Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nana Welbeck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Glæder mig også meget til at se ham i presspillet. Der har vi haltet meget længe, så det kunne være skønt med en hurtig og frem for alt aggressiv midtbanemand, der kan understøtte makrinis store arbejde.
    Jeg er helt enig. Men Brøndby misunder jeg ikke en skid. Dem har jeg intet til overs for.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Og "Nana 22" kan jeg forestille mig i hvert fald meget godt på en ny OB-trøje. :-)
      Jeg overvejer at tage chance og købe en på lørdag. Men mon ikke det bliver Welbeck 22 selv om dit forslag er meget bedre
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Til dels misunder jeg dem det. Men det er satme også taktisk naivt. De fleste BIF-spillere kunne jo dårligt gå i de sidste 10-15 min. Bedre/skarpere hold ville have straffet dem nådesløst. Og kommer til det...

        Foretrækker vores måde at spille på.
        Hvis vi forsøger at spille vores sædvanlige spil helt nede fra forsvaret i det tempo vi kan får vi da ørene i maskinen. Og hvis de så fører 3-0 er det jo pisse ligemeget om de knap kan gå mere..
        Til info hader jeg Brøndby mere end nogen anden klub på denne jord...
        Men rent spillestil er jeg meget mere til den end til vores

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg misunder at se Brøndby spiller noget fedt, action packet energisk fodbold hvor vi selv spiller noget langsomt,ideforladt boldmassage fodbold
          Det spiller klopp fodbold. Men om de er dygtige nok i længden må tiden vise.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Det spiller klopp fodbold. Men om de er dygtige nok i længden må tiden vise.
            Indtil videre går det da meget godt for dem.
            Og sjovt nok er Liverpool mit hold nummer 2 og har elsket overgangen fra Rodgers til Klopp

            Comment


              Nana's papirer er på plads

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...elbeck-loerdag

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                Jeg var dernede i dag, men det er svært at sige så meget på baggrund af en enkelt eller to træninger.
                Han er ikke iøjnefaldende ... måske nok hurtigere end Izunna.
                Skal se ham langt mere for at kunne komme med noget relevant.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Jeg var dernede i dag, men det er svært at sige så meget på baggrund af en enkelt eller to træninger.
                  Han er ikke iøjnefaldende ... måske nok hurtigere end Izunna.
                  Skal se ham langt mere for at kunne komme med noget relevant.
                  Så du andet? Feks forventet start 11 til i morgen?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Så du andet? Feks forventet start 11 til i morgen?
                    Der var en der kom før mig som nåede at se, da de spillede på stor bane, at det lignede Thomasen på midten.
                    Ellers er der vel ikke så meget tvivl?
                    Joan på igen ...
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Der var en der kom før mig som nåede at se, da de spillede på stor bane, at det lignede Thomasen på midten.
                      Ellers er der vel ikke så meget tvivl?
                      Joan på igen ...
                      Tak. Håber virkelig at JJT stepper op i morgen og viser at han skal satses på allerede i denne sæson, for stort set intet har overbevist mig om at han er klar til at være med til at gøre os til Top 6 hold.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tak. Håber virkelig at JJT stepper op i morgen og viser at han skal satses på allerede i denne sæson, for stort set intet har overbevist mig om at han er klar til at være med til at gøre os til Top 6 hold.
                        Han kostede ganske vist et mål i søndags, men han spillede som resten væsentligt bedre i 2. halvleg
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tak. Håber virkelig at JJT stepper op i morgen og viser at han skal satses på allerede i denne sæson, for stort set intet har overbevist mig om at han er klar til at være med til at gøre os til Top 6 hold.
                          Jeg er heller ikke tryg ved at så snart at han står overfor aggressive spillere med fart, så bliver han meget ofte kyst og udstillet for stadig ikke at have fundet tempoet. Da AaB så i 2. Halveg mere går ned og satser på at køre sejren i hus, så får han tid på bolden, og så synes jeg godt man kan se at han har talentet. Hans tempo gør bare også at jeg bliver i tvivl om han kan gå hele vejen, for vi har brug for folk med fart i vores presspil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Han kostede ganske vist et mål i søndags, men han spillede som resten væsentligt bedre i 2. halvleg
                            Jeg så lige kampen igen idag(genudsendelse på Tv3 sport 1) og må bare sige at stortset de eneste tidspunkter hvor han slap godt fra noget var når der ikke var pres og når spillet gik lidt langsomt. En ganske horribel 1. Halvleg og en ehh 2.halvleg hvor AaB var ikke eksisterende.. Hvis han er det bedste vi har til den offensive midt pt siger jeg bare Go Daw dååååå.. Så tror jeg da fanden vi ikke er bedre.. Er ked af at sige at det da jeg virkelig ønsker at han skal blive vores nye stjerne.
                            Men det må også være tilladt at være kritisk over for vores egne og status er bare at han ikke god nok endnu.. Jeg håber godt nok at Nana er bedre..

                            Hvis han starter inde i morgen vil jeg være skuffet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg så lige kampen igen idag(genudsendelse på Tv3 sport 1) og må bare sige at stortset de eneste tidspunkter hvor han slap godt fra noget var når der ikke var pres og når spillet gik lidt langsomt. En ganske horribel 1. Halvleg og en ehh 2.halvleg hvor AaB var ikke eksisterende.. Hvis han er det bedste vi har til den offensive midt pt siger jeg bare Go Daw dååååå.. Så tror jeg da fanden vi ikke er bedre.. Er ked af at sige at det da jeg virkelig ønsker at han skal blive vores nye stjerne.
                              Men det må også være tilladt at være kritisk over for vores egne og status er bare at han ikke god nok endnu.. Jeg håber godt nok at Nana er bedre..

                              Hvis han starter inde i morgen vil jeg være skuffet
                              selvf. må man være kritisk over over egne spillere. Jeg tror ikke Nana er klar til starteren endnu, så alternativet til JJT i morgen er Izu som tydeligt er mere defensiv end JJT. Viborg kommer sikkert til at være mange mand bag bolden så det virker sært med både Izu og ElMak når der sikkert ikke kommer meget pres fra Viborg. Kent har godt nok før smidt en mand ind efter få dage på træningsbanen, så vi skal da ikke udelukke noget i den retning
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                selvf. må man være kritisk over over egne spillere. Jeg tror ikke Nana er klar til starteren endnu, så alternativet til JJT i morgen er Izu som tydeligt er mere defensiv end JJT. Viborg kommer sikkert til at være mange mand bag bolden så det virker sært med både Izu og ElMak når der sikkert ikke kommer meget pres fra Viborg. Kent har godt nok før smidt en mand ind efter få dage på træningsbanen, så vi skal da ikke udelukke noget i den retning
                                Nej der er også Thrane. Mulighederne er mange når man ser på kvantiteten. Kvaliteten der imod

                                Comment

                                Working...
                                X