Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det logiske er selvfølgelig løbende at vurdere og bedømme situationen...
    Helt åbenlyst ... men det tror jeg nu også er hvad der foregår.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Helt åbenlyst ... men det tror jeg nu også er hvad der foregår.
      Det tror jeg helt bestemt også... og det kan vi jo også se på JHs udtalelser...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Det kunne være lidt sjovt, hvis vi snuppede ham Flores lige for øjnene af AAB. - Ligesom Esbjerg gjorde mod os med Daniel Larsson.

        Så ville de godt nok blive trætte af os deroppe i Nordjylland. :-D

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Det kunne være lidt sjovt, hvis vi snuppede ham Flores lige for øjnene af AAB. - Ligesom Esbjerg gjorde mod os med Daniel Larsson.

          Så ville de godt nok blive trætte af os deroppe i Nordjylland. :-D
          Ha ha... Nu springer bare et mellemled over. Mellemledet hedder AaB

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ha ha... Nu springer bare et mellemled over. Mellemledet hedder AaB
            Jeg er ikke sikker på hvad du mener, men han har ikke skrevet med AAB endnu. Så vi kan jo bare give ham et bedre tilbud :-) :-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Jeg er ikke sikker på hvad du mener, men han har ikke skrevet med AAB endnu. Så vi kan jo bare give ham et bedre tilbud :-) :-)
              I know i know..
              Jeg mente bare at istedet for at købe deres spillere kunne vi springe et mellemled over(AaB) og bare købe dem som de gerne vil købe :)

              Comment


                Jacob Busk kunne godt have set sig selv i OB.

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ken-i-udlandet

                Kan vi ikke snuppe Remmer i stedet for så?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Det kunne være lidt sjovt, hvis vi snuppede ham Flores lige for øjnene af AAB. - Ligesom Esbjerg gjorde mod os med Daniel Larsson.

                  Så ville de godt nok blive trætte af os deroppe i Nordjylland. :-D
                  Hvilke af de spillere som vi har fået fra AAB her i sommer, vil du mene at de bør savne helt vildt :)?
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Han skulle angiveligt være i Ålborg i dag, for at få det sidste på plads..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Hvilke af de spillere som vi har fået fra AAB her i sommer, vil du mene at de bør savne helt vildt :)?
                      Jeg tror bestemt de savner AK. Kent savner de også, KEP havde de det OK stramt over, og Jönsson havde de gerne beholdt, hvis man tager udgangspunkt i trænerens, direktørens og deres fans på deres debatforum udtalelser.

                      Thrane som den eneste havde de det okay med. :-)

                      De har ikke slået til her endnu, men det kan komme - Men de var jo meget gode i Aalborg, så de kan jo godt savne dem, selvom vi ikke er tilfredse med dem (endnu).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlæg
                        Han skulle angiveligt være i Ålborg i dag, for at få det sidste på plads..
                        Daniel Larsson var også i Odense for at forhandle de sidste ting på plads. Ham løb Esbjerg med.

                        Comment


                          Nu har Jeppe Andersen lige scoret for Esbjerg og generelt været banens bedste på trods af at det er hans første kamp efter flere måneders pause. Få nu købt ham, JH. Nu er George glippet, så få nu lagt billet ind på ham her. Så kan han få Jønnsons plads som indadsøgende kant og så må Jønsson kæmpe med de andre angribere om spilletid.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                            Nu har Jeppe Andersen lige scoret for Esbjerg og generelt været banens bedste på trods af at det er hans første kamp efter flere måneders pause. Få nu købt ham, JH. Nu er George glippet, så få nu lagt billet ind på ham her. Så kan han få Jønnsons plads som indadsøgende kant og så må Jønsson kæmpe med de andre angribere om spilletid.
                            At være en af banens bedste siger ikke så meget idag :). Men han er altså god på bolden og laver et super mål..
                            EfB er nok ikke interesseret i at sælge pga den sportslige situation men kan måske være tvunget da hans kontrakt snart udløber

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                              Nu har Jeppe Andersen lige scoret for Esbjerg og generelt været banens bedste på trods af at det er hans første kamp efter flere måneders pause. Få nu købt ham, JH. Nu er George glippet, så få nu lagt billet ind på ham her. Så kan han få Jønnsons plads som indadsøgende kant og så må Jønsson kæmpe med de andre angribere om spilletid.
                              Ham har jeg også selv (haft) på listen. Han spiller dog så vidt jeg kan se central midt i dag, hvilket er det han helst vil, og har svært ved at se, at vi skulle hente en central midt mere... Desværre

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                At være en af banens bedste siger ikke så meget idag :). Men han er altså god på bolden og laver et super mål..
                                EfB er nok ikke interesseret i at sælge pga den sportslige situation men kan måske være tvunget da hans kontrakt snart udløber
                                Han har jo helt klart givet udtryk for at han gerne vil væk, hvis han får et interessant tilbud og mon ikke Esbjerg godt ved at de nok er nødt til at sælge, da han sandsynligvis ikke ønsker at forlænge.

                                Comment

                                Working...
                                X