Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis Utaka stadig er i unåde i Kinaklubben, skulle vi næsten prøve. Mon ikke han har tjent boksen i et par år, hvor han også skiftede klub.
    Det er et ønske - om det så er muligt ved jeg ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af longo Se indlæg
      Hvis Utaka stadig er i unåde i Kinaklubben, skulle vi næsten prøve. Mon ikke han har tjent boksen i et par år, hvor han også skiftede klub.
      Det er et ønske - om det så er muligt ved jeg ikke
      Et febrilsk NEJ, herfra... Ham gider jeg godt nok ikke at se på, det må simpelthen bare ikke ske, og tror da heller ikke på det... men det er skræmmende nok bare at tænke på det...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Et febrilsk NEJ, herfra... Ham gider jeg godt nok ikke at se på, det må simpelthen bare ikke ske, og tror da heller ikke på det... men det er skræmmende nok bare at tænke på det...
        nej den forstår jeg heller ikke meget af.....jo selvfølgelig er det Utaka da han var bedst vi får så JO tak.....men sådan som han spillede til sidst nej vel, det har vi ligesom prøvet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Et febrilsk NEJ, herfra... Ham gider jeg godt nok ikke at se på, det må simpelthen bare ikke ske, og tror da heller ikke på det... men det er skræmmende nok bare at tænke på det...
          Nej puha. Vi skal ikke have Utaka ind i angrebet igen, ligesom vi heller ikke skal hente Erik Bo Andersen. Jeg har sådan ca. samme tiltro til, at de kan gøre en positiv forskel på vores hold.
          Last edited by Agbre; 16-06-2014, 09:16.

          Comment


            Men faktum er vel at vi har mistet 3 angribere i 2014 uden at få noget ind. Så noget skal der ske..

            Comment


              Nogen der er der nede og kan informere om der mangler spillere til træning??
              jeg tænker på Falk,Kadrii,JBL,Larsen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Men faktum er vel at vi har mistet 3 angribere i 2014 uden at få noget ind. Så noget skal der ske..
                helt enig - så længe kadrii er i klubben ser det ok ud til start 11.....men jo der skal hentes angribere ind, troede lidt kryger var tiltænkt en rolle her måske som 3 eller 4. valg - men nej han skal åbenbart ned på backen - så ja angrebet trænger i den grad til forstærkninger

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  helt enig - så længe kadrii er i klubben ser det ok ud til start 11.....men jo der skal hentes angribere ind, troede lidt kryger var tiltænkt en rolle her måske som 3 eller 4. valg - men nej han skal åbenbart ned på backen - så ja angrebet trænger i den grad til forstærkninger
                  Falk kan jo også spille der. Men frygter bare at de begge ryger efter VM

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    helt enig - så længe kadrii er i klubben ser det ok ud til start 11.....men jo der skal hentes angribere ind, troede lidt kryger var tiltænkt en rolle her måske som 3 eller 4. valg - men nej han skal åbenbart ned på backen - så ja angrebet trænger i den grad til forstærkninger
                    Det er jeg ikke rigtig enig i. Vi kan hurtigt blive enige om, at Kadrii skal spille i angrebet så længe han er her. Men han skal ikke ligge alene på toppen. Det ville være synd. Han kan måske til nøds løse opgaven, men alle hans primære forcer vil ikke komme ordentligt i spil. Hvis det er planen synes jeg ikke der er nogen grund til at holde på ham - så hellere få lidt penge for ham mens man kan.

                    Jeg håber vi finder den rigtige makker til Kadrii i front og holder os til 4-4-2. En angriber med noget fysik, der kan tage sig af de primære nærkampe og spille med ryggen mod mål og give Kadrii pladsen til at bruge sin fart og dynamik på de dybe løb. Med den rigtige spiller tror jeg vi kunne få et af ligaens farligste angreb (hvis ikke det bedste) og jeg mener man forspilder en stor chance hvis man ikke gør det.

                    Hvem det så lige skal være ved jeg ikke. Håber mindre og mindre på Dalgaard jo mere jeg tænker over det. Vil foretrække en der er bedre i opspillet og gerne arbejder mere defensivt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Falk kan jo også spille der. Men frygter bare at de begge ryger efter VM
                      enig han kan spille der - men vi har jo mange spillere der kan spille mange steder - men mener nu vi mangler 2 deciderede angribere, bodul er ikke noget værd og falk score for lidt, men ja han kan da udfylde pladsen hvis vi lige står og mangler - men til en hel sæson holder det jo ikke.
                      Så kan vi spille med en angriber i kadrii med spelmann lige bag ham, løser også lidt problemet med en overbefolket midtbane ;) men igen en rigtig/farlig angriber til en hel sæson.....dutter ikke.

