Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nana Welbeck
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægTil dels misunder jeg dem det. Men det er satme også taktisk naivt. De fleste BIF-spillere kunne jo dårligt gå i de sidste 10-15 min. Bedre/skarpere hold ville have straffet dem nådesløst. Og kommer til det...
Foretrækker vores måde at spille på.
Til info hader jeg Brøndby mere end nogen anden klub på denne jord...
Men rent spillestil er jeg meget mere til den end til vores
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæghttp://www.ob.dk/artikel/nana-welbeck-klar-for-ob.aspx
Velkommen til
Han er ikke iøjnefaldende ... måske nok hurtigere end Izunna.
Skal se ham langt mere for at kunne komme med noget relevant.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg var dernede i dag, men det er svært at sige så meget på baggrund af en enkelt eller to træninger.
Han er ikke iøjnefaldende ... måske nok hurtigere end Izunna.
Skal se ham langt mere for at kunne komme med noget relevant.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægSå du andet? Feks forventet start 11 til i morgen?
Ellers er der vel ikke så meget tvivl?
Joan på igen ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDer var en der kom før mig som nåede at se, da de spillede på stor bane, at det lignede Thomasen på midten.
Ellers er der vel ikke så meget tvivl?
Joan på igen ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTak. Håber virkelig at JJT stepper op i morgen og viser at han skal satses på allerede i denne sæson, for stort set intet har overbevist mig om at han er klar til at være med til at gøre os til Top 6 hold.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTak. Håber virkelig at JJT stepper op i morgen og viser at han skal satses på allerede i denne sæson, for stort set intet har overbevist mig om at han er klar til at være med til at gøre os til Top 6 hold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHan kostede ganske vist et mål i søndags, men han spillede som resten væsentligt bedre i 2. halvleg
Men det må også være tilladt at være kritisk over for vores egne og status er bare at han ikke god nok endnu.. Jeg håber godt nok at Nana er bedre..
Hvis han starter inde i morgen vil jeg være skuffet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg så lige kampen igen idag(genudsendelse på Tv3 sport 1) og må bare sige at stortset de eneste tidspunkter hvor han slap godt fra noget var når der ikke var pres og når spillet gik lidt langsomt. En ganske horribel 1. Halvleg og en ehh 2.halvleg hvor AaB var ikke eksisterende.. Hvis han er det bedste vi har til den offensive midt pt siger jeg bare Go Daw dååååå.. Så tror jeg da fanden vi ikke er bedre.. Er ked af at sige at det da jeg virkelig ønsker at han skal blive vores nye stjerne.
Men det må også være tilladt at være kritisk over for vores egne og status er bare at han ikke god nok endnu.. Jeg håber godt nok at Nana er bedre..
Hvis han starter inde i morgen vil jeg være skuffetBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægselvf. må man være kritisk over over egne spillere. Jeg tror ikke Nana er klar til starteren endnu, så alternativet til JJT i morgen er Izu som tydeligt er mere defensiv end JJT. Viborg kommer sikkert til at være mange mand bag bolden så det virker sært med både Izu og ElMak når der sikkert ikke kommer meget pres fra Viborg. Kent har godt nok før smidt en mand ind efter få dage på træningsbanen, så vi skal da ikke udelukke noget i den retning
Comment
Comment