Jeg har svært ved at se ham passe ind i den skabelon JH normalt henter spillere udfra, og jeg har MEGET svært ved at se OB smide 5-7 millioner efter én spiller.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægJeg har svært ved at se ham passe ind i den skabelon JH normalt henter spillere udfra, og jeg har MEGET svært ved at se OB smide 5-7 millioner efter én spiller.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægSorry, det er rigtigt. men du reagerer på en transfermarkt-pris. Pointen er at vi aner ikke, hvad spilleren fra Peru evt koster
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægNej det gør vi ikke. Jeg skulle måske have være lidt klarer i mit indlæg, det var tænkt som to forskellige pointer: 1) Han ligner ikke et JH køb. 2) Den pris der her nævnes kommer vi ikke til at betale for en spiller (uagtet om prisen er realistisk for den nævnte spiller eller ej).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlægDe har sku ikke råd til både ham og Van der vaart"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Lugter mere af et skifte til Randers eller FCM... Ville blive meget overrasket hvis JH og OB kunne få sådan en på plads...
Jeg håber hver gang at der kommer sådan et rygte i den kaliber at det kunne være os men tror inderst inde ikke på det
Skræmmende hvis Randers kunne hente både ham og George. En klub som man skulle kunne sammenligne sig med kunne bruge op mod 8-10 mill på 2 spillere i et vindue hvor vi stort set ikke har brugt en krone på transfer..
Er det FCM så tja.. Sisto millioner og sugerdaddy penge kan vi ikke kæmpe imod
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlægSandt! Men vi ser ikke særlig tit FCM købe 'dyre' spillere, hvis vi antager han koster ca. 7 mio. når de samtidig er i gang med at få et stort navn til sig. De er i forvejen godt besat på kanterne!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlægDet er også en stor transfer med Van der vaart. De må også lige kunne give os andre en chance
Men kunne sagtens ligne FCM at hente dem begge
Comment
Comment