                      Og så er vi slet slet ikke begyndt at tænke i de frygtelige baner at falk/kadrii sælges - men det er da en reel mulighed/risiko(det sidste især hvis vi snakker en dansk klub)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Det er jeg ikke rigtig enig i. Vi kan hurtigt blive enige om, at Kadrii skal spille i angrebet så længe han er her. Men han skal ikke ligge alene på toppen. Det ville være synd. Han kan måske til nøds løse opgaven, men alle hans primære forcer vil ikke komme ordentligt i spil. Hvis det er planen synes jeg ikke der er nogen grund til at holde på ham - så hellere få lidt penge for ham mens man kan.

                        Jeg håber vi finder den rigtige makker til Kadrii i front og holder os til 4-4-2. En angriber med noget fysik, der kan tage sig af de primære nærkampe og spille med ryggen mod mål og give Kadrii pladsen til at bruge sin fart og dynamik på de dybe løb. Med den rigtige spiller tror jeg vi kunne få et af ligaens farligste angreb (hvis ikke det bedste) og jeg mener man forspilder en stor chance hvis man ikke gør det.

                        Hvem det så lige skal være ved jeg ikke. Håber mindre og mindre på Dalgaard jo mere jeg tænker over det. Vil foretrække en der er bedre i opspillet og gerne arbejder mere defensivt.
                        mener det bestemt heller ikke som nogen god eller permanent løsning, blot at så længe kadrii er i klubben har vi da en kompetent angriber til start 11.....men vi mangler i den grad angribere

                        Mener vi skal have 2 af en god kvalitet ind - og det er uden slag af kadrii

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          mener det bestemt heller ikke som nogen god eller permanent løsning, blot at så længe kadrii er i klubben har vi da en kompetent angriber til start 11.....men vi mangler i den grad angribere

                          Mener vi skal have 2 af en god kvalitet ind - og det er uden slag af kadrii
                          2 gode angribere ville være optimalt. Jeg har meget lidt tiltro til Bodul og jeg tror trænerteamet og ledelsen har det på samme måde. Men jeg tror ikke det kommer til at ske. Evt. kunne man rykke Mads Raben op.

                          Jeg mener vi mangler en venstre back (kunne godt være JBL for min skyld) og en rigtig god angriber. Så jeg synes de skal slå hul på sparegrisen, kigge under madrasserne og så bruge alle de penge de kan samle sammen på at få det på plads. Angriberen er førsteprioritet.

                          Hvis JH kan klare det og samtidig komme af med N'Koum, evt. sælge Emil og holde på Falk og Kadrii - ja så er jeg rigtig glad og tilfreds. Selvom venstre kant så ville se lidt tvivlsom ud med et salg af Emil.
                          Last edited by Agbre; 16-06-2014, 09:57.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            2 gode angribere ville være optimalt. Jeg har meget lidt tiltro til Bodul og jeg tror trænerteamet og ledelsen har det på samme måde. Men jeg tror ikke det kommer til at ske. Evt. kunne man rykke Mads Raben op.

                            Jeg mener vi mangler en venstre back (kunne godt være JBL for min skyld) og en rigtig god angriber. Så jeg synes de skal slå hul på sparegrisen, kigge under madrasserne og så bruge alle de penge de kan samle sammen på at få det på plads. Angriberen er førsteprioritet.

                            Hvis JH kan klare det og samtidig komme af med N'Koum, evt. sælge Emil og holde på Falk og Kadrii - ja så er jeg rigtig glad og tilfreds. Selvom venstre kant så ville se lidt tvivlsom ud med et salg af Emil.
                            Helt enig. Få skrevet med JBL, brug guldmønterne på vores 1ste angriber og hiv en ung angriber ind i truppen.

                            Vi har rigeligt af kantspillere i truppen, så hvis EL eller Falk bliver solgt behøver vi ikke en erstatning. Muligvis kan vi undvære begge to, hvis LJ og AT viser sig at have nok hår på brystet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                              Helt enig. Få skrevet med JBL, brug guldmønterne på vores 1ste angriber og hiv en ung angriber ind i truppen.

                              Vi har rigeligt af kantspillere i truppen, så hvis EL eller Falk bliver solgt behøver vi ikke en erstatning. Muligvis kan vi undvære begge to, hvis LJ og AT viser sig at have nok hår på brystet.
                              Det ser (heldigvis) også ud til, at JH er enig: http://www.fyens.dk/sport/OB-Vi-jagt...rtikel/2525677

                              Det med angriberen var jeg egentlig ikke i tvivl om, men godt at se de forhandler med JBL. Håber vi skriver med ham. Vil i hvert fald mene, at det siger meget om hvor meget de tror på ham, at de stadig gerne vil have ham efter han har været så meget skadet.

                              Comment


                                Meget enig med Jesper Hansen.

                                Mine to umiddelbare kandidater er Paddy Mortensen fra Lyngby og Marvin Pourie, sidstnævnte under forudsætning af at Troels siger ok.

                                (bange for Thomas Dalgaard virker bedst i omstillinger).

                                Comment

                                Working...
                                X