Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Det er vel det alle Anti-Jesper Hansen-folkene efterlyser. Etablerede spillere med et flot CV. Jeg er lidt forvirret over, hvad JH snart kan gøre rigtigt.
    Han kan meget nemt gøre noget rigtigt , han kan undlade køb ala Kryger , Kirke , Koval , Izunna og lignende som på ingen måde flytter os i retning af det ambitionen burde være . I stedet kan han hente flere ala AK , Tverskov , Gryte og Makrini som styrker os der hvor manglerne er mest åbenlyse .

    Er sgu også ved at være træt af spillere som måske kan blive gode nok .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Han kan meget nemt gøre noget rigtigt , han kan undlade køb ala Kryger , Kirke , Koval , Izunna og lignende som på ingen måde flytter os i retning af det ambitionen burde være . I stedet kan han hente flere ala AK , Tverskov , Gryte og Makrini som styrker os der hvor manglerne er mest åbenlyse .

      Er sgu også ved at være træt af spillere som måske kan blive gode nok .
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Han kan meget nemt gøre noget rigtigt , han kan
        undlade køb ala Kryger , Kirke , Koval , Izunna og lignende som på ingen måde flytter os i retning af det ambitionen burde være . I stedet kan han hente flere ala AK , Tverskov , Gryte og Makrini som styrker os der hvor manglerne er mest åbenlyse .

        Er sgu også ved at være træt af spillere som måske kan blive gode nok .
        Men Izunna var en signing vi var meget begejstret her i forummet og fejrede det lidt som "nye tider med sire signinger". At han ikke tænder er noget ingen kunne vide (ikke engang JH).
        Og Kryger var en forpligtelse som gav til mindst konkurrence i holdet på næsten alle positioner udenfor målmand... ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Han kan meget nemt gøre noget rigtigt , han kan undlade køb ala Kryger , Kirke , Koval , Izunna og lignende som på ingen måde flytter os i retning af det ambitionen burde være . I stedet kan han hente flere ala AK , Tverskov , Gryte og Makrini som styrker os der hvor manglerne er mest åbenlyse .

          Er sgu også ved at være træt af spillere som måske kan blive gode nok .
          Ja, i bagklogskabens klare lys.

          Kryger er jeg rimelig sikker på var en TB'er.

          Koval var en chance der kunne lukke det hul vi havde i målet, det slog så desværre fejl, men jeg havde sgu nok også taget den chance.
          Izunna er også en spiller jeg kunne have fundet på at tage ind.

          Dem du nævner er jo generelt held om de er blevet til noget, eller de ikke er.

          Men lad os da bare tage alt som glasset halvt tomt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Ja, i bagklogskabens klare lys.

            Kryger er jeg rimelig sikker på var en TB'er.

            Koval var en chance der kunne lukke det hul vi havde i målet, det slog så desværre fejl, men jeg havde sgu nok også taget den chance.
            Izunna er også en spiller jeg kunne have fundet på at tage ind.

            Dem du nævner er jo generelt held om de er blevet til noget, eller de ikke er.

            Men lad os da bare tage alt som glasset halvt tomt.
            Hvis Izunna var hentet som gardering for Makrini var det en god signing , men det ser ud til han er hentet som makker til Makrini så er det imo en fejlsigning . Så er vi mere henne i at han er hentet af navn fremfor gavn .
            Last edited by Magge; 03-08-2016, 12:29.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Men Izunna var en signing vi var meget begejstret her i forummet og fejrede det lidt som "nye tider med sire signinger". At han ikke tænder er noget ingen kunne vide (ikke engang JH).
              Og Kryger var en forpligtelse som gav til mindst konkurrence i holdet på næsten alle positioner udenfor målmand... ;-)
              Ja begejstringen var ret stor med signingen af Izunna , der så det ud til at konkurrencen til pladserne blev styrket væsentlig , men har JH/KN set ham som løsningen på 8'er pladsen så har de i den grad set forkert .

              Kryger blev hentet som højre back og præsenteret som løsningen der hvilket fejlede meget stort .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Hvis Izunna var hentet som gardering for Makrini var det en god signing , men det ser ud til han er hentet som makker til Makrini så er det imo en fejlsigning .
                Der var dertid et interview med Izunna hvor han sagde at han glæder sig at spille i en mere offensiv rolle i OB at han er vant tidliger. Men synes det større problem er at manden kommer ikke rigtig igang og finder sin form.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Hvis Izunna var hentet som gardering for Makrini var det en god signing , men det ser ud til han er hentet som makker til Makrini så er det imo en fejlsigning . Så er vi mere henne i at han er hentet af navn fremfor gavn .
                  Ja, det har været en lidt besværet opstart.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Der var dertid et interview med Izunna hvor han sagde at han glæder sig at spille i en mere offensiv rolle i OB at han er vant tidliger. Men synes det større problem er at manden kommer ikke rigtig igang og finder sin form.
                    Manden spillede ingen offensiv rolle i FCM , men var god i sin defensive rolle derinde , spillet fremad havde de andre til at skabe .
                    I Amkar spillede han ingen rolle overhovedet .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Det sagde Izu jo også dengang, at han ikke ville være i den nødvendige form det første lange stykke tid...

