Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
-
AGF og Viborg er væk.
Jeg ville gerne se Dalgaard i OB, men tvivler på det sker.
Hos AGF kunne jeg godt tænke mig en Danny Olsen, Hjalte Nørregaard (hvis han finder sit gamle niveau) eller Kaspar Povlsen.
Er der andre hos GF, der kunne være interessant? Der er selvfølgelig Casper SLoth, men antager han er urealistisk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægAGF og Viborg er væk.
Hos AGF kunne jeg godt tænke mig en Danny Olsen, Hjalte Nørregaard (hvis han finder sit gamle niveau) eller Kaspar Povlsen.
Er der andre hos GF, der kunne være interessant? Der er selvfølgelig Casper SLoth, men antager han er urealistisk.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægAGF og Viborg er væk.
Dalgaard, Danny Olsen og Sloth tvivler jeg på vi kan tiltrække.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægKure, hvis AMC forsvinder...
Mvh
MaxHHDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægal respekt for AMCs tid i OB, men personligt krydser jeg altså fingre for et når..kure eller ej!
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg havde bestemt også håbet han havde fået blomster i går... men så længe der ikke er meldt noget ud, må vi nok gå ud fra der arbejdes på at blive enige... ,o(
Mvh
MaxHH
Jeg kan virkeligt ikke i min vildeste fantasi forestille mig at de planlægger en forlængelse.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnej men så er det vel ikke et større problem end man invitere manden forbi til første hjemmekamp i den nye sæson - giver ham en dusk blomster og siger tak for indsatsen, for det fortjener han da.
Jeg kan virkeligt ikke i min vildeste fantasi forestille mig at de planlægger en forlængelse.....
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnej men så er det vel ikke et større problem end man invitere manden forbi til første hjemmekamp i den nye sæson - giver ham en dusk blomster og siger tak for indsatsen, for det fortjener han da.
Comment
-
Hvis vi siger afgang til Emil for 1 mio € og lader amc, skoubo, vado og Ruud gå. Vi sender mos og dusan hjem til deres klubber.
Vi henter så JBL, Lucas Jensen, Kure, Dalgård og Juhl Jensen (HB) + vores 4 egne talenter og måske Kongsted som nr. 5
Så har vi ikke brugt alverden i transfer og har enda sparet en del på lønudgiften. Samtidig vil jeg mene at vi vil stå styrket. Måske vi kan finde en billig erstatning for Emil hvis ikke en af vores unge kan dække den sammen med Falk!?
Comment
Comment