Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tillader at gentage mig selv.

    Hvis vi dengang havde brugt krudtet på ÉN klar forstærkning til start11'eren i stedet for Kirkeskov, Kryger og Bredebo, så var vi meget bedre stillet. Se på BigMak og Myseost hvor meget én spiller kan gøre for et helt hold, hvis kvaliteten er der. Truppen havde været mindre, men så må man supplere fra egne rækker (som andre klubber gør).

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Viktor Ahlmann har lige fået ophævet med AaB. Er han løsningen på alle vores problemer? Eller er det urealistisk at vi kan signe ham?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Men den handel (Kryger) vil jeg godt sætte mine penge at det er rent TB.

        Han har peget på Kryger og sagt at han ville bruge ham som HB.
        Måske; men det fritager ikke JH for ansvar. Der står stadig "sportsdirektør" ud fra hans titel; og ALLE handler står han på mål for, på den ene eller den anden måde. Ligesom de trænere, han er med til at ansætte sammen med bestyrelsen. Ansvar og skyld er i øvrigt OGSÅ to forskellige ting.

        Min pointe er sådan set bare, at når folk snakker om bedre spillere i stedet for dem, der blev hentet; betyder det IKKE at der blev forlangt stjernespillere; bare spillere, der kunne gøre holdet bedre. Det synes jeg ikke ret mange af de spillere, der blev hentet helt frem til det forrige, hvor KEP og Tverskov blev hentet (Izunna, Joao og Jönsson har mere eller mindre ikke slået til), gjorde. I sidste sæson tabte vi flere kampe end vi vandt; og tabte det højeste antal kampe i en sæson siden vi rykkede ned sidst. Det er aldeles uacceptabelt - og er den sportslige ledelses ansvar - både JH og Kent. Men da jeg vurderer at Kent havde meget trange arbejdsbetingelser med Jonasson som anfører og Skulason som ditto vice, og generelt en trup, der manglede vindertyper; så tilfalder det største ansvar altså sportsdirektøren.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Tillader at gentage mig selv.

          Hvis vi dengang havde brugt krudtet på ÉN klar forstærkning til start11'eren i stedet for Kirkeskov, Kryger og Bredebo, så var vi meget bedre stillet. Se på BigMak og Myseost hvor meget én spiller kan gøre for et helt hold, hvis kvaliteten er der. Truppen havde været mindre, men så må man supplere fra egne rækker (som andre klubber gør).

          MvT
          Det er nemlig rigtigt. De rigtige folk, på de rigtige tidspunkter. Jeg tror, desværre, det er det, der er ved at ske i Brøndby. Man finder den rigtige træner; og henter så efterfølgende de rigtige spillere til de rigtige positioner. En mere eller mindre skadet Agger; der mere fyldte som en avis-rubrik end som fodboldspiller forsvinder; en ny måde at tænke træning på; Röcker i stedet for Agger - og så byggede man videre på de spillere, man i forvejen havde - fik en god start med dét; men valgte så alligevel at tilføje lidt ekstra kryderi i form af Mukhtar.

          Timing is everything; og der er nogen i Brøndby, der har gjort sit hjemmearbejde godt og/eller har været heldige. Either way, så synes jeg vores sportsdirektør både mangler det gode hjemmearbejde og heldet. Han henter ikke de rigtige spillere på de rigtige tidspunkter. Så er jeg sådan set fløjtende med om han holder budgettet. Som fan handler det kun om, hvad vi ser. Og det går ikke hurtigt nok.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            FCK vil sende Bashkim på lån.

            http://www.bold.dk/video/?id=18546

            Bliver det mon os, og skal vi ønske os det?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              FCK vil sende Bashkim på lån.

