Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Hvis det sker, så er det grotesk. En af de spillere der har vist noget vilje. Vi må da håbe så, at vores i forvejen tynde trup kan klare en sæson igennem uden skader.
    Vi har jo ikke fået lov til at se ham vise noget vilje, så hvad tænker du på her? Det eneste der for mig viser noget vilje er Festersens udtalelse om at han brugte hele sommerferien på at selvtræne. Jeg tror nu nok den unge knægt har vilje, men jeg tror ikke han er klar til vores trup før om et godt stykke tid - så en udlejning ville vel ikke være så sært? (Uden salgsklausul naturligvis). Nu ser jeg ikke træningerne, men det kan være han viser meget vilje der?

    Comment


      I de få indhop han har fået. Mener jeg han har udvist mere vilje, end mange af dem vi har rendende rundt i start elleve. Men vilje er selvfølgelig ikke alt.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        I de få indhop han har fået. Mener jeg han har udvist mere vilje, end mange af dem vi har rendende rundt i start elleve. Men vilje er selvfølgelig ikke alt.
        Jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Han har ikke fået meget spilletid, men har vist en vilje når han er kommet ind - Til tider har han også set lidt for ivrig ud i sit spil, men det er vel også en form for vilje. :-) Han skal nok blive god, men jeg er ikke imod at måske leje ham ud i 6 mdr. - et år. Jeg tror det ville være godt for ham på det her stadie af sin europæiske karriere.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Jønsson virker heller ikke til at være i topform, og der mener jeg så schönes niveau er 20 - 25 niveauer over :)



          Jeg er game på du tager til prøve træning, bare for at nulre Jønsson :)



          Du skal nok læse det igennem igen, for der er 1 direkte nedrykker.
          Ja, efter et absurd virvar af kval-kampe ...
          Rent faktisk kan man tabe de første 32 kampe, hvis man bare kan spille 1-1 ude og 0-0 hjemme i den afgørende kvalkamp ... så er man hokus pokus minimum nr. 12.
          Helt absurd og vildt uretfærdigt ... det gik først op for mig her for et par dage siden, da jeg ikke har gidet at tjekke op på et system (slutspil) som jeg er stærk modstander af.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Det virker omsonst at tale om direkte nedrykkere i det her system. Faktum er at du kan tabe 32 kampe i træk i princippet, men hvis du klarer dig i de første to playoff-opgør mod et andet Superliga-hold, så skal man enten slå et andet Superliga-hold over to kampe, og lykkedes det ikke, får man en chance mere imod et 1. divisionshold for at redde sig.

            Altså, det handler om at toppe formmæssigt i maj, derfor kan Silkeborg også tage det lidt mere roligt, end de ellers ville have kunnet.
            Nemlig ... det er helt absurd og vildt at de er gået med på det!
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Vi har jo ikke fået lov til at se ham vise noget vilje, så hvad tænker du på her? Det eneste der for mig viser noget vilje er Festersens udtalelse om at han brugte hele sommerferien på at selvtræne. Jeg tror nu nok den unge knægt har vilje, men jeg tror ikke han er klar til vores trup før om et godt stykke tid - så en udlejning ville vel ikke være så sært? (Uden salgsklausul naturligvis). Nu ser jeg ikke træningerne, men det kan være han viser meget vilje der?
              Hmm, han ser hurtig ud ... det er mest det jeg har bemærket ... han dominerer i hvert fald ikke.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Er det bare mig, eller larmer tavsheden ikke foruroligende? jeg har da sjældent oplevet et så dødt forum lige op til deadline, der plejer da at være masser af rygter, ønsker osv.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Er det bare mig, eller larmer tavsheden ikke foruroligende? jeg har da sjældent oplevet et så dødt forum lige op til deadline, der plejer da at være masser af rygter, ønsker osv.
                  Det er ikke kun dig! :-(

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Er det bare mig, eller larmer tavsheden ikke foruroligende? jeg har da sjældent oplevet et så dødt forum lige op til deadline, der plejer da at være masser af rygter, ønsker osv.
                    Der har da været gang i den ganske glimrende tråd om kommunikation, som er en af de bedste længe. Men jeg savner nu også at der bliver smidt en transferbombe herinde - IKKE flere 1.- og 2.-divisonsspillere tak.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      En sjov fornemmelse jeg sidder med, på den ene side går jeg og glæder mig til at der sker noget her i de døende timer, på den anden side ville det bare være ultra Jesper "Spare" Hansen agtigt at stoppe den her og være "tilfreds med truppen som den er nu".. Jeg nægter simpelthen at tro at der ikke kommer mere, vi mangler i den grad et kreativt bindeled imellem den centrale midtbane og angriberne! Så spændende er det jo...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                        En sjov fornemmelse jeg sidder med, på den ene side går jeg og glæder mig til at der sker noget her i de døende timer, på den anden side ville det bare være ultra Jesper "Spare" Hansen agtigt at stoppe den her og være "tilfreds med truppen som den er nu".. Jeg nægter simpelthen at tro at der ikke kommer mere, vi mangler i den grad et kreativt bindeled imellem den centrale midtbane og angriberne! Så spændende er det jo...
                        Selv hvis der skulle kommer noget, hvilken kvalitet er det så? tror næppe der sidder en masse klassespillere og venter på et opkald fra OB. Klassespillerne skal jagtes over en længere periode, og overbevises om, at OB virkelig vil dem, og at de kan udvikle sig her og få succes. Det eneste vi kan gå efter nu er upolerede potentielle diamanter, talenter eller spillere i en mislykket situation = rene lottekuponer. Altså måske der kommer en Lado 2.....

                        Comment


                          Hørte Liga på P3 med et halvt øre og der læste de et rygte op om at Lasse Schøne skulle være på vej til OB.
                          - Nicolai

                          Comment


                            Klaus egelund skrev d 29 på tvitter er der sker noget i ob men ikke hvad

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Idefix Se indlæg
                              Klaus egelund skrev d 29 på tvitter er der sker noget i ob men ikke hvad
                              Håber sgu på mere end bare en udlejning af Yao. Men rart med bare en antydning af noget...

                              Comment


                                Som jeg lige så det.... Som var det med en hentydning til at situationen ikke var holdbar og at noget sku ind.

                                Comment

                                Working...
                                X