Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    jeg tror ikke på den længere....vinduet er lukket - jesper er tilfreds.

    desuden tror jeg ikke 1-2 spillere rykker ret meget....
    Efter hvad Kent Nielsen sagde i tv Fyn i aften er han tilfreds med truppen. Jeg tror vinduet er lukket fra vores vedkommende.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Køb et par røvhuller til truppen, og du skal se, at der hurtigt kan komme en helt ny energi på holdet. Men det er som om, at JH foretrækker forsagte introverte typer, som ikke laver så meget ballade, men bare passer deres arbejde, som vendte de burgere i den lokale grill
      ja jeg savner sgu også lidt den kriger type....en fighter der går forrest og hiver de andre med. Tror lidt det har været tanken med KEP - vel også derfor han blev gjort til anføre....syntes ikke vi har set såååå meget til det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Efter hvad Kent Nielsen sagde i tv Fyn i aften er han tilfreds med truppen. Jeg tror vinduet er lukket fra vores vedkommende.
        det har han og JH jo sagt længe - forfærdeligt at høre på, og vildt utroværdigt.

        Men ja - tror heller ikke der sker mere....desværre, ser ud til man sælger endnu en sæson.

        Vi må vel bare være tålmodige.....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Køb et par røvhuller til truppen, og du skal se, at der hurtigt kan komme en helt ny energi på holdet. Men det er som om, at JH foretrækker forsagte introverte typer, som ikke laver så meget ballade, men bare passer deres arbejde, som vendte de burgere i den lokale grill
          Deri er jeg enig - at der mangler et "røvhul" eller to i truppen. Jeg er (næsten) ligeglad med deres fodboldmæssige niveau (de skal jo dog helst kunne spille sig på holdet). Men der mangler så absolut en eller to spillere, der virkelig har ild i øjnene, når de går ind i nærkampene - eller i det hele taget, når de træder ind på banen. Spillere som Spelmann, Brian Steen, Tøffe, Kim Ziegler, Moseby, 2xHemmingsen, Lasse Nielsen. Marcus P...m.fl...

          Spillere, hvor man som modstander kan se, at her der slår man sig altså, hvis man kommer for nær. Spillere, der får tilskuerne til at rejse sig og klappe af begejstring over deres tacklinger og energi. Spillere, der efter kampen, når der har været gået ret hårdt til den, på direkte tv kan stå og sige "nå ja, han gav lidt og jeg gav lidt - sådan er fodbold jo - værre var det heller ikke", selvom vi som tilskuere så noget der nærmede sig mord på banen.

          DET mangler vi i mine øjne et par typer af i OB lige pt. Det andet boldflytteri, der ingen vegne fører hen, det bliver man umådeligt træt af at se på som tilskuer og som fan.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Det er usædvanligt passive meldinger man kommer med. Omvendt tror jeg dog at han havde meldt ud at han decideret har lukket vinduet, hvis han havde det. Jeg tror på at der kommer en offensivspiller ind, men det er måske også bare, fordi at jeg så brændende ønsker mig en kant med fart og kreative forcer, som kan sætte lidt fut i spillet, og måske hive de Gutter med, som pt hænger i bremsen.
            Jeg tror ikke holdet mangler mere, end 1-2 spillere, som kommer med lidt fart og opportunisme, men lige nu er der ikke spillere offensivt, der træder i karakter og hiver de resterende med, som en Falk. En spiller på hånd niveau får vi ikke, men der findes spillere med gåpåmod og fart i støvlerne, og det er ikke fordi JH og Co, ikke har haft tid til at finde den type

