Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Er imod de her lejeaftaler, men lige præcis Bashkim er en af de spillere, som jeg holder allermest af. God fart, kan det uventede, mål i støvlerne. Alle ting som ville pynte på vores hold. Derudover er han jo en type, som jeg tror brænder inde med en masse efter en rigtig træls periode. Tror virkelig han vil være mere end almindeligt opsat på at vise at han stadig er skidegod. Det ville glæde mig at se ham i striwet igen, og jeg synes da godt fck kunne skylde lidt
    Kan godt se hvad du mener, men hvis han nu genfinder den form han var i sidst da han var i Odense, så er det jo stadig FCK der får gevinsten i sidste ende.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Det kan nærmest kun have været et fornærmende ringe bud. Så længe vi ikke har flere angribere i truppen, er det fint vi beholder ham.
      Sådan set enig. Jeg havde bare håbet at vi efterhånden var nået der til hvor vi så bare solgte ham og hentede en George istedet.
      Det havde så nok kostet ca en 2,5 mill i forskel. Og det er mange penge. Men sjovt nok ser vi de fleste andre konkurrende midterklubber gøre det pt..
      Viborg, AaB, Randers og AGF har alle brugt pænt med transferpenge. Det har vi ikke. Nægter at tro på vi har givet meget for Nana.. Hvis noget overhovedet..
      Jovist har vi brugt penge på signon og agenter. Men det har de andre klubber jo også..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
        Kan godt se hvad du mener, men hvis han nu genfinder den form han var i sidst da han var i Odense, så er det jo stadig FCK der får gevinsten i sidste ende.
        Jooo det vil selvfølgelig også Pine mig, og jeg håber da også vi finder noget permanent, som også er på et højt niveau. Dog vil jeg være lidt mere tryg ved Kadrii, hvis alternativet er at JH prøver noget eksotisk sidst i vinduet. Lado og koval står stadig alt for klart i min bevidsthed

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Mon ikke JH sidder og lurepasser på nogle profiler til de sidste dage i vinduet .. Så må vi jo bare håbe at der er nogen tilbage til den tid .. Nem måde at tabe pokerspil på ..
          Kadrii kunne være en fin ekstrasigning hvis den er billig ... A la ham svenskeren der dog ikke blev brugt ..
          Tror egentlig desværre også han gør....endnu mangler han bare at bevise at det kan betale sig at vente.....hidtil har der intet været at vinde....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Gør han sikkert nok. Men indtil videre kan jeg ikke huske at han har lavet en eneste god handel i den sidste uge af et vindue. Correct me if i'm wrong..
            Tilliden til Jesper er tyndslidt og trænger til et boost.. De næste 3 uger kunne passende være en mulighed for ham til at ændre på dette..
            Men mon ikke at de næste 2-3 kampe også er afgørende for hvor meget man gør? Får man fx 7p de næste 3 kampe og ligger 4-5 stykker kunne jeg da godt forestille mig at han bare tager tidligt hjem den 31/8..
            Men jeg håber tilgængel også at Thorborg har skrevet under på 2-3 blanco checks hvis vi fortsætter vores dårlige stime og ligger i bunden..
            Hvis dette ikke er tilfældet får jeg nok brug for at logge af nogle dage fra dette forum
            Håber virkeligt ikke de er så naive at nødvendige forstærkninger skulle kunne annulleres blot fordi der kommer et par point på kontoen. Alle de stærkeste hold mangler i stadig at møde til den tid, og det bør da være åbenlyst for enhver at vi har flere store mangler.
            Kom nu ind i kampen JH...du har fået ryddet op - var det ikke nu der skulle været økonomisk råderum??

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Så når Randers investerer i sin 5. eller 6. angriber, så tænker du, det er fordi, de ønsker 5-6 angribere i truppen? Eller tænker du, som jeg, at en af dem må videre i systemet? Eller når FCM investerer stort i Van der Vaart, selvom de i princippet har absolut glimrende midtbanespillere, og vel som sådan ikke har et synderligt stort behov for yderligere en af slagsen...

              Og hvad så nu, hvis muligheden for at signe en klassespiller indfinder sig for OB? En spiller, der bare er meget bedre end dem, der allerede er i truppen. Skal OB så bare takke nej, fordi bredden jo er på plads?

