Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nana Welbeck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Det kan aldrig blive andet end den her fantastiske sang fra The Flyers! :D

    https://www.youtube.com/watch?v=lQ3cDhQpejs
    eller denne fra tyske Opus

    https://www.youtube.com/watch?v=pATX-lV0VFk
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      http://www.fyens.dk/sport/Anders-K-J...rtikel/3042864
      Bider mærke i, at Abildtrup siger, at man har decideret scoutet på ham i Slovenien. Det er trods alt positivt. Med disse prøvetræninger kan man godt blive i tvivl om det forholder sig sådan eller om de bare har fået et opkald og en DVD af en agent og taget den derfra.

      Personligt havde jeg også foretrukket en mere etableret - og gerne fysisk større - spiller til den plads, hvor jeg mener vi virkelig trænger til et løft. Men omvendt må man jo stole på sin scouting og så er det jo ofte de der "ydre" markeder man skal ud på hvis håber virkelig at ramme guldet på transfermarkedet.
      Last edited by Agbre; 04-08-2016, 15:14.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        http://www.fyens.dk/sport/Anders-K-J...rtikel/3042864
        Bider mærke i, at Abildtrup siger, at man har decideret scoutet på ham i Slovenien. Det er trods alt positivt. Med disse prøvetræninger kan man godt blive i tvivl om det forholder sig sådan eller om de bare har fået et opkald og en DVD af en agent og taget den derfra.
        Meget positivt hvis han dicideret er scoutet ja.. Vi må se om han kommer på banen lørdag

        Comment


          Lidt ord fra vores nye 8'er

          https://www.youtube.com/watch?v=ppUVN-ewFGo

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
            Virker som en god og ambitiøs fyr.

            Comment


              Så fik vi vores 8'er. Hvad skal vi nu brokke os over når han ikke er 6'er
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Så vil jeg også lege med på "Nana" legen...
                Måske knapt så kendt et bud, men lige de sekunder er da til at være med på, og så har vi jo bare tørstet efter en 8´er type, så det kunne ikke passe bedre end hvis vi synger "Nanananana, crave you"

                https://youtu.be/ZeaIvjoH1FY?t=2m16s

                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Så fik vi vores 8'er. Hvad skal vi nu brokke os over når han ikke er 6'er
                  Måske vi lige skal vente og se kvaliteten, før vi mener det ene eller det andet :).
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Måske vi lige skal vente og se kvaliteten, før vi mener det ene eller det andet :).

                    Enig, men nu har der jo allerede været en del indlæg hvor det jo lyder som en halv katastrofe og endnu en 6'er osv. Nu fik vi så nogle ord fra Nana og så kan man vel tage udgangspunkt i det, til en start. Hvordan det hele så udvikler sig må tiden vise. jeg kender ham ikke, så har kun hans ord, sammen med de officielle udtalelser fra OB. jeg håber dog at vi har fået en god spiller til klubben. En der kan være med til at skubbe os i den rigtige retning, og en 8er med nogle hurtige fødder og presspil vil ihvert fald være dejligt.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Enig, men nu har der jo allerede været en del indlæg hvor det jo lyder som en halv katastrofe og endnu en 6'er osv. Nu fik vi så nogle ord fra Nana og så kan man vel tage udgangspunkt i det, til en start. Hvordan det hele så udvikler sig må tiden vise. jeg kender ham ikke, så har kun hans ord, sammen med de officielle udtalelser fra OB. jeg håber dog at vi har fået en god spiller til klubben. En der kan være med til at skubbe os i den rigtige retning, og en 8er med nogle hurtige fødder og presspil vil ihvert fald være dejligt.
                      Ja vi er jo ikke en kæft der ved noget om ham, så vi kan jo ikke sige noget endnu andet end, at OB i den grad har manglet en 8'er og at den rolle som han skal udfylde er stor for en 21-årig spiller. Jeg havde også håbet på en spiller med mere pondus på cv'et, men alt andet lige så henter man en spiller, som angiveligt både er scoutet og altså også set an af Kent, som vurderer ham som kandidat til start-11'eren, så vi er i vores gode ret til at forvente at han kan gå ind og styrke os, men han skal selvfølgelig nok lige have et par kampe på bænken inden han er spillet nogenlunde ind