            Comment


              Nægter simpelthen at tro, at der ikke sker mere inden vinduet lukker. Om det er naivt og mangel på realitetssans ved jeg ikke.. Det kan også være det er håbet om noget positivt der fylder mest, det bliver i hvertfald spændende!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Det er usædvanligt passive meldinger man kommer med. Omvendt tror jeg dog at han havde meldt ud at han decideret har lukket vinduet, hvis han havde det. Jeg tror på at der kommer en offensivspiller ind, men det er måske også bare, fordi at jeg så brændende ønsker mig en kant med fart og kreative forcer, som kan sætte lidt fut i spillet, og måske hive de Gutter med, som pt hænger i bremsen.
                Jeg tror ikke holdet mangler mere, end 1-2 spillere, som kommer med lidt fart og opportunisme, men lige nu er der ikke spillere offensivt, der træder i karakter og hiver de resterende med, som en Falk. En spiller på hånd niveau får vi ikke, men der findes spillere med gåpåmod og fart i støvlerne, og det er ikke fordi JH og Co, ikke har haft tid til at finde den type
                Der er præcis de samme "passive" meldinger, som han hele tiden er kommet med i sin tid i OB. Intet nyt under solen der.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Der er præcis de samme "passive" meldinger, som han hele tiden er kommet med i sin tid i OB. Intet nyt under solen der.
                  Det gør det jo altså ikke bedre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                    Nægter simpelthen at tro, at der ikke sker mere inden vinduet lukker. Om det er naivt og mangel på realitetssans ved jeg ikke.. Det kan også være det er håbet om noget positivt der fylder mest, det bliver i hvertfald spændende!
                    Tror desværre ikke at der sker noget. Budgetet for sæson 2016/2017 ser ud til at blive lavere en 15/16 sæsonen. Han kan ikke få det store transfer salg her i sommer og er åbenbart nød til at skære endnu engang i midlerne.
                    Vi er 2-3 mindre i truppen end sidste sæson og vi har mistet Falk. Vi begynder nu at hive forsvarsspillere op på midten fordi de 2-3 stykker man har hentet inden for det sidste 1/2 år ikke er gode nok af forskellige årsager.. Jönsson er 17 niveauer under Falk. Det kan alle se.. Vi er IKKE bedre end sidste sæson. Uanset hvor mange gange de prøver at bilde os det ind.
                    OB er nået et meget lille stykke på 5 år og prøver stadig at sælge os poleret lort på et sølvfad

                    Du kan prøve at snyde dine "kunder" Jesper Hansen men på et tidspunkt indhenter fortiden dig. Mange af os hardcore har luret dig for længe siden

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Deri er jeg enig - at der mangler et "røvhul" eller to i truppen. Jeg er (næsten) ligeglad med deres fodboldmæssige niveau (de skal jo dog helst kunne spille sig på holdet). Men der mangler så absolut en eller to spillere, der virkelig har ild i øjnene, når de går ind i nærkampene - eller i det hele taget, når de træder ind på banen. Spillere som Spelmann, Brian Steen, Tøffe, Kim Ziegler, Moseby, 2xHemmingsen, Lasse Nielsen. Marcus P...m.fl...

                      Spillere, hvor man som modstander kan se, at her der slår man sig altså, hvis man kommer for nær. Spillere, der får tilskuerne til at rejse sig og klappe af begejstring over deres tacklinger og energi. Spillere, der efter kampen, når der har været gået ret hårdt til den, på direkte tv kan stå og sige "nå ja, han gav lidt og jeg gav lidt - sådan er fodbold jo - værre var det heller ikke", selvom vi som tilskuere så noget der nærmede sig mord på banen.

                      DET mangler vi i mine øjne et par typer af i OB lige pt. Det andet boldflytteri, der ingen vegne fører hen, det bliver man umådeligt træt af at se på som tilskuer og som fan.
                      Absolut enig. Men vi havde ja sådan spillere med Spelmann og Lasse Nielsen, men de havde ikke "kvaliteten for OB". Suk.
                      Hvad savner jeg de med deres attitude og fighter-mentalitet især når jeg se denne kedelige boldflytteri når vi står der med en uafgjort i sidste minutter af en hjemmekamp mod Silkeborg.
                      Hvor er den "hellere dø i støvlerne" - mentalitet? Hvor er støvlerne?
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Ham her kunne da være meget spændende

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...enket-schoene/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ham her kunne da være meget spændende

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...enket-schoene/
                          ja det ville ik være dårligt da, men når han siger "et par " danske klubber kan friste så er vi vidst ikke med desværre.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ham her kunne da være meget spændende

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...enket-schoene/
                            Så ville JH få en thumbs up. Han har pågåenhed, et vidunderligt spark, og så har han massere rutine, og skulle kunne gå ind og gribe taktstokken for vores offensiv, efter mange år på højere niveau. Det ville satme være et signal, selvom han sikkert ikke er i topform fra start

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                              ja det ville ik være dårligt da, men når han siger "et par " danske klubber kan friste så er vi vidst ikke med desværre.
                              Nok ikke nej

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ham her kunne da være meget spændende

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...enket-schoene/
                                Det virker desværre ikke videre realistisk, men det er jo den slags muligheder, der opstår de næste par dage her. Så må vi se om (og håbe på at) vi slår til på en eller flere af dem

                                Comment

                                Working...
                                X