Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38
Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2
Notice: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in phar://.../vb/vb.phar/string.php on line 3
Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2
Notice: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in phar://.../vb/vb.phar/string.php on line 3
Spændende Spiller/Rygter ... 2016 -
Club OB's debatforum
Kan se på AaB's debatside, at det bliver dem der henter Flores.
Øv. Troede ikke at de brugte store penge på spillere ligesom os. Nåh..
Så kan det ændres til: Vi er det eneste hold som forventer top 6 der ikke bruger penge i dette vindue. Det går jo nok det hele
Kan se på AaB's debatside, at det bliver dem der henter Flores.
øvsus bøvsus ..han lyder ellers spændende nok, men udover det kender jeg intet til ham. Jeg kan ikke beslutte mig for om vi mest trænger til vk eller angriber
øvsus bøvsus ..han lyder ellers spændende nok, men udover det kender jeg intet til ham. Jeg kan ikke beslutte mig for om vi mest trænger til vk eller angriber
Tilgengæld for at få ham er Aab gået med til at 40 % af en fremtidig transfer går til hans klub i Peru.
Vi trænger til alt offensivt bare det har kvalitet
Det kan sagtens være vi har været med, men at JH ikke har villet acceptere en 40% klausul. AaB har selvf. gjort det for at få så lille overgangssum som muligt
Comment