. Det dutter ikke en ditti at tjekke spillere ud i computerspil!
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                For os, der spiller FIFA (og formodentlig også FM), er Nana Welbeck nu et velkendt navn. Han har været anset for et stort talent i sine teenage-år.
                Ok, det var jeg ikke klar over. Når det så er sagt falder Kent mig på ingen måde ind som typen, der kunne finde på at spille sådan nogle spil. Eller JH for den sags skyld.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Prøv at google de tre herrers karriereforløb. Det dutter ikke en ditti at tjekke spillere ud i computerspil!
                  Enig. Men det kan være underholdende.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Det som du hentyder til tror jeg ikke er meningen med hans indslag. Jeg tror blot han ville pointere, at han kender til navnet igennem FIFA.
                    Lød mere som pral med sin alvidende kendskab til det slovenske spillermarked. Det lød som typen, der kunne finde på at søge job i OB på baggrund af mange års managerspil bag skærmen. Det værste er, at man sikkert kunne få en ansættelse i OB på den baggrund. Det lugter vores transferaktiviteter da i hvert fald ofte af. Mon ikke Jesper Hansen baserer en del af sine handler på FM 07 og lignende, når han en sen vinteraften med rigelige mængder chips og cola (naturligvis købt ved grænsen) inden for rækkevide forsøger at undslippe konen bag sin computer.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Lød mere som pral med sin alvidende kendskab til det slovenske spillermarked. Det lød som typen, der kunne finde på at søge job i OB på baggrund af mange års managerspil bag skærmen. Det værste er, at man sikkert kunne få en ansættelse i OB på den baggrund. Det lugter vores transferaktiviteter da i hvert fald ofte af. Mon ikke Jesper Hansen baserer en del af sine handler på FM 07 og lignende.
                      Voldsom overanalyse, alligevel.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Voldsom overanalyse, alligevel.
                        Udbyggede den lige lidt. Det er ikke personligt, anglitian. Jeg misforstod dig bare, men det ændrer ikke på mit billede af den FM-spillende Jesper Hansen med hånden godt begravet i chipsskålen en mørk januaraften.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Udbyggede den lige lidt. Det er ikke personligt, anglitian. Jeg misforstod dig bare, men det ændrer ikke på mit billede af den FM-spillende Jesper Hansen med hånden godt begravet i chipsskålen en mørk januaraften.
                          Haha.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                            Nana, naaaaaaaaaaana! Har du hørt om Naaaaaana?

                            Næh, lyder som en klassisk JH-lynlotto før lukketid.
                            Nanana Nanana Nanana Nanana Now
                            Welbeck give it up
                            Give it up
                            Welbeck give it up

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Nanana Nanana Nanana Nanana Now
                              Welbeck give it up
                              Give it up
                              Welbeck give it up
                              Hahaha, genialt. Velkommen til Nana. Lyder mest som en udviklingsspiller, der har vist nok til en kortere kontrakt. Det kan blive til lidt af hvert, men nu er der i det mindste mere gardering på midten.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Hahaha, genialt. Velkommen til Nana. Lyder mest som en udviklingsspiller, der har vist nok til en kortere kontrakt. Det kan blive til lidt af hvert, men nu er der i det mindste mere gardering på midten.
                                ...men ingen forstærkning. Hvilket er det, vi har brug for. Ellers så henter vi bare garderinger for spillere fra et hold, der ender i nedrykningsspillet.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X