Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Well, jeg kan se, at jeg tilsyneladende står alene med vurderingen af Borrings teknik. Rasmus Jønssons teknik falder jeg altså ikke på halen over, han er fin teknisk - men heller ikke mere end det, og så minder han en smule i bevægelserne om Borring imo.

    AK som en af Superligaens bedste angriber hvad angår teknik, ved jeg ikke om jeg er helt enig i. Af ham og Festersen, synes jeg klart at han er dårligst til at indgå i det hurtige kombinationsspil.

    @Sheed

    "Hvis Borring var så dygtig teknisk og i kombinationsspillet, så er det da lidt mærkeligt, at han har tullet rundt så længe i Randers uden at tiltrække den store opmærksomhed..."

    Det synes jeg nok lige er at sætte mit indlæg på spidsen. Jeg siger ikke han er Rasmus Falk rent teknisk, jeg siger bare, at jeg ikke synes hans teknik er så ringe, som den bliver gjort til herinde.

    Comment


      Begynder det at lugte af præsentationen af en ny spiller til åbningskampen i morgen aften...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Well, jeg kan se, at jeg tilsyneladende står alene med vurderingen af Borrings teknik. Rasmus Jønssons teknik falder jeg altså ikke på halen over, han er fin teknisk - men heller ikke mere end det, og så minder han en smule i bevægelserne om Borring imo.

        AK som en af Superligaens bedste angriber hvad angår teknik, ved jeg ikke om jeg er helt enig i. Af ham og Festersen, synes jeg klart at han er dårligst til at indgå i det hurtige kombinationsspil.

        @Sheed

        "Hvis Borring var så dygtig teknisk og i kombinationsspillet, så er det da lidt mærkeligt, at han har tullet rundt så længe i Randers uden at tiltrække den store opmærksomhed..."

        Det synes jeg nok lige er at sætte mit indlæg på spidsen. Jeg siger ikke han er Rasmus Falk rent teknisk, jeg siger bare, at jeg ikke synes hans teknik er så ringe, som den bliver gjort til herinde.
        Jeg er egentlig meget enig. Jeg synes også at Borrings tekniske niveau undervurderes lidt herinde. Han kan sagtens spille bold langs jorden og ikke blot løbe i en lige retning.

        Og jeg ser bestemt heller ikke AK som en supertekniker. Han er helt klart fin teknisk, men der hvor han shiner, er efter min mening i hans kynisme. Han er en særdeles skarp afslutter for det meste og så er han rimelig godt kørende allround på andre parametre som hurtighed, fysik, luftstyrke osv.

        Comment


          Hvis vi henter ham/skal lave plads til ham - hvorfor så ikke smide ham over på højre midt?

          Han kan trække ind derfra - er helt klart en skud trussel, self. er han ikke messi II hvad angår boldomgang, men han er alligevel flere længder bedre og hurtigere end Ari med bolden - på alle måder vil det være en gevaldig opgradering i forhold til foråret hvor Ari ofte spillede pladsen, og han ville passe ind i Kent Nielsens koncept i forhold til hans plads på venstre midt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Well, jeg kan se, at jeg tilsyneladende står alene med vurderingen af Borrings teknik. Rasmus Jønssons teknik falder jeg altså ikke på halen over, han er fin teknisk - men heller ikke mere end det, og så minder han en smule i bevægelserne om Borring imo.

            AK som en af Superligaens bedste angriber hvad angår teknik, ved jeg ikke om jeg er helt enig i. Af ham og Festersen, synes jeg klart at han er dårligst til at indgå i det hurtige kombinationsspil.

            @Sheed

            "Hvis Borring var så dygtig teknisk og i kombinationsspillet, så er det da lidt mærkeligt, at han har tullet rundt så længe i Randers uden at tiltrække den store opmærksomhed..."

            Det synes jeg nok lige er at sætte mit indlæg på spidsen. Jeg siger ikke han er Rasmus Falk rent teknisk, jeg siger bare, at jeg ikke synes hans teknik er så ringe, som den bliver gjort til herinde.
            Du bragte selv spillere som Jönsson og AK i spil som spillere Borring er på niveau med teknisk. Hvis det er tilfældet kan jeg simpelthen ikke forstå, at han render rundt med hatten i hånden nu, og dårligt nok får Superligapremieren med for Brøndby, der ellers søger offensiv kvalitet.