              http://www.bold.dk/video/?id=18546

              Bliver det mon os, og skal vi ønske os det?
              klart nej tak! de der låneaftaler bringer os ingen vejene
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Hvad spiller Ahlmann.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                  Hvad spiller Ahlmann.
                  Angriber. Har vel været 5.-6. valg for AaB. Klart nej tak.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    klart nej tak! de der låneaftaler bringer os ingen vejene
                    Hvis det er med en realistisk købsoption, så vil det være en perfekt signing. Selvfølgelig skal vi ikke leje ham uden en købsoption, da det ville være som andre også skriver at pisse i bukserne. Men Bashkim i topform er i Superligaregi en topspiller. Vi skal leje ham, tjekke hans fysik, se om han kan komme tilbage i topform, og så derefter beslutte om man vil indløse købsoptionen.
                    Forestil dig, at du går og overvejer at købe en Tesla. Men du ved ikke, om det bliver en pestilens at finde ladestationer. Så tilbyder forhandleren at du kan prøve den ubegrænset i et år, hvis du kan lide den, så kan du købe den, hvis ikke så levere den tilbage. Det er sgu da genialt!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Hvis det er med en realistisk købsoption, så vil det være en perfekt signing. Selvfølgelig skal vi ikke leje ham uden en købsoption, da det ville være som andre også skriver at pisse i bukserne. Men Bashkim i topform er i Superligaregi en topspiller. Vi skal leje ham, tjekke hans fysik, se om han kan komme tilbage i topform, og så derefter beslutte om man vil indløse købsoptionen.
                      Forestil dig, at du går og overvejer at købe en Tesla. Men du ved ikke, om det bliver en pestilens at finde ladestationer. Så tilbyder forhandleren at du kan prøve den ubegrænset i et år, hvis du kan lide den, så kan du købe den, hvis ikke så levere den tilbage. Det er sgu da genialt!

                      Comment


                        Enig! Med en god købsoption, så ser jeg meget gerne Bashkim tilbage i striwerne! Han ville kunne gå direkte ind i startopstillingen.

                        Comment


                          Men vil Bashkim med på en lejeaftale med købsoption? Og vil FCK?

                          Mon ikke de gerne vil have ham tilbage, hvis han kommer i gang, og at han selv gerne vil bruge FCK som springbræt videre - hvis han kommer i gang...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Hvis det er med en realistisk købsoption, så vil det være en perfekt signing. Selvfølgelig skal vi ikke leje ham uden en købsoption, da det ville være som andre også skriver at pisse i bukserne. Men Bashkim i topform er i Superligaregi en topspiller. Vi skal leje ham, tjekke hans fysik, se om han kan komme tilbage i topform, og så derefter beslutte om man vil indløse købsoptionen.
                            Forestil dig, at du går og overvejer at købe en Tesla. Men du ved ikke, om det bliver en pestilens at finde ladestationer. Så tilbyder forhandleren at du kan prøve den ubegrænset i et år, hvis du kan lide den, så kan du købe den, hvis ikke så levere den tilbage. Det er sgu da genialt!
                            Absolut enig.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Men vil Bashkim med på en lejeaftale med købsoption? Og vil FCK?

                              Mon ikke de gerne vil have ham tilbage, hvis han kommer i gang, og at han selv gerne vil bruge FCK som springbræt videre - hvis han kommer i gang...
                              Det med købsoptionen er vel underordnet for Bashkim. Han kan jo bare sige nej.

                              Jeg kan ikke komme på en bedre mulighed i dansk fodbold end ham. Han ville passe perfekt hvis hans glasben kan holde til det. Selvom jeg også stadig kan få knopper af det behov han havde for at lange ud efter OBs lægestab ovenpå hans korsbåndsskade - måske var det ikke dem der var problemet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                                Det med købsoptionen er vel underordnet for Bashkim. Han kan jo bare sige nej.

                                Jeg kan ikke komme på en bedre mulighed i dansk fodbold end ham. Han ville passe perfekt hvis hans glasben kan holde til det. Selvom jeg også stadig kan få knopper af det behov han havde for at lange ud efter OBs lægestab ovenpå hans korsbåndsskade - måske var det ikke dem der var problemet.
                                Jeg tror også han ville passe perfekt ind på holdet. Bedre, realistiske løsninger kan vi ikke finde i Danmark, så skal vi udenlands. - Og det tyder ikke på at JH kan formå dette.

                                Ja, det var åndssvage udtalelser fra ham dengang, men jeg så egentlig bare en ung, såret knægt som var træt af hans skide skader - Nogen skulle jo have skylden, og så har jeg ikke kendskab nok til den lægelige del i OB, men jeg udelukker intet - Vi er jo langt bagud ift. Alle andre klubber på eksempelvis træningsanlæg, stadion, træningsfaciliteter, hvorfor skulle vi ikke også kunne have en mindre god lægestab sidende?

                                Men lad nu den ligge.. Bashkim skulle være hjerteligt velkommen tilbage, hvis du spørger mig.

                                Comment

                                Working...
                                X