Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nana Welbeck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Azer blev vidst beskrevet som målfarlig da han skrev under i Rumænien..

    Nuff said
    Det var han retfærdigvis også i Vejle, både på frispark og langskud. Måske den rumænske liga passer ham bedre.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Højere kvalitet, jo, der er jeg enig.

      Men jeg er uenig i, at du kan vurdere det på, om du genkender navnet. "Store" navne kan vel være på vej ned. En som Lekven fra Esbjerg, f.eks., ville have vakt en del genklang på forum. Men når man spørger Esbjerg-fans om ham, finder man ud af, at hans niveau har været hastigt dalende i det sidste års tid.

      Så medmindre spilleren lige kommer fra superligaen eller er en gammel kending fra superligaen, tror jeg ikke på, at særligt mange ville genkende en dygtig 8'er (der er lidt for god til suppen, men for dårlig til topligaer) på navnet alene. Cv'et derimod.. Kan nok sige en del.

      Nana har spillet ca. 120 kampe, fordelt på ca. 50% i Serie B og 50% i den slovenske liga, med lidt mål og assists hist og her. Og han er stadig kun 21... det kan blive både fugl og fisk, som man siger.

      I øvrigt samme liga som Verbic spillede i indtil sidste sommer.

      http://www.transfermarkt.co.uk/nana-welbeck/leistungsdaten/spieler/168346
      Cv eller navn whatever.. Same same
      Men 120 seniorkampe som 21 årig er vel okay ja. Vi må se

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Det var han retfærdigvis også i Vejle, både på frispark og langskud. Måske den rumænske liga passer ham bedre.
        Jo jo.. Men når man kun scorer 1 mål på 2 1/2 år er man vel næppe målfarlig.. Pointen er at de spiller beskrivelser der tit følger med en spiller nok er lidt pyntet..

        Men vi håber for Azer at han har fundet sin hylde i Rumænien

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Cv eller navn whatever.. Same same
          Men 120 seniorkampe som 21 årig er vel okay ja. Vi må se
          Er det ikke langt mere end Lindegaards all time? :O)

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Azer blev vidst beskrevet som målfarlig da han skrev under i Rumænien..

            Nuff said
            Han var farlig foran eget mål ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Er det ikke langt mere end Lindegaards all time? :O)

              MvT

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Han var farlig foran eget mål ...
                Kom han nogensinde med tilbage for at forsvare da?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Cv eller navn whatever.. Same same
                  Men 120 seniorkampe som 21 årig er vel okay ja. Vi må se
                  Ups, skal lige passe på jeg ikke løber med halve sandheder... De 60 kampe han spillede i Italien var næsten alle Primavera B, hvilket er ungdoms/reservehold for Serie B, så vidt jeg kan se..

                  Så det er vist nærmere 60 seniorkampe. But still.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Azer blev vidst beskrevet som målfarlig da han skrev under i Rumænien..

                    Nuff said
                    Nu har Kent og Bredahl vurderet ham i lang periode. Azer har aldrig fungeret som presspiller. Jeg er ikke i tvivl om at det er et af hovedpunkterne i vurderingen af ham, og i sammenligning med Azer.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Ups, skal lige passe på jeg ikke løber med halve sandheder... De 60 kampe han spillede i Italien var næsten alle Primavera B, hvilket er ungdoms/reservehold for Serie B, så vidt jeg kan se..

                      Så det er vist nærmere 60 seniorkampe. But still.
                      60 senior kampe på næsten fuld tid er også okay ja. Vi må se

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Nu har Kent og Bredahl vurderet ham i lang periode. Azer har aldrig fungeret som presspiller. Jeg er ikke i tvivl om at det er et af hovedpunkterne i vurderingen af ham, og i sammenligning med Azer.
                        Måske kommer noget at svaret på lørdag

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Måske kommer noget at svaret på lørdag
                          Jeps, jeg gætter på en bænkplads fra start, og et indhop på et tidspunkt
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            jeg må ærlig her ..det er bare ikke skidegodt det der 珞 Hvad med den mere klassiske tilgang som her
                            Nana nananana nanananananananana Nana nananana nanananananananana

                            Det kan aldrig blive andet end den her fantastiske sang fra The Flyers! :D

                            https://www.youtube.com/watch?v=lQ3cDhQpejs
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Er der nogen som er nede og se træningen idag kl. 10 eller 14?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                                Traore og Utaka var også ukendte afrikanere, jeg har altså jahatten på her :D
                                Traore kom til os som 22-årig og slog relativt hurtigt til, og det var fra den bedste kroatiske række.
                                Utaka var 24 og kom fra den næst bedste belgiske række.

                                Så en 21-årig der har spillet 60 kampe i serie B og den bedste slovenske er jeg fint tilfreds med, indtil vi har nok info til enten at vende tommelfingeren den ene eller anden vej.

                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Er der nogen som er nede og se træningen idag kl. 10 eller 14?
                                Entusiastens nævnte igår han ville tage ned og se træningen :)

                                Comment

                                Working...
                                X