Oprindeligt indsendt af Limefrugten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
Fun fact, så slog mit indendørshold Lasse Schönes for en 5-6 år siden i et stævne i Roskilde. 4-2, og jeg lavede to styks som mand over midt Han havde godt nok en ond teknik, husker jeg.
Att: Jesper Hansen
Jeg tager gerne en prøvetræning i Ådalen. Jeg spiller venstre (og højre) kant, og kan sparke med begge ben.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægFun fact, så slog mit indendørshold Lasse Schönes for en 5-6 år siden i et stævne i Roskilde. 4-2, og jeg lavede to styks som mand over midt Han havde godt nok en ond teknik, husker jeg.
Jeg tager gerne en prøvetræning i Ådalen. Jeg spiller venstre (og højre) kant, og kan sparke med begge ben.
Comment
-
Kunne ham her være interessant?
http://www.transfermarkt.com/etzaz-h...spieler/141658
Central midt, med over 100 tippeliga-kampe, med både 11 mål og 22 assist til følge. Kun 23 år, og har tørnet ud i mange år for Molde?
Ingen kontrakt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægjeg må simpelthen med stor chok og bekymring konstatere, at der faktisk ikke kommer mere ind.....skræmmende..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægTænker lidt der sidder nogen og tænker, nå det blev ikke en rullestart det her, vi er allerede langt efter top 6, når vi ser på hvem vi har mødt og hvem vi ikke har mødt. Hmmm, lad os læse lidt op på det nedrykningsspil......Ingen direkte nedrykning, fedt, hvor heldig kan man være, vi ser på det til vinter så.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægSå ville JH få en thumbs up. Han har pågåenhed, et vidunderligt spark, og så har han massere rutine, og skulle kunne gå ind og gribe taktstokken for vores offensiv, efter mange år på højere niveau. Det ville satme være et signal, selvom han sikkert ikke er i topform fra start
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægFun fact, så slog mit indendørshold Lasse Schönes for en 5-6 år siden i et stævne i Roskilde. 4-2, og jeg lavede to styks som mand over midt Han havde godt nok en ond teknik, husker jeg.
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægTænker lidt der sidder nogen og tænker, nå det blev ikke en rullestart det her, vi er allerede langt efter top 6, når vi ser på hvem vi har mødt og hvem vi ikke har mødt. Hmmm, lad os læse lidt op på det nedrykningsspil......Ingen direkte nedrykning, fedt, hvor heldig kan man være, vi ser på det til vinter så.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægJønsson virker heller ikke til at være i topform, og der mener jeg så schönes niveau er 20 - 25 niveauer over :)
Jeg er game på du tager til prøve træning, bare for at nulre Jønsson :)
Du skal nok læse det igennem igen, for der er 1 direkte nedrykker.
Det virker omsonst at tale om direkte nedrykkere i det her system. Faktum er at du kan tabe 32 kampe i træk i princippet, men hvis du klarer dig i de første to playoff-opgør mod et andet Superliga-hold, så skal man enten slå et andet Superliga-hold over to kampe, og lykkedes det ikke, får man en chance mere imod et 1. divisionshold for at redde sig.
Altså, det handler om at toppe formmæssigt i maj, derfor kan Silkeborg også tage det lidt mere roligt, end de ellers ville have kunnet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægSer ud til at ledelsen gir sponsorerne og fans fingeren. Har lige spurgt 2 sports journalister om de havde hørt om spillertilgang til OB. Ingen havde hørt noget... Den ene gættede dog på at Yao måske udlejes...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægSer ud til at ledelsen gir sponsorerne og fans fingeren. Har lige spurgt 2 sports journalister om de havde hørt om spillertilgang til OB. Ingen havde hørt noget... Den ene gættede dog på at Yao måske udlejes...OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
Comment