Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHallgrimur er vel mere back af nød end lyst i Sønderjyske? Har ikke set ham så meget, men han virker da umiddelbart ikke mere letfodet end f.eks. Kryger, men derimod fysisk og løbestærk
Det kunne måske gøre Kryger til højre kant, hvis vi går tilbage til noget 4-4-2 på et tidspunkt og så ligge Falk ind som hængende bagved Lado/Mikkelsen.Last edited by Polle; 31-08-2014, 21:54.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHallgrimur er vel mere back af nød end lyst i Sønderjyske? Har ikke set ham så meget, men han virker da umiddelbart ikke mere letfodet end f.eks. Kryger, men derimod fysisk og løbestærk
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDen eneste transfer jeg ønsker mig er en ny træner.
En der magter at sætte en solid defensiv, samtidigt med at kunne organisere noget ok offensivt spil, der skaber mere end 1½ tilfældigt opstående chancer pr. kamp.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægHent gerne Osama A. Han kan komme ind med noget vi har ikke har meget af, nemlig flair. Når Falk er ude har vi intet, Emil er typen der har brug for andre kreative spillere, for selv at ramme niveau.
Desuden, hvem ville ikke stikke en lange finger til AGF fans?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...oppen/side/0/2
Kan vi ikke hyre Miti til bare lige at score tre mål, så han kan napse Todi's rekord?
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment