Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nana Welbeck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nej der er også Thrane. Mulighederne er mange når man ser på kvantiteten. Kvaliteten der imod
    Thrane havde jeg glemt og han er også en mulighed, men han tilbyder vel kun noget mere fysik end JJT. Teknik, overblik og hurtighed er næppe bedre end JJTs. Kent siger selv at Nana er hurtig på fødderne så det kan da være at Nana kastes for løverne hurtigere end jeg forventer
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Nana Welbeck flyttede som barn til Italien med sin familie. Senere nåede han at spille hos Brescia i både Serie A og Serie B.

      dette lyder da ikke dårligt håber han starter imod Viborg idag eller kommer ind som minimum ellers synes jeg det virker som en underlig signing hvis man ikke kan bruge ham når der er skader på midten

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
        Nana Welbeck flyttede som barn til Italien med sin familie. Senere nåede han at spille hos Brescia i både Serie A og Serie B.

        dette lyder da ikke dårligt håber han starter imod Viborg idag eller kommer ind som minimum ellers synes jeg det virker som en underlig signing hvis man ikke kan bruge ham når der er skader på midten
        Er der skader på midten?Izu er klar igen og JJT er også frisk, Thrane er også. Jönnson, Greve, Yao og Joan er også fit ..sådeeeh.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Er der skader på midten?Izu er klar igen og JJT er også frisk, Thrane er også. Jönnson, Greve, Yao og Joan er også fit ..sådeeeh.
          Der er vist ikke skader, så trænerteamet må vurdere at Welbeck kan bidrage med noget ekstraordinært.
          Det er sjovt nok, jeg har personligt ikke de store forventninger til manden, men jeg håber naturligvis han overrasker mig positivt og at trænere og scout har fundet guld.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Er der skader på midten?Izu er klar igen og JJT er også frisk, Thrane er også. Jönnson, Greve, Yao og Joan er også fit ..sådeeeh.
            Hvorfor tæller du kant/angrebsspillere med som alternativer til den centrale midt?

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Hvorfor tæller du kant/angrebsspillere med som alternativer til den centrale midt?

              MvH ChrisOB
              der blev kommenteret på "midten". Det er temmelig bredt formuleret, så bare for at undgå misforståelser ...men det lykkedes så ikke rigtigt for mig. Jeg beklager
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Nana kontrakt udløbe d. 30.06.2016 så han har kun spillet i den bedste slovenske række og valgte sikkert ikke at forlænge da de rykkede ned.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                  Nana kontrakt udløbe d. 30.06.2016 så han har kun spillet i den bedste slovenske række og valgte sikkert ikke at forlænge da de rykkede ned.
                  I følge ob.dk købte de ham fri

                  OB har købt den 21-årige ghaneser Nana Welbeck. Midtbanespilleren skifter fra slovenske NK Krka, og han tiltræder i OB på en to-årig kontrakt, der er gældende med øjeblikkelig virkning.

                  Men skulle ikke undre mig at de ikke har brugt en øre på transfer.. Kan desværre ikke finde et link hvor der står hvornår hans kontrakt udløb med Krka

                  Comment


                    Hvilken debut i dag, han havde mange gode frispilninger i den korte tid han fik på banen i dag. Det lover godt fremover, mon ikke han starter inde i næste kamp.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Hvilken debut i dag, han havde mange gode frispilninger i den korte tid han fik på banen i dag. Det lover godt fremover, mon ikke han starter inde i næste kamp.
                      Ja virkelig et positivt indtryk han efterlod. Tror dog det tager noget tid inden han bliver fast mand mm at JJT ryger på kanten

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ja virkelig et positivt indtryk han efterlod. Tror dog det tager noget tid inden han bliver fast mand mm at JJT ryger på kanten
                        Det ville være en mulighed. Alt er bedre end jønsson.

                        Comment


                          Det var en absolut fremragende debut, han fik i dag!
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Virkelig hurtig i opfattelse og spilforståelse. Flere gode stikninger med masser af fart og god retning frem i banen. Samtidig får han snittet en del bolde i sit presspil, som gør at bolden ender hos en OBer. Spændende ser det ud!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Det ville være en mulighed. Alt er bedre end jønsson.
                              Ja han var vel for 5.kamp i træk kampens dårligste OB'er. Eller noget der er tæt på.. Kent fik også en masse spørgsmål vedr. Jönsson idag som han snedigt gled uden om.. "Vi mangler stadig at se Jönssons topniveau".. Well duuuuhhhhhhhh

                              Comment


                                Han virker til at have en stor arbejdsradius. Ham og Makrini fylder virkelig meget derinde i den tid de har sammen og har massere erobringer. Derudover slipper han bolden med fart og søger den fremad banen. Det ser lovende ud og jeg så gerne Jønsson udskiftet, så jjt kan komme på kant. Jjt fylder stadig for lidt når vi ikke har bolden, selvom han spiller godt i dag, så tror jeg han vil være bedre for holdet derude

                                Comment

                                Working...
                                X