I min verden er det kun spillere direkte til start 11 der skal være fokus på resten af vinduet
Helt enig. Weber, Kurucay, Buus, Yao, etc.. Vi har helt sikker mange talenter og udviklingsspiller.Hvad kommer ind nu skulle have kvalitet at hjælpe fra første dag i start-11.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Det er jeg helt på det rene med 👍🏻 min pointe er så at AaB ikke får 9 mill. selv om de måtte sælge ham for 15 mill. Der er løbende udgifter med løn osv. 2-3 mill. om året og så "knækker kurven" vel efter 3 år h is vi snakket salgspris på 15 mill. (er vi for langt ude på teoriens overdrev her 🤔)
Det er jo lønudgifter til alle spillere....og en del hvor man jo bare lader kontrakten løbe ud og derfor ikke får noget af det "tabte" ind igen via salg. Så at det skulle holde os fra eb sådan handel har jeg svært ved at se
Det er jo lønudgifter til alle spillere....og en del hvor man jo bare lader kontrakten løbe ud og derfor ikke får noget af det "tabte" ind igen via salg. Så at det skulle holde os fra eb sådan handel har jeg svært ved at se
naturligvis, FMPRs "regnestykke" kom bare til at se ud som at de ville tjene 9 mill. ved et salg på 15 mill. pg det er jo ikke ligefrem tilfældet
så røg george til randers.....hvis der nu var nogle der stadig gik og håbede
Det gjorde jeg. De vil gerne have forskellige spillere med forskellige kvaliteter så de kan spille med forskellige variationer og taktikker...
Det ligner det ikke at OB vil
Comment