                      Izu, Koval, Lado, og hvad de ellers har heddet, er/var jo bestemt spændende spillere, men når de hverken er i form på den ene eller anden måde når de bliver hentet, så falmer det altså bare noget...

                      ... men som JH sagde det med Lado, så er det nok netop fordi de ikke er hvor de skal være, at det kan lade sig gøre for en klub som OB at hente dem... Må jo håbe det lykkedes at få gang i Izu...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Ja, i bagklogskabens klare lys.

                        Kryger er jeg rimelig sikker på var en TB'er.

                        Koval var en chance der kunne lukke det hul vi havde i målet, det slog så desværre fejl, men jeg havde sgu nok også taget den chance.
                        Izunna er også en spiller jeg kunne have fundet på at tage ind.

                        Dem du nævner er jo generelt held om de er blevet til noget, eller de ikke er.

                        Men lad os da bare tage alt som glasset halvt tomt.
                        Store ledere bedømmes også på det held, de har med de beslutninger, de tager. Det er der intet nyt i; heller ikke i fodboldverdenen. Måske endda især i fodboldverdenen.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Store ledere bedømmes også på det held, de har med de beslutninger, de tager. Det er der intet nyt i; heller ikke i fodboldverdenen. Måske endda især i fodboldverdenen.

                          MvH ChrisOB
                          Bare af ren nysgerrighed: Tror du at Thorborg er og har været tilfreds med JHs arbejde som sportsdirektør i OB?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                            Bare af ren nysgerrighed: Tror du at Thorborg er og har været tilfreds med JHs arbejde som sportsdirektør i OB?
                            Jeg er klar over at det ikke er mig du spurgte om det. NT må jo som udgangspunkt være tilfreds med de resultater JH har præsteret de seneste år, ellers havde han næppe været på posten endnu. Nu er den virkelige prøve startet når den økonomiske hestekur er færdig. Nu skal der leveres en 6. plads, og resten af klubben skal udvikles endnu mere end de tiltag der allerede er gennemført med ansættelse af flere trænere til u-hold. Næste opgave må være den kæmpe udfordring der er med rammerne i Ådalen som jo er en kende fra de standarder der tilbydes andre steder.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Bare af ren nysgerrighed: Tror du at Thorborg er og har været tilfreds med JHs arbejde som sportsdirektør i OB?
                              Han er her stadig. Det må vist være svar nok. Ellers aner jeg det ikke. Og det er sådan set heller ikke relevant for mit eget personlige synspunkt omkring manden, ej heller om mit oprindelige indlæg, som du svarer på, holder vand, imo.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Det sagde Izu jo også dengang, at han ikke ville være i den nødvendige form det første lange stykke tid...

                                Izu, Koval, Lado, og hvad de ellers har heddet, er/var jo bestemt spændende spillere, men når de hverken er i form på den ene eller anden måde når de bliver hentet, så falmer det altså bare noget...

                                ... men som JH sagde det med Lado, så er det nok netop fordi de ikke er hvor de skal være, at det kan lade sig gøre for en klub som OB at hente dem... Må jo håbe det lykkedes at få gang i Izu...
                                Jeg har stadig tiltro til både Rasmus Jönsson og Izunna. Ingen tvivl om at Izunna ikke har fået den perfekte start i klubben, men jeg synes faktisk der har været nogle rigtig gode momenter fra hans side som han ikke får credit for. Eksempelvis mod Lyngby havde han nogle virkelig stærke lange skift ud til vores fløje som lå knivskarpt, men hvor Greve og Jönsson formøblede det på det skammeligste. Og i samme kamp spillede ElMakrini sin dårligste kamp i OB trøjen, men det er som om Izunna så alligevel skal have skylden for det også. Hvis man ser begge Lyngbys mål igen så kan man eksempelvis se at det er ElMakrini der bliver tørret af Jeppe Kjær begge gange.
                                Jeg siger ikke makkerparret Izu/Mak er perfekt men mod AaB kunne man da konstatere at JJT heller ikke nødvendigvis er den perfekte løsning ENDNU.
                                Man kan faktisk godt spille med to 6'er typer som MAK og IZU på samme tid men det kræver altså at fløje, backer og angribere stepper op offensivt og her har vi virkelig plads til forbedring. Greve har jo været ekstremt ufarlig i alt han foretog sig i de første 2 kampe. Det er der ikke plads til. Festersen skal også til at igang.

                                Comment

                                Working...
                                X