              Man må godt have lidt ambitioner og steppe lidt up, hvis muligheden byder sig
              Du har selvfølgelig ret i det med Randers. Jeg tror bare Kent ser Desler som så stort et talent på højre back, at han vil bygge OB op omkring ham. Og så giver det nok mindre mening at hente en Remmer, som er en fin back, men som man ikke kender så meget til, og som i øvrigt har spillet markant færre kampe end Desler i de sidste 2 år. Er Desler en bedre højre back end Remmer er nu, når Desler bliver 23? Jeg tor der er en god sandsynlighed for det.
              Last edited by anglicantian; 12-08-2016, 00:47.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg gætter på, at det kommer sig af, at Desler altid har spillet midtbane i sin tid i OB, mest centralt, og det var først da Ove kom til, at han prøvede kræfter med backen, så hans erfaring fra midtbanen er i en ikke så fjern fortid.

                Husk på at Desler spillede højre kant i den første kamp mod Hobro sidste sæson, hvor han blev skadet, og der stod han for assisten i nok det flotteste gennemspillede mål, vi har lavet i Kents tid. Så Desler på midtbanen er ikke en by i Rusland for Kent.

                Den fart han har, savner jeg ved gud fremme i banen, og det ses også tydeligt i de første fire kampe, hvor svært vi har ved at slå omstillinger især, fordi at det går for langsomt.
                Det husker jeg da godt. Jeg synes bare der er meget der tyder på, at Kent ser Desler som højre back. Hans kompetencer er vel klart mest til en back, især med tanke på hvordan Kents kantspillere skal fungere. Jeg tror simpelthen det ville blive for endimensionelt med både Desler og Lund, der begge trækker mod baglinjen. Desuden har Desler vel dårligt et gram af målscorerinstinkt i sig, som en kant skal have. Jeg tror ikke jeg kan huske at han nogensinde har sparket på mål, medmindre han stod alene helt inde i det lille felt.

                Så ser jeg måske bedre muligheder for ham på venstre kant, hvor Jönsson har været forfærdelig.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  Håber virkeligt ikke de er så naive at nødvendige forstærkninger skulle kunne annulleres blot fordi der kommer et par point på kontoen. Alle de stærkeste hold mangler i stadig at møde til den tid, og det bør da være åbenlyst for enhver at vi har flere store mangler.
                  Kom nu ind i kampen JH...du har fået ryddet op - var det ikke nu der skulle været økonomisk råderum??
                  Det økonomiske råderum kan umuligt være brugt på Jönsson,KEP og Tverskov. Spillere som Emil,Falk,Lasse,Hallgrimur, Diarra,Azer,Ari og Thomsen er væk og burde have frigivet mere end vi har brugt på nye. Der er også 2 målmandslønninger der er frigivet.
                  Nej det er nok mere omkostningen ved evt transfer der gør ondt og han derfor lurpasser på noget der bliver os tilbudt billigt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Vi må se. For at jeg skal tro på det igen(Top6) er vi nød til at have 2 forstærkninger i det offensive. Den ene kunne være Nana som ikke har haft nogen impact endnu.. Men jeg tvivler på at han er en spiller der kan forstærke os her og nu
                    Jeg tror du har ret i at Nana ikke er spilleren der med det samme går ind og afløser Falk, men mindre kan jo også gøre det, kan være han er den del af midtbanen vi har manglet.

                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Mon ikke JH sidder og lurepasser på nogle profiler til de sidste dage i vinduet .. Så må vi jo bare håbe at der er nogen tilbage til den tid .. Nem måde at tabe pokerspil på ..
                    Kadrii kunne være en fin ekstrasigning hvis den er billig ... A la ham svenskeren der dog ikke blev brugt ..
                    Det er jeg sikker på at han gør, håber bare at det denne gang bliver en signing der ender i plus.

                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Gør han sikkert nok. Men indtil videre kan jeg ikke huske at han har lavet en eneste god handel i den sidste uge af et vindue. Correct me if i'm wrong..
                    Tilliden til Jesper er tyndslidt og trænger til et boost.. De næste 3 uger kunne passende være en mulighed for ham til at ændre på dette..
                    Men mon ikke at de næste 2-3 kampe også er afgørende for hvor meget man gør? Får man fx 7p de næste 3 kampe og ligger 4-5 stykker kunne jeg da godt forestille mig at han bare tager tidligt hjem den 31/8..
                    Men jeg håber tilgængel også at Thorborg har skrevet under på 2-3 blanco checks hvis vi fortsætter vores dårlige stime og ligger i bunden..
                    Hvis dette ikke er tilfældet får jeg nok brug for at logge af nogle dage fra dette forum
                    Blanco checks, tror jeg ikke vi skal regne med at Thorborg giver ud, men mon ikke han også kan se en fordel i at vi ender i top 6 i stedet for.
                    Men det er jo svært at vide.

