Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nana Welbeck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hmm ved ikke helt hvilket ben jeg skal stå på.
    Jo det så rigtig godt ud i dag, men syntes da at flere havde set ham spille skidt for reserverne. Så var dette en endelig svale eller er dette her hvad vi kan forvente og herfra han skal bygge på?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Hmm ved ikke helt hvilket ben jeg skal stå på.
      Jo det så rigtig godt ud i dag, men syntes da at flere havde set ham spille skidt for reserverne. Så var dette en endelig svale eller er dette her hvad vi kan forvente og herfra han skal bygge på?
      Måske han bare spiller bedre når han har gode spillere omkring sig. Han må fortsætte med at få en masse tid på reserveholdet og få en masse indhop i Superligaen.. Så må vi se hvad der sker. Men et par af de vendinger og pasninger han lavede idag var klasse

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Hmm ved ikke helt hvilket ben jeg skal stå på.
        Jo det så rigtig godt ud i dag, men syntes da at flere havde set ham spille skidt for reserverne. Så var dette en endelig svale eller er dette her hvad vi kan forvente og herfra han skal bygge på?
        En ting er at spille en træningskamp for reserverne, noget andet er at komme i ilden med bedre spillere omkring sig... det er her, man for alvor kan se niveauet... jeg tror på, det er en fin signing.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Det var en absolut fremragende debut, han fik i dag!
          Helt enig. Han er hurtigt på fødderne, kom ind med mange energi, og kigger hurtigt for den offensive mulighed når han har bolden. Hvis han fortsætter sådan har vi en en rigtigt god 8'er fået. :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Dog en rimelig billig baggrund at vurdere ham på, no? Altså FCN var jo pivringe og smed mange folk med frem, da han kom ind, eftersom de var bagud med to. Så er det altså ikke svært at sætte nogle omstillinger i scene. Anyways, fin debut og han lavede jo ingen fejl, men det er lige før jeg tror de reservekampe han har fået, har været mod bedre modstandere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Dog en rimelig billig baggrund at vurdere ham på, no? Altså FCN var jo pivringe og smed mange folk med frem, da han kom ind, eftersom de var bagud med to. Så er det altså ikke svært at sætte nogle omstillinger i scene. Anyways, fin debut og han lavede jo ingen fejl, men det er lige før jeg tror de reservekampe han har fået, har været mod bedre modstandere.
              Nothing kan stop my good vibrations today! ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Nana kæmpede med tempoet i starten af indhoppet

                http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...sjaelland.aspx

                Comment


                  God artikel om Nana fra tipsbladet.dk

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...t-stort-skridt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    God artikel om Nana fra tipsbladet.dk

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...t-stort-skridt
                    Hvis man skulle lave en start11'er rent på indstilling, så ville den nok se anderledes ud. Nana og Bredebo ville i min bog starte f.eks.

                    Glæder mig rigtig meget til at se mere til Nana!

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Glæder mig til at se mere til Nana.

                      - Jeg føler, at jeg har udviklet mig meget i OB, og jeg har lært en masse. Det er en ny liga og et nyt land for mig, og i min første sæson kiggede jeg meget på, hvad mine holdkammerater gjorde, siger Welbeck til ob.dk og tilføjer:

                      - Derudover har jeg snakket meget med Kent om, hvor jeg skal udvikle mig, så jeg bliver endnu bedre. Jeg har vænnet mig til ligaen, og nu skal jeg vise, hvad det er, jeg kan.

                      - Jeg er rigtig glad for at være i OB og Odense, og jeg glæder mig til, at jeg i denne sæson forhåbentlig kan vise alt det jeg kan, og jeg har lært af sidste sæson.
                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-hvad-jeg-kan/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Glæder mig til at se mere til Nana.



                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-hvad-jeg-kan/
                        Fed indstilling!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Glæder mig til at se mere til Nana.

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-hvad-jeg-kan/
                          Jeg er helt klart mere optimistisk mht. Nana end jeg eksempelvis er ift. Thrane. Nana er rimelig boldsikker og pasningsstærk, så jeg ser helt klart ham som et større aktiv for spillestilen. Jeg mangler stadig at finde ud af, hvad det er Thrane byder ind med, udover at han uden tvivl er en hyggelig og sympatisk fyr.

                          Comment


                            Jeg ser også hellere Nana end Thrane på banen.. Men må sgu indrømme at jeg ikke har den store fidus til ham..
                            Jeg håber at han bliver årets overraskelse og slår igennem på midten men tror mest på at det bliver en sæson som sidste med små indhop og pokal kampe.. Og på vej videre om 12 måneder

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg ser også hellere Nana end Thrane på banen.. Men må sgu indrømme at jeg ikke har den store fidus til ham..
                              Jeg håber at han bliver årets overraskelse og slår igennem på midten men tror mest på at det bliver en sæson som sidste med små indhop og pokal kampe.. Og på vej videre om 12 måneder
                              Helt enig i, at det scenarie virker som det mest sandsynlige pt. Han har slet været ikke dårlig, når han har fået chancen; men han har bare heller ikke shinet, og derfor er jeg også betænkelig. Men vi får se, om han får chancen og tager den.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Helt enig i, at det scenarie virker som det mest sandsynlige pt. Han har slet været ikke dårlig, når han har fået chancen; men han har bare heller ikke shinet, og derfor er jeg også betænkelig. Men vi får se, om han får chancen og tager den.
                                Ville da være fedt hvis han bare lige bragede igennem og tog alle med storm. Knægten er sympatisk og jeg under ham succes..
                                Men tror ikke på det nej

                                Comment

                                Working...
                                X