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Ja vi er jo ikke en kæft der ved noget om ham, så vi kan jo ikke sige noget endnu andet end, at OB i den grad har manglet en 8'er og at den rolle som han skal udfylde er stor for en 21-årig spiller. Jeg havde også håbet på en spiller med mere pondus på cv'et, men alt andet lige så henter man en spiller, som angiveligt både er scoutet og altså også set an af Kent, som vurderer ham som kandidat til start-11'eren, så vi er i vores gode ret til at forvente at han kan gå ind og styrke os, men han skal selvfølgelig nok lige have et par kampe på bænken inden han er spillet nogenlunde ind
                        Jeg er enig i det meste. CV'et giver jeg ikke meget for, da vi også har haft spillere med ok CV som for det meste præsterede af røv. Mendy som nok en af de værste. Jeg håber at Nana er scoutet godt nok og at han slår til. Om det så bliver fra dag et er jeg mere i tvivl om. Men bare det at få en ind ved siden af BigMak som kan lave et pres sammen med de forreste er næsten mere end rigeligt for mig. Jeg syens som udgangspunkt at vi har en rigtig fin trup, der dog lige mangler det sidste. Jeg håber at Nana er en der kan bidrage med lige præcis det vi mangler. Men det må tiden jo vise.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Jeg er enig i det meste. CV'et giver jeg ikke meget for, da vi også har haft spillere med ok CV som for det meste præsterede af røv. Mendy som nok en af de værste. Jeg håber at Nana er scoutet godt nok og at han slår til. Om det så bliver fra dag et er jeg mere i tvivl om. Men bare det at få en ind ved siden af BigMak som kan lave et pres sammen med de forreste er næsten mere end rigeligt for mig. Jeg syens som udgangspunkt at vi har en rigtig fin trup, der dog lige mangler det sidste. Jeg håber at Nana er en der kan bidrage med lige præcis det vi mangler. Men det må tiden jo vise.
                          Glæder mig også meget til at se ham i presspillet. Der har vi haltet meget længe, så det kunne være skønt med en hurtig og frem for alt aggressiv midtbanemand, der kan understøtte makrinis store arbejde. Jeg sidder og misunder Bif af helvede til for at have fået en som ham Muhktar, der selvom han nu godt nok er 10'er, bare står i haserne på modstanderne højt på banen og skaber massere ravage. Det ville være lækkert, hvis han havde lidt af det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Glæder mig også meget til at se ham i presspillet. Der har vi haltet meget længe, så det kunne være skønt med en hurtig og frem for alt aggressiv midtbanemand, der kan understøtte makrinis store arbejde. Jeg sidder og misunder Bif af helvede til for at have fået en som ham Muhktar, der selvom han nu godt nok er 10'er, bare står i haserne på modstanderne højt på banen og skaber massere ravage. Det ville være lækkert, hvis han havde lidt af det.
                            Jeg misunder at se Brøndby spiller noget fedt, action packet energisk fodbold hvor vi selv spiller noget langsomt,ideforladt boldmassage fodbold

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Jeg er enig i det meste. CV'et giver jeg ikke meget for, da vi også har haft spillere med ok CV som for det meste præsterede af røv. Mendy som nok en af de værste. Jeg håber at Nana er scoutet godt nok og at han slår til. Om det så bliver fra dag et er jeg mere i tvivl om. Men bare det at få en ind ved siden af BigMak som kan lave et pres sammen med de forreste er næsten mere end rigeligt for mig. Jeg syens som udgangspunkt at vi har en rigtig fin trup, der dog lige mangler det sidste. Jeg håber at Nana er en der kan bidrage med lige præcis det vi mangler. Men det må tiden jo vise.
                              Og "Nana 22" kan jeg forestille mig i hvert fald meget godt på en ny OB-trøje. :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg misunder at se Brøndby spiller noget fedt, action packet energisk fodbold hvor vi selv spiller noget langsomt,ideforladt boldmassage fodbold
                                Til dels misunder jeg dem det. Men det er satme også taktisk naivt. De fleste BIF-spillere kunne jo dårligt gå i de sidste 10-15 min. Bedre/skarpere hold ville have straffet dem nådesløst. Og kommer til det...

                                Foretrækker vores måde at spille på.

                                Comment

                                Working...
                                X