            Hvis Borring var på niveau teknisk med de to herrer, ville han godt nok have noget af en pakke, der ville gøre ham til at af ligaens mest interessante spillere.

            Comment


              Med haddi og Lukas væk plus Ari til lægetjek lugter det lidt af en spændende uge vedr. Spiller tilgange - F5 F5 F5 :-D

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                Med haddi og Lukas væk plus Ari til lægetjek lugter det lidt af en spændende uge vedr. Spiller tilgange - F5 F5 F5 :-D
                Bortset fra, at vi allerede har hentet deres "erstatninger" i Tverskov/Kep, Periera og Yao.
                Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                  Bortset fra, at vi allerede har hentet deres "erstatninger" i Tverskov/Kep, Periera og Yao.
                  Jep! Enig. Tror også stadig, der bliver 'stille' ift nye spillere i truppen.
                  Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                    Med haddi og Lukas væk plus Ari til lægetjek lugter det lidt af en spændende uge vedr. Spiller tilgange - F5 F5 F5 :-D
                    Har jeg helt misset, at Ari er til lægetjek? Har der ikke bare været rygter om at han var interessant i Holland/Belgien? I så fald, HVOR er han til lægetjek henne?

                    Comment


                      Lokeren, mener det er BT der skriver det.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Har jeg helt misset, at Ari er til lægetjek? Har der ikke bare været rygter om at han var interessant i Holland/Belgien? I så fald, HVOR er han til lægetjek henne?
                        Øjensynligt i Lokeren, Belgien.
                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tjek-i-belgien
                        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Du bragte selv spillere som Jönsson og AK i spil som spillere Borring er på niveau med teknisk. Hvis det er tilfældet kan jeg simpelthen ikke forstå, at han render rundt med hatten i hånden nu, og dårligt nok får Superligapremieren med for Brøndby, der ellers søger offensiv kvalitet.

                          Hvis Borring var på niveau teknisk med de to herrer, ville han godt nok have noget af en pakke, der ville gøre ham til at af ligaens mest interessante spillere.
                          Præcis, men så synes jeg netop også, at du manipulerer med mit indlæg Jeg falder netop IKKE på halen over bl.a. Jønssons teknik (som jeg sidestiller-ish med Borrings), hvilket jo netop ikke gør Borring til 'noget af en pakke'. Jeg synes bare, at de ligger på samme niveau, hvilket jeg plæderer for, er et hæderligt niveau.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                            Jep! Enig. Tror også stadig, der bliver 'stille' ift nye spillere i truppen.
                            Det var nu heller ikke direkte erstatninger jeg mente, men inden de 3 nævnte afgange havde vi 7 spillere ind, 8 ud. Den hedder så 7 ind 11 ud lige om lidt. Jeg er slet ikke i tvivl om vi henter 2 mere ind.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                              Det var nu heller ikke direkte erstatninger jeg mente, men inden de 3 nævnte afgange havde vi 7 spillere ind, 8 ud. Den hedder så 7 ind 11 ud lige om lidt. Jeg er slet ikke i tvivl om vi henter 2 mere ind.
                              Håber, du får ret. Og gerne spillere på en lidt højere 'hylde' end afgangene....
                              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                                Det var nu heller ikke direkte erstatninger jeg mente, men inden de 3 nævnte afgange havde vi 7 spillere ind, 8 ud. Den hedder så 7 ind 11 ud lige om lidt. Jeg er slet ikke i tvivl om vi henter 2 mere ind.
                                Hvis Kurucay er 4.valg i midterforsvaret, og Weber pt slås med skade og nok er langt fra i spil, så er der vel reelt 22 spillere i truppen. Jeg ved ikke, om en spiller som Lønfeldt kan hives op? Hvis ikke vi har spillere, der meningsfuldt kan hives op fra U19, så er jeg 100% enig i 2 nye ind. Håber og tror på at den ene af dem er en spiller, der kan konkurrere om en offensivplads fra dag 1. Den anden kunne være et talent.

                                Comment

                                Working...
                                X