                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Det økonomiske råderum kan umuligt være brugt på Jönsson,KEP og Tverskov. Spillere som Emil,Falk,Lasse,Hallgrimur, Diarra,Azer,Ari og Thomsen er væk og burde have frigivet mere end vi har brugt på nye. Der er også 2 målmandslønninger der er frigivet.
                    Nej det er nok mere omkostningen ved evt transfer der gør ondt og han derfor lurpasser på noget der bliver os tilbudt billigt
                    Jeg tror også der er en del råderum tilbage, men det er vel også at man skal finde den rigtige.
                    Vi vil jo meget nødigt have en Koval eller Lado igen, så kan jo være der blvier givet et par dage ekstra at scoute en spiller i, så vi ikke køber katten i sækken.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det økonomiske råderum kan umuligt være brugt på Jönsson,KEP og Tverskov. Spillere som Emil,Falk,Lasse,Hallgrimur, Diarra,Azer,Ari og Thomsen er væk og burde have frigivet mere end vi har brugt på nye. Der er også 2 målmandslønninger der er frigivet.
                      Nej det er nok mere omkostningen ved evt transfer der gør ondt og han derfor lurpasser på noget der bliver os tilbudt billigt
                      Jeg tror at det er en fejlslutning af forvente at denne sæsons lønbudget er 1:1 med vores forbrug på løn sidste sæson. Derudover er transferfrie spillere altså ikke gratis, de forlanger hver især et sign on fee (som i modsætning til et transferbeløb ikke deles ud over hele kontraktperioden).

                      Når det er sagt, så er der da helt sikkert stadig mulighed for at bruge flere penge - men indtil videre har Kent fået hvad han pegede på, så hvis man er utilfreds med truppen skal man måske overveje at rette kritikken mod ham, i højere grad end mod Jesper Hansen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                        Jeg tror at det er en fejlslutning af forvente at denne sæsons lønbudget er 1:1 med vores forbrug på løn sidste sæson. Derudover er transferfrie spillere altså ikke gratis, de forlanger hver især et sign on fee (som i modsætning til et transferbeløb ikke deles ud over hele kontraktperioden).

                        Når det er sagt, så er der da helt sikkert stadig mulighed for at bruge flere penge - men indtil videre har Kent fået hvad han pegede på, så hvis man er utilfreds med truppen skal man måske overveje at rette kritikken mod ham, i højere grad end mod Jesper Hansen.
                        Hvorfor tror du, at Kent har fået alt, hvad han pegede på?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                          Jeg tror at det er en fejlslutning af forvente at denne sæsons lønbudget er 1:1 med vores forbrug på løn sidste sæson. Derudover er transferfrie spillere altså ikke gratis, de forlanger hver især et sign on fee (som i modsætning til et transferbeløb ikke deles ud over hele kontraktperioden).

                          Når det er sagt, så er der da helt sikkert stadig mulighed for at bruge flere penge - men indtil videre har Kent fået hvad han pegede på, så hvis man er utilfreds med truppen skal man måske overveje at rette kritikken mod ham, i højere grad end mod Jesper Hansen.
                          nu ved vi jo ikke hvad Kent har peget på og hvad han ikke har. Som cheftræner er det ikke velset hvis du stiller dig op i pressen og ytrer din utilfredshed, hverken over for holdet eller JH. Jeg er sikker på Kent udemærket er klar over vi mangler kreativitet på kanterne/midten.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Hvorfor tror du, at Kent har fået alt, hvad han pegede på?
                            Jeg ved at Kent har peget på samtlige af de spillere som vi har hentet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                              nu ved vi jo ikke hvad Kent har peget på og hvad han ikke har. Som cheftræner er det ikke velset hvis du stiller dig op i pressen og ytrer din utilfredshed, hverken over for holdet eller JH. Jeg er sikker på Kent udemærket er klar over vi mangler kreativitet på kanterne/midten.
                              Kent har selv peget på de spillere han har fået, om han efterfølgende er blevet utilfreds med manglende kreativitet på holdet skal jeg ikke kunne sige.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                                Kent har selv peget på de spillere han har fået, om han efterfølgende er blevet utilfreds med manglende kreativitet på holdet skal jeg ikke kunne sige.
                                Kan du huske da du var dreng og dine forældre sagde du må få en is , mens de pegede på is skiltet ca på midten og nedefter , selvfølgelig under de spændende is som i sagens natur er dyrere end rund vanilje osv ...
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X