Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægUps
Lad mig sige det sådan her: Jeg kan slet ikke fatte, at han kun er 18 år?!
Han virkede alt for god til U/19-fodbold. Jeg vil mene, at han skal have en Buus-kontrakt og træne med fuldtids. Reserveligaen er vel på niveau-lidt over 2. division. Det vil være godt for hans udvikling tror jeg.
Det var især hans fysik, der imponerede mig. Og så løb han solen sort. Minder lidt om Greve i spillestil.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/naesby-bah-kan-blive-superliga-spiller/
Jeg håber vi holder øje med ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægNår SIF kan lande Helenius, så håber jeg godt nok vi kan lande noget spændende til angrebet.
MvT
Kan SIF få kickstartet Helenius, kan det blive en god signing for dem.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHelenius havde en god sæson. Hvad var det nu han hed ham fra Randers der gjorde det samme? Godt vi ikke gik efter Helenius one hit Wonder.
Comment
-
Det kan være fristende, men jeg har bare en fornemmelse af, at Kadrii aldrig bliver rigtig god igen efter - hvad - to eller tre knæskader. Hvis han har mistet for meget af sin speed, mangler han meget af det, som gjorde ham fremragende for os. Et godt spark, aggressivitet og ikke mindst fart i udfordringerne...
Fristet, men også bekymret... Desuden skulle han få en nobel hyre i FCK, så hvor meget vil de have, at vi skal betale - og hvad vil vi mon betale for en lejespiller?Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægDet kan være fristende, men jeg har bare en fornemmelse af, at Kadrii aldrig bliver rigtig god igen efter - hvad - to eller tre knæskader. Hvis han har mistet for meget af sin speed, mangler han meget af det, som gjorde ham fremragende for os. Et godt spark, aggressivitet og ikke mindst fart i udfordringerne...
Fristet, men også bekymret... Desuden skulle han få en nobel hyre i FCK, så hvor meget vil de have, at vi skal betale - og hvad vil vi mon betale for en lejespiller?
Men det kræver vel at de ringer og tilbyder ham til os da vi kun ser på "hvad der dukker op". Vi er jo tilfredse med truppen som den er
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg tror ikke, at Jesper Hansen kan finde noget bedre, så kom i sving Jesper Hansen. Et års leje med en symbolsk fritkøbsklausul kunne være lækkert
Comment
-
For Kadrii kunne der såmænd være mange positive sider ved en lejeaftale med OB. Han kender klubben, han ved, at han er populær blandt tilskuerne, der er fortsat ambitioner om at spille med i slutspillet - og han kan blive boende i København.Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægFor Kadrii kunne der såmænd være mange positive sider ved en lejeaftale med OB. Han kender klubben, han ved, at han er populær blandt tilskuerne, der er fortsat ambitioner om at spille med i slutspillet - og han kan blive boende i København